星期一, 9月 17, 2007

14歲的紀念日@8磅大蛋糕

95日是我教會14週年紀念日,但其實有這間教會都成40年了,自己就返了18年,都算是半老臣子,但大家唔好誤會,有D年青過我的,還返得比我耐,而且重崗出來做事添,這些年青人,咪就係跟媽媽返教會,或在媽媽肚子裡時已經返教會了,可想而知,我們都有好多年青的老臣子架。

教會週年紀念又點可以沒有生日蛋糕呢?原先有弟兄姊妹叫我做,嘩……唔係嘩……要做好大個喎!我真係無本事呀!而且咁大型活動,又有外來嘉賓,我怕失禮人呀!而且我可以做,但又要花上唔知幾多時間呢?就算做了,都無咁大個雪櫃放呀!真係為了個蛋糕,買個新雪櫃咩!後來都沒有了,我都係定出面個D重好呀!想點都得,想幾大有幾大呀!所以令次的大蛋糕真係好大,你看,呢個大蛋糕個盒同把蛋糕刀的比例,你就知有幾大,嘩……都有8磅架。





教會都做了紀念品,環保袋……好靚架,用粉藍色的。

 

今年收到2個大花藍,唔係咁小,而係大家都唔想浪費,全部變晒現金。

哈…哈.

同場加映子曦無牌駕駛電單車,在教會四維得。


~~~子曦無駕駛牌~~~想看入來呀~~~

Miumiu做咩同子曦玩看醫生呀!昨晚又發燒啦!

看了醫生還要食抗生素啦!

今個月都看咗3次醫生,不停發燒,你好扮唔扮,扮醫生…………


最後,大家都拿個蛋糕盒來玩,連子曦都玩,

你看,紙盒人呀!超好笑,緊好玩呀……    

~~~紙盒蛋糕人~~~想看入來呀~~~






16 則留言:

  1. 好大個蛋糕呀 ~ 就算你整到, 點搬番教會呀 ?  不過個蛋糕好靚囉, 但唔知好唔好味呢 ?

    回覆刪除
  2. 咁咪好重? 點拎呀?

    回覆刪除
  3. Fatgarfield 肥加菲2007年9月17日 下午2:51:00

    The cake is so cute. And so much fruits!

    回覆刪除
  4. 我公司今年都整左個環保袋, 有3隻色~

    回覆刪除
  5. 個環保袋梗係靚啦~kakakakaaa~

    回覆刪除
  6. 個蛋糕又大又靚呀! 紙盒都玩? 小朋友有得玩一定開人啦!

    回覆刪除
  7. 個蛋糕真係好大

    回覆刪除
  8. 蛋糕好大呀, 都幾靚tim wo! 你呢排忙, 唔洗探我住ka la, 知道ka la!

    回覆刪除
  9. 嘩!個蛋糕超靚呀!

    回覆刪除
  10. 恭喜哂~ 個蛋糕真係好大個呀~   

    回覆刪除
  11. 真係好大個蛋糕喎~~~子 曦玩蛋糕盒時笑得好開心呢...小朋友真好...什麼都可以玩一餐...

    回覆刪除
  12. 我都有訂過呢個cake送俾我阿妹呀~~佢真係好靚呀~~hehe~~恭喜你教會14週年呀!!努力為教會發展呀~~

    回覆刪除
  13. ※※※PUCCA※※※2007年9月19日 上午9:02:00

    真係好巨型,拎完都手軟

    回覆刪除

  14. 集體回應:
    Chrislin 係呀!!係呀!!!
     


    大蚊 有得送貨呀!!
     

    Fatgarfield 係鮮果蛋糕呀!!
     


    天蠍GG 嘩重種色添....
     
    coralcat103 多謝你.....男友喎!!!
     
    飄零燕~~Hidy / 嘉露物語 我哋見到他玩都好好笑....
     
    little four 你呢......
     
      Cindy 不過都食得晒呀!!

     

    Cindy 忙都要掛下你架....
     

    Sylvia / chanC9 我選架....
     


    叻叻 一樣呀!!
     

    FUNPUCCA 大到怕扲起都手軟呀!!

    回覆刪除