星期五, 9月 14, 2007

媽媽重見光明呀!!!!!

星期三放了假,為的是與媽媽覆診,因前一天做了白內障手術,第二天要回診所;但發現子曦昨天病的情況加劇,還有發燒,雖然已再看醫生取定發燒藥,以為退燒可以上學,誰知第二天早上都仍然發燒,持續發燒的情況雖然不高,燒下、退下,都係同子曦請定病假了,免子曦的病傳給小朋友,亦想他在家休息,但因要外出同媽媽覆診,唯有請奶奶早一點來我家看顧着他,煲粥仔食啦!呢個人仔,本想他好好休息,點知在家都唔停,發燒都玩到跳來跳去,無時停。

 

下午外出到中環診所會合媽媽及爸爸,因細路早到,所以他們先上診所,一見面,姑娘已經為媽媽拆除眼的綿花及洗下隻眼,視力開始回復了,而且還比以前好呀!經再次驗眼,醫生檢查,以前視力是1,現在就已經有10了,醫生還同媽媽講笑,你現在隻眼好靚喎!我媽媽話:好靚嗎?真係好好笑,其實這個醫生都幾靚仔架,(靚仔)係呀!年齡不是太大,而且留有「布老徒」的鬍子,好有藝術家的外形,哈講真話咋,唔係咩呀吓!

 

回想起媽媽第一隻眼有白內障時,時常在家跌倒,但以她的性格,有事自己處理,不同人講,就算講了給爸爸聽,爸爸都以為他講笑,後來我們發現她時時講隻眼看不到,以為老花,還為她配眼鏡,但後來配鏡的師父講唔係老花咁簡單,不如你去專業眼科醫生檢查下,後來才發現是白內障,但都已經太遲了,已經壞死了,沒有得醫了,後來我們就好緊張她另一隻眼,原來都已經有白內障了,但在政府醫院要等足成年幾才可以更換,等得離都又壞死啦!而且媽媽雙眼看不到嘢,她都好唔方便,成日黑漆漆,她一定好懼恐的,所以妹妹及大家都決定幫她找私家做手術了,幸好還可以更換,當初還以為好貴,原來比想像中平,只是$12,000就可以了,媽媽重見天日,作為女兒的我們都好開心,最開心的就是爸爸呀!還叫我影底診所牆上由病人送給醫生的謝卡,原來重見天日是多麼的好呀!幾多人寄謝卡給各醫呀!

 

 

不過細路就不太幸運,由130等到4時,還比警察抄咗牌,$450當比的士錢啦!而本來想與他返入娘家,因怕眼看不到,但現在不用了,他們好叻,由細路護送就可以了。

 

亦突然想,原來咁多女兒都幾好,如果家人有事,每人出一份力都已經足夠了,如果出十份力咪好勁?誰得閒就由誰幫忙,誰有錢就由誰付出,哈幾正喎。想起自己第時老了,點呢?只有一個仔,他咪好辛苦?係咪要為未來打算下呢?

 



 


22 則留言:

  1. 病都無時停,即係唔嚴重囉,咁你可以放心喇~  係丫,多啲人分擔吓,可以幫到父母好多架~我地長大了,就係回報父母架時候喇~ 祝你媽媽早日康復~ 

    回覆刪除
  2. 希望你媽媽早日康復啦 你講我好岩, 生2-3個小朋友係最好, 第時老左都有幾個仔女輪流照顧我地d老野, 要出錢時又可以幾兄弟姐妹夾下, 冇咁傷o麻  有事又可以坐低大家商量下, 真係好好架。 不過養一個小朋友除左要錢之外, 時間 & 精神都好重要, 我自問都唔係好耐性既人, 要生多一個的話, 生活上既轉變都幾大架, 所以我地決定唔再生啦, 唯有靠自己, 後生時努力工作, 搵多d養老金囉。最重要係我唔想成為囡囡既負擔/ 包袱

    回覆刪除
  3. 係呀!生多個啦!得子曦一個佢會好悶o架!多一個陪佢玩,就算爭吓玩具吵吓架,都開心過一個咁孤獨啦! 聽到你媽媽重見光明!真係好開心!恭喜晒呀! 仲有呀!小朋友有無窮精力,發燒都無時停,好正常!同埋佢都仲咁精神,即係唔使咁擔心!

    回覆刪除
  4. 祝你母親大人早日康復! 係呀~你囝囝一個會辛苦少少呢,不如快手添多個,等有弟妹可以助佢一臂之力嘛 ,哈哈~快d開工啦!祝你早日Bingo

    回覆刪除
  5. 希望你媽媽同子 曦都早日康復

    回覆刪除
  6. 真係開心了!!!! 祝伯母早日康復

    回覆刪除
  7. 所以我成日都想生多個, 等囡囡有個伴, 到時自已有乜事, 佢地都可以有商有量.

