星期一, 9月 24, 2007

Fit & Match廣州退修之旅(三)

繼續寫未寫完的廣州之行呀!

行完街街,大家都諗,可以準時6時回到酒店食晚餐,誰知因行得太遠,坐巴士又唔到酒店門口,落車重要行多15分鐘,回到酒店都已經620分了,原來我們不識路,行了一個大運,所以又遲了。而两位無出去的牧師就行來行去,因唔知我哋做咩咁遲,所以坐唔安食唔落囉!

大家抱着疲乏的身軀,坐下,一開飯就食食食,大家都好肚餓了。

晚餐亦是8餸一湯,好豐富呀!









食過晚飯,又係訓練的時間,當然如中午一樣,食過飯後的訓練,唔係好習中到精神呀!不過,我哋係好專業的,就算幾想瞓,都要頂硬上呀!

2小時又過去了!又到自由時間啦!大家都好想外出,晚上當然又另一境況啦!大家都越夜越精神。

不過我與Easter一早約定,會到酒店內的足底按摩做全身按摩,到逹時都已經9時半了,$10045分鐘全身,再送15分鐘足部按摩,話比大家知,我咁大個人,不超過3次全身按摩,足部都係第一次,哈……哈……係咪大鄉里呀!而且重以為加$25可以修腳皮,修完才知係修腳甲咋……比$25只修腳甲,都幾貴喎!

 

當我們諗着比錢,卻發現唔見咗個錢包,好驚……真係好驚!平時都唔好呢家嘢,一出場就咁麻煩,重要响大陸唔見錢包,又有身份證,又有回鄉證,Easter同我一樣,立刻搵下自己的袋,她又好緊張咁,我個錢包呢?但搵真d,她的仍在,而我呢?立即同她們的員工講,走回頭看看豆先按摩的房間,因在那裡換返條牛仔褲呀!一走入去,我腳下就踏到d嘢,原來就是我的錢包呀!點解會見唔到?因全場都好暗架……暗到只見到d人影行來行去,你話邊見到架!想了一會,原來我拿條牛仔褲出來時,褲帶錢包一齊拉了出來,錢包就跌在地上了,幸好!一點東西都沒有唔見,如果唔係,我都唔知點啦!

 

呢個就係我唔見佐一分鐘的錢包啦!我重用緊回鄉證……哈……哈……




6 則留言:

  1. Thank God you found the wallet!

    回覆刪除
  2. 感謝主﹗夠黑無人見到。失而復得,真係好開心的。

    回覆刪除
  3. 感恩冇唔見到呀,唔係就麻煩了

    回覆刪除
  4. 集體回應: bigheadMABEL@草/ 懶精 謝謝您呀!! mommy dearest 上帝是時刻看顧着祂的兒女的. Angel 係呀!!失而復得的心情真難形容呀!!比起金錢更重要呀!!
    +2簡單就是快樂 係呀!!上帝是保守信祂的人呀!!
     

    回覆刪除