星期五, 9月 21, 2007

Fit & Match廣州退修之旅(二)

日期19-09-07(星期三) 晴天(下午)


食完飯,第一時間就是返房,當然唔係休息啦!係痛苦的開始了「訓練呀!」,不過訓練之前都有互相認識,唱下歌仔咁啦!之後……大家都明啦!食完飯,個個都飯氣功心,真係好有睡意呀!當然,我係唔會咁衰女架,點都頂硬上,唔講你唔知呀!訓練係學到嘢的,如果唔係又點會來這裡呀!2小時都終放過去了,又到自由時間啦!話得自由,當然可以出去行下啦!對一個唔係認識的地方,出來得又點可以一两個人呀!點知,全隊人一齊出動呀!你話幾誇張呀!我哋重一路行一路影,都發現原來廣州這地方都繁華的,但地方當然無咁清潔啦!但街道都好整齊的,沒有垃圾,但空氣就好幕咁,亦發現原來廣州都有好多舊的事物的。

 

訓練場地都幾好架,重好似人大咁,有茶供應,不時接待同我們加熱茶的。



酒店天枱看下廣州部份景色。

你看,重有咁樣賣油。

原來椰子發了芽都可以賣的,我看到係人家用來出嫁後不要的椰子呀!

這是1936年被政府列入為古蹟的「廣州基督教鍚安堂」

明天都會再來探訪及入內參觀的。




當然還有好出名的上下九街啦!

這是好多好嘢賣的地方,亦有荔灣廣場。











7 則留言:

  1. 至fit的幹事,可以回來後同我地分享妳的心得嗎?

    回覆刪除
  2. 請問你地去了幾多日呀~ 一定有好多得著~ 

    回覆刪除
  3. 我也是剛從廣州公幹回來, 也有去上下九街, 有很多美食呀...

    回覆刪除
  4. 我都好多年冇去廣州了~

    回覆刪除
  5. 珠海特區酒店....沿路一直行...對面馬路有間"海珠餐廳"...果度D鹽火局雞同白切雞超正~

    回覆刪除
  6. 集體回應: Cindy 你又學我呀!!第一又唔講嘢????? mommy dearest 又分享就好長篇啦!!!總之就係全心依靠,專一事奉啦!!!
    chanC9 2日呀!!!!時間好趕呀!!
     

    Lilian 係呀!!不過真係食唔晒呀!!
     
    GG 有時間去行下...
     

    Bottle 實在太遲知道啦!!唔知幾時先可以再去呢????

    回覆刪除