星期一, 9月 10, 2007

親子樂飲食篇

入得沙田,又點會唔去citysuper,亦選購了已聞名遠播的“博多屋”豆腐及豆漿呀!其實豆腐之前都買來食過,因實在太滑啦!今次都買了一磚($8.5)來做蛋糕,而豆漿真的是第一次嘗試,聽人講,好有豆味,亦是沒有任何添加,所以令次用$12都買來飲下,亦買了一包豆豆,見$10一包又唔係太貴,買有機豆都要成$15-20,亦想看看自製又做唔做到咁有豆味先。本來想留返d樽豆漿回家做甜品,但因在公園玩得好熱,都忍唔住,一家人瓜分了一支咁細又小的豆漿呀!我同老公都慢慢品嚐“博多屋”豆漿究竟又幾好味,嘩!真係好有豆味,好濃,與平時飲的濃好多,點解呢?會否水與豆的比例有關呢?



這個是什麼?見都下午茶時間,看見citysuper出面有間麵包店,人流好多,亦想食下包包,子曦亦肚仔餓了,就買了幾款,而這款有d似糯米池的東西,原來叫做朱古力冬甩,食落好煙韌,個心原來係軟朱古力呀!$6一粒都底食,但老公就話咁貴,又細又唔底食喎!我個人覺得,人一世物一世,咩都要嘗試下,又唔係太貴呀!$6皮我都比得起呀!哈….….不過我都買咗2粒呀!



又見過好耐,聽過好耐,但就真係未食過的Ms. Fields英式曲奇,成日覺得自家都有出品,咁貴買來食,係咪真係咁好食呀!好!一於用$28.5買了三塊來嘗試,真係好唔同呀!食落好煙韌,有點鬆,老公話好似琳咗,但我話唔係,而是鬆得來有d煙韌,點解會做到咁煙韌呢?點解呢?


 



晚上,到又一城rice paper食了個晚餐,第一次食,餐紙又幾靚喎!是泰式餐廳,但食物就唔係太多選擇,雖然都幾好味,但送餐送得太快,快到好似食快餐咁!不過子曦成日坐唔定,食快d都好,可以快d走,免他騷擾食客呀!3款,多謝$270。而我同老公都覺得九龍灣個間“心。泰”好好多,同樣都係美心集團呀!“心。泰”就多好多選舉,而且唔會好似快餐咁,而且價錢重平小小添。真係同一食物,放在不同地點都有咁大分別呀!當然價錢、格局同食客都好唔同呀!



牛油果軟瞉蟹米卷


生熟牛肉湯河



鮮蝦雞絲抄飯



還有,去時想去呢間超市看看有什麼嘢好買,有就買小小,在門口見到有中秋節的禮品包裝,見到呢個西瓜包後咁靚,走前看看,嘩!使唔使呀!要成$888一個呀!唔怪得包得咁靚啦!你估有無人買呀啦!







沒有留言:

發佈留言