星期五, 9月 14, 2007

两小時行了香港九龍

繼130907培媽媽覆完診,本來約了Icy去我家做蛋糕,因她有個朋友生日,所以順便約她行下Three sixty 過得海當然要行下,看看有咩特別的東西可買,但因未食嘢,便與Icy食下嘢先,我們選擇了Three sixtyFood court,免行來行去呀!用$125食了個pizza及意粉。



再行下Three sixty,後來被我發現好想買好耐的呢支嘢,上次去時找唔到,亦可能無貨,但今次有呀!當然要買啦!原來有大同細支,大的要$114,細的$65呀!有59ml,都可以接受啦!所以就買了回家,但其實我還有香蘭子種籽及香蘭子未用完呀!哈…哈…都係人有我有呀!(Angel 我終於買到啦!哈…哈…哈…)


後來Icy決定唔做蛋糕啦!不如行下街算啦!嘩……好呀!我都唔係好想做呀!子曦在家,奶奶在家,鐘點又在家,如果重開工做蛋糕,都唔知幾時先收得工呀!後來再決定去尖沙咀citysuper行多一會,買了一包胚芽,原來小麥胚芽都有得買喎!又唔係太貴,重分有機同無機添!買包有機小麥胚芽先,用來做蛋糕、曲奇、或飲品時放d入去都好呀!成日見人家叫胚芽奶茶,自家做下胚芽豆漿、胚芽好立克都幾好呀!其實都係買來玩下咋……多謝$23.5呀!






18 則留言:

  1. city super有 胚芽? 我都即刻去入貨先.

    回覆刪除
  2. 跟住就係等你的作品出爐了

    回覆刪除
  3. 胚芽~正呀~可以做胚芽奶茶

    回覆刪除
  4. 收獲豐富呀﹗過一次海抵晒。

    回覆刪除
  5. 胚芽可以點用呀~~

    回覆刪除
  6. 之前都買過胚芽,除左整包仲有乜用途呀?

    回覆刪除
  7. bigheadMABEL@草/ 小欣子 我相信可以用來焙曲奇,做雪紡蛋糕,或放在凍餅上都可以的,另可作凍飲時加入去,如胚芽奶茶一樣....

    回覆刪除
  8. 期待你的胚芽作品呢

    回覆刪除
  9. 咪行到你腳仔軟 ??? 哈哈哈哈

    回覆刪除
  10. 行到腳仔軟囉...香港九龍一天超市遊呢

    回覆刪除
  11. 幸福小女人- Diana2007年9月15日 下午8:22:00

    我想問呢樽vanilla香油同普通細細枝平好多既vanilla香油有乜分別呀??

    回覆刪除
  12. 你見到心心人?? mug 你o係街見到我咩?? 我個衰樣同你心目中有咩分別呀??

    回覆刪除
  13. sounds like a really fun day! ur blog is full of happiness (and food!!!)

    回覆刪除
  14. 個 peter仔好唔好味 ?

    回覆刪除
  15. haaaaaaaa!初初未看到內文!而為你又整pizza,又可以跟你學野haaaaaaa

    回覆刪除
  16. A La Claire Fontaine2007年9月16日 下午4:57:00

    呢支香 蘭子我都打算買呀

    回覆刪除
  17. Three sixty我都未有機會去行吓

    回覆刪除
  18. 集體回應: Jenny Wong 有呀!!重有分有機無機呀!! 綠蛙 未諗呀!!買咗先算咋... 師奶仔Love2 一包好多,可以做好多杯添...
    Angel 係呀!!媽媽看得返嘢,自己又做了一餐,重買到原先想買的嘢呀!!
     

    嘉露物語 好呀!!不過都未諗呀!!
     


    Chrislin/ MoMo   雖然小時間,又真係幾辛苦呀!!
     


    幸福小女人 - Diana 你個樽係咩呢架...我呢樽係香蘭子原汁出來的,可以用1-2滴就好足夠啦!!係天然的,超"龍"縮架.
     


    Karen 我未見過你,係張相度咪有個紅心心人囉,你....因你個大豆相比我的印象係好鬼馬,而你呢張相就好甜囉
     
    Southern Gal thanks,你多d入來留言呀!!
     

    GG 雖然都要成6x,但都唔錯喎!!!
     
    曲奇小欣子 你係咪重掛住個薯仔pizza呀!!
     
    A La Claire Fontaine- Wendy 買呀!!唔係成日有貨架...其實citysuper都有,牌子唔同,無細支,亦有分三種成份...都幾多選擇,但就貴d,不過除開都可價錢都可以接受,但又真係好難用得晒,而且要看日期...
     


    堯堯(from傻媽) 都係去開過海先有機會咋....

    回覆刪除