星期六, 9月 22, 2007

天使愛送禮

昨晚帶着興奮心情,疲乏的身軀,與一班天使見面,相約在Charlie Brown Café,這裡是一班朋友好聚會的好地方,環境可愛,自由出入,自助飲食,完全不用主人家煩惱,只要安心坐下等我們就可以了。

到逹Charlie Brown Café已經見到 Angel堯堯(from傻媽) joyce了,因以前都見過Angel,所以好快就認到,而且傾得好投契添,我一到就食了一份煙肉包及熱朱古力,因肚餓誰都沒有心機啦!食飽飽後開始投入話題了。




上次8月生日大晒冷見唔到堯堯媽媽,今次終於見到她了,亦不知她會出現呀!原來她好多嘢講,可以講到不停口,而且是一位好出色的中西大師父呀!她的餐廳就在自己的家呀!而想不到第一次見面的Joyce是一位出色的甜品愛好者,後來查查亦到了,她是入廚初哥,她話囉!我都唔係幾信呀!甜品又出色,等我入她的blog看看先,Cherry 煙鴨胸伴車厘子汁 原來好喜歡甜品,但原來她無焙爐的,我哋叫她快d買啦!唔係少了好多焙嘢的樂趣呀!哈……哈……原來講開買嘢,我哋一班甜品發燒友都好喜歡買好多做餅工具,越買越多,上至$2xx下至$10一個模都唔放過呀!真係驚人呀!雪雪兔因趕着來,又趕着走,只談了一會雪紡理論,都沒有與她一齊影過大合照添,Celia 到了,未相認時都見到她行來行去,原來是找我們,但因時間好短,她亦坐了一會就走了,只談了幾句,minicorgie Celia早到一分鐘,亦是最遲的一位,但就與我及Angel是最遲離開的,都傾了好耐,大約930就離開回家了,希望第時可以再見面啦!大食會都好喎!原來一個個來,一個個走的感覺好有趣,但又好真惜呀!

Angel賀中秋送的禮物當然非同凡响,為每一個天使都預備一個禮物袋,袋內亦有幾份禮物,月餅是用一個精美日本式包,打開真令我感動呀!昨天金價高企,Angel都為她的月餅添上一點金泊,而且還為她配上防腐劑,還有一包玫瑰花茶,希望我們食了月餅後解肥膩呀!還有抺茶曲奇添,好有心呀!




Joyce亦送上她自家出品的月餅,我一見到,

第一時間以為是她買來送給我們的,她的甜品真了不起呀!

Minicorgie雖然忙,放工遲,但她都好有心做了酥皮奶皇月給我們呀!










27 則留言:

  1. 嘩~~~好多禮物呀 愛心月餅真吸引

    回覆刪除
  2. 嘩﹗你好有心機逐樣拍好,逐樣放出黎﹗同你越來越好傾。如果唔係同你隔咁遠,一定要成日見﹗

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年9月22日 下午1:50:00

    我都想去呢間SNOOPY餐廳...好得意呀!!!!  

    回覆刪除
  4. 你個blog 整蛋糕的相片真係好有心意呀!  有晒圖片好清楚呀!  真係o岩晒我地e d 初學者呀! 我地真係傾得好開心呀!  雖然係第一次見面, 但有共同話題!  真係好好呀! 最衰我約左人食飯啦!  真係傾到唔想走!   無錯, 我地可以攪大食會呀!  每人整d 野食咁! 

    回覆刪除
  5. 唔知可唔可以send 番張集體照比我留念呀! 

    回覆刪除
  6. 幸福小女人 - Diana 搵日同你去呀!!

    回覆刪除

  7. joyce 你比個emial我send返比你呀!!(記住私人喎!!)

    回覆刪除
  8. 多謝妳去我blog處留言,我係住在新加坡,希望在不久後可以在此見到珍妮仔,補送生日蛋糕 好開心的聚會,咁多靚月餅都不用出去買了 。個bagel都好靚,我好中意Starbuck的bagels。。

    回覆刪除
  9. 好高興認識到你地,多謝你份禮物呀! 唔好意思我小見人係多d野講嫁啦 鬼叫你地咁鬼好傾

    回覆刪除
  10. 多謝你那份為禮物,原來係一個生果鎡石(葡萄), 好精美呀!很喜歡呢! 下次如再搞聚會,一人整一份甜品一定很正呀!好開心認識大家,能分享大家嘅烘焙心得, 我呢個初哥已收到你哋提供嘅資料, 會快快買番過爐喇!!!

    回覆刪除
  11. 嘩嘩嘩......好多自家製既正月餅呀~ 你o地個個都好勁呀  所以攪到我呢d playgroup level 既人第樹都唔巧意思見你o地啦

    回覆刪除
  12. 930北上尋寶團  有興趣嗎?

    回覆刪除
  13. 嘩......... 你地個個都好勁呀!

    回覆刪除
  14. YYCake : 嘩~你哋個個都咁勁!高手 祝你中秋節快樂,別吃太多月餅啊~呵呵呵

    回覆刪除
  15. 又係bloggers' gathering~~~我今日都去完, 巧開心呀~~

    回覆刪除
  16. minicorgie
    哈...哈.... 你唔早d講,我食咗啦!!你姐話我個口係垃圾桶姐...... 原來你上次做的好好食架.... 今次我都唔覺好難食,因雪佐一晚先食呀!!凍凍地,又唔係太甜,我接受到呀!!!

    回覆刪除
  17.   柏琪 send 了比你啦!!!

    回覆刪除


  18. 唔好意思呀!!22都來唔到,因為家人食中秋飯,而30又係星期日,我要返工架....你哋玩得開心d啦!!不過你哋會尋咩寶呀!!

    回覆刪除
  19.   joyce send咗比你啦!!!

    回覆刪除
  20. YY CAKE  收到呀!  THANKS!  預祝你中秋節快樂!

    回覆刪除
  21. 好開心喎...下次我又要黎呀...

    回覆刪除
  22. E, 你地又有出黎   " 飯鈙" 呀!

    回覆刪除
  23. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2007年9月27日 上午10:14:00

    wow~~~ 咁開心, 又聚會~~ 中秋快樂唷!!

    回覆刪除
  24. 集體回應: 1號 係呀!!重好好味添呀!! Angel 就算係遠,都可以成日見架....我哋都好多共同講題呀!!!
    joyce 下次有blog聚,你一定預留時間呀!!!
     
    mommy dearest 我都估到少少啦!!!新加坡都係去過一次咋,你回來記住找我呀!!!我都想食到你親手造的鳯梨卷呀!!!
     

    堯堯(from傻媽) 你好強呀!!餸又得,甜品又得,連麵包都得呀!!!
     
    煙鴨胸伴車厘子汁 希望你喜歡啦!!!小小禮物呀!!!係啦...搵人每人整一樣呀!!一定好大吸引力呀!!

    回覆刪除
  25. 集體回應: 黃夫人 其實你都好勁架...我重記得你d鳯梨酥呀!!
    柏琪 係呀!!都好想快d又再聚下呀!!
     

    何師奶 今次我無整嘢呀!!其實你d餸都唔弱呀!!!
     
    Karen 你重開心啦!!係你生日喎!!!
     
    嘉露物語 你留意下呀!!!我哋可能會再出來架....
     
    little four 係呀!!!你去了日本呀!!!
     
    ﻬஐஐﻬ 菇菇 ﻬஐஐﻬ 係呀!!點解唔見你架.....

    回覆刪除