星期一, 7月 30, 2007

好耐無見!?!?

昨晚到了子曦表姐家玩,當然已有一星期無見啦!原先日日見面,現在表姐家裡請了工人,不用到奶奶到了,所以两小表姊弟從些就會越來越少見面,而小表姊知道表弟會來她家玩,立時跳起,開心到飛起呀!而且奶奶亦想見下個工人姐姐,奶奶都是掛住表姊仔啦!

子曦去到表姊家,第一時間就入房玩。無見咁耐,她們都好開心呀!

今餐是菇丈約了一位舊同學及家人一齊食飯,他兒子從外國回來放假,見下面之餘,順道請他食一餐,而這餐是在會所食的一餐私仿菜,都幾多人食喎!亦不錯的潮州食物呀!但最唔好的,是要每一個人頭計,每人要$128,大細同價,最初訂位時,講明有一位2歲小朋友,是不用收錢的,但收錢時連2歲都要計,菇丈比錢都未發現,轉頭計下,點解收咁多呢?回頭理論後才叩回咋!

~~凍蟹~~

~~鹵水雙拼~~

~~花膠蒸墨魚肉~~

~~煮魚飯(係魚的一種)~~

~~雞(唔知點整)~~

~~素春卷~~

~~白飯魚抄蛋~~

還有两樣係抄菜芯及咸菜豬肚湯.......無靚相.....

~~綠豆爽~~

~~水晶包(有花生味蓮溶味奶皇味)~~

食過飯後,又到會所玩,子曦好好笑,見到會所有輛車仔,幫他除鞋時,他不停釘着那部車,而且話“除鞋”“除襪” “除鞋”“除襪”還坐在我大比上時,“key”咗一聲,笑咗出來,他好興奮,而且好渴望立刻玩那部車呀!我問他,係咪好開心呀!他講“係”呀!立時已經跳起去取那部車玩啦!

你看,子曦玩到不離“pat pat”呀!









15 則留言:

  1. 唔錯呢~ 可唔可以比呢間舖頭資料我呢? Thanks!

    回覆刪除
  2. 我唔係好知... 但地址响藍田的麗港城2期會所2樓呀!! 唔好意思...如果你想訂位,我問咗電話先比到你呀!!  

    回覆刪除
  3. Hallelujah @YY Cake : 我成個娘家都係潮洲人嚟架,潮洲嘢食一D都唔平,有時我地自己都會係屋企整嚟食架......我最鍾意食大眼雞&咸菜豬肚湯......

    回覆刪除
  4. 好想食個雞!! 好正呀!!

    回覆刪除
  5. 樣樣都幾好味咁喎~ 嗰碟煮魚飯咁得意嘅,係唔係沙猛仔嚟呀  

    回覆刪除
  6. 洗唔洗咁多正野食呀 ~

    回覆刪除
  7. 我屋企成日都整潮州菜架, 因為我屋企係潮州人嘛, 爆炸魔女除左大眼雞仲有烏頭魚呀, 點埋魚露勁好食!

    回覆刪除
  8. 好多野食喎 ~ 我好耐冇食潮州野啦  好想食 綠豆爽 & 水晶包... 搵日去食先 !!!

    回覆刪除
  9. 係咪buffet來的? 睇到開始餓了 .  子曦真係好得意, 以後"除鞋"和"除襪" 代表要玩 車了

    回覆刪除
  10. 集體回應: Jenny Wong 你未食飯呀!!! 曲奇小欣子 咁多嘢好食,你偏偏想食雞.... poonpoon 唔係呀!!真係叫魚飯呀!! 小悅   你見到都咁正,食落重正呀!!! 飄零燕 係呀!!係呀!!! ChrisLin 搵到間正嘢,記住話我知喎!!! 綠蛙 當 然唔係啦!!!如果係,就無咁整齊啦!!!子曦真係好可愛呀!!    

    回覆刪除
  11. 真係好多野食呀 舍凍蟹最吸引我 又排得咁可愛 比我一定可以食哂 之後咩都唔駛食LU 哈哈

    回覆刪除
  12.  

    Mm&Jj d蟹係最後食完個碟呀!!

    回覆刪除