    回覆刪除
  8. YY cake: 我要細心追看你呢幾日嘅網誌...看到你媽媽的眼睛可以重見天日,我真係打從心底的高興,不幸之中的大幸,她有一隻眼睛能獲救,真的很慶幸,否則兩隻眼睛也看不到就會極度麻煩喇! 父母年紀大就會有很多病痛,佢地有事,做仔女一定會第一時間效勞(如果真心考順的話)...看到父母年紀開始老邁,真係要多多關心佢地,就算不能常見面都要多打電話哩!! 我同你一樣都有想過多兒女的好處,以前我都想生多一個,但想得太久,便不想再生...所以你趁子曦還小,要及時想清楚呢一兩年內會否追多一個...否則好似我咁,阿仔太大就越唔想再生喇!! 你不用太擔心子曦近日時常病架,因為佢剛剛讀書,有好多同學仔,會交叉感染好容易病架,慢慢等佢再大一些,抵抗力會更好架...不過,幼稚園呢段時間會病得比較多, 尤其子曦讀全日添,會更加多病 ...呢個係我親身經歷!!

    回覆刪除
  9. 你睇我媽媽響應曾特首說的「三孩」政策,現在有多開心~哈哈 作為兒女的我們,家中多一個兄弟姊妹,感情的建立會更好,而且家中熱熱鬧鬧的很開心!

    回覆刪除
  10. 我都有同感呀...兄弟姊姐多就有呢個好處呢~~

    回覆刪除
  11. 集體回應: MY KT HOME 謝謝您... chanC9 係呀!子曦應該無咩事,父母真係要好好照顧,多謝咁多年教養,重唔係一個,係七個呀!! Chrislin 知你又唔生多幾個 ,我都係咁講,如果唔生,最好唔好等第時個仔養你,搵多D錢等第時自己養返自己,唔好依靠D仔女,因他們都有自己天地,自己照顧到自己又唔需要父母擔生已經係最好啦!如果孝順當然係最好,唔孝順都父母好辛苦架,總之他們開心,生活正常都好安慰啦! 第一百隻羊   你結婚未呀!!有小朋友未呀!!你好似重未呀!!咁你就好好計劃一下啦!!!有時都擔心仔女多過自己,我相信父母都係咁的,雖然我地大過咗,但他們都係提到我們生活點呀!!父母係最偉大的,所以父母老了,作為子女都要好好關心照顧呀!! 何師奶 你生2個就講得咁容易....生就生咩....要好好計劃下嗎? GG / Mm&Jj 多謝你呀!!! Jenny Wong 你係咪有計劃呀!!快D呀!!!唔好等啦!!

     
    爆炸魔女(係個仔改) 你的經驗好得呀!!如果你年紀唔係太大都可以考慮下生多個呀!!你個仔大咗重好呀!!起碼都可以照顧自己先呀!!
    多謝你看我D POST呀!!你一定好忙呀!!你都要小心身體呀!!囝囝開學一定好忙,習慣了沒有呀!!
     


    coralcat103 我都好想呀!!你亞媽當年年輕呀嗎??你地大晒她重可以玩玩玩,如果我再生,等他們大個時我都係時候退休啦???
     
    嘉露物語 所以父母係享受的時候,但年紀大,機械壞......

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2007年9月15日 下午8:19:00

    希望你父母身體健康..唔好再讓你擔心啦!! 子曦會唔會係長緊高, 所以有輕微發燒呢?  

    回覆刪除
  13. 我阿爸都有白內障, 而且眼底有病變, 睇橫線係彎既, 但佢又唔肯去做手術... 可能怕有風險啦... 見佢成日都睇唔到野咁滯, 都幾辛苦! 我都覺得一個小朋友會悶d架, 快d生多個啦!! 將你湊子曦既方法延續落去啦!!

    回覆刪除
  14. 係呀咁你要快d生番幾個啦haaaaaaaaaa 眼睛真係好緊要!!!! 真係要好好保護它.......

    回覆刪除
  15. 如果一家人能齊心就真係一件幸福既事...

    回覆刪除
  16. YYcake 祝伯母身體健康, 生活愉快呀! 也祝子曦快快好番 我媽媽也開始有白內障呢!吓, 怎麼白內障是會壞死的嗎, 哎, 有點擔心呀! 我要叫她去再檢查了.  

    回覆刪除

  17. 幸福小女人 - Diana 原來你係獨女,我都認識好多都得自己一個的朋友真係好擔心家人的,有時有事真係好煩,而經又有返工,無人幫忙,唯有咁衣靠男女朋友的幫手添呀!!

    回覆刪除
  18. 幸福小女人 - Diana 昨天看完醫生話他氣管發炎,而且同上一次看醫生話無高到呀!!

    回覆刪除
  19. 豬小姐 你快d同他看醫生啦!!如果好似我媽媽咁,遲了就無得醫啦!!!生多個.... 重未有計劃呀!!!

    回覆刪除
  20. 曲奇小欣子 你都快d結婚啦!!!

    回覆刪除
  21. mydoggieshop老闆娘 幸福,最好個個都齊齊整整呀!!

    回覆刪除
  22. A moon 多謝你呀!!係呀!!白內障係會老而壞死的,唔好遲呀!!真係看唔到嘢,無得救啦!!!

    回覆刪除