星期五, 9月 28, 2007

中秋樂在西貢區

難得一天的假期,點可以留在家中呢?而且天氣十分好,又有溫和的風,老公成日講,好想出海,出海?又留下我們在家,當然唔會啦!不如出外行下,入西貢啦!都好喎!一程車就到啦!而且又是大自然,離開城市,對子曦及大家都好呢?

食過早點,幫子曦再看醫生(又看醫生,係呀!子曦還有小許咳及鼻涕,而且不停流,唔看多一次都唔得呀!今次已經是連續第4次看醫生了,希望唔好再看啦!)看過醫生後,3人行就坐巴到逹西貢碼頭,但子曦可能食了藥,所以坐巴士時已經瞓了,好呀!可以安靜地食個午餐啦!哈……哈……

一到就要食嘢,因好鬼肚餓,去西貢又點可以唔食呢間好多人去的車仔麵呢?好出名的,又多人去,成日都排晒出龍架,她出名係個湯底,而且豬手係特別推介的,好美味,但有時唔係太“琳”,所以今次無食,而且老公食了早餐又好飽,沒有食到呀!

行到不久,子曦咳醒咗,又要與他食午餐,今次選了「M記」食粟米及飲嘢,但好可憐呀!亦好驚訝!因我們等坐,等的一枱有3個女仕起身讓個坐給我們,而且無啦啦送了個「M記」兒童餐的玩具給子曦,這時當然好開心啦!但通常食完「M記」,好少人會自行張自己的餐後用品放在垃圾桶內,所以枱上留下人家食完的氣水杯,我起身想拿紙巾,一時不留情,子曦好快手咁拿了人家飲完的氣水杯放了入口,重吸了一下添,我立即大叫,呀…………子曦,唔係你架…….立刻用紙巾同子曦擦下個咀及舌呀!好驚……………

後來沿着海邊,碼頭行,沿路都好多人,但就好有假日的氣氛,人人都好和藹,而且好多人買沿海船上的新鮮海鮮。而且還有好多人放狗,好似看狗展咁呀!

走到碼頭,發現好多人放了好多長火對着個海,部部機都好勁,唔靚都唔放出來,做咩呢?原來是影飛鳥食海裡的魚,嘩……真係要好有耐性呀!但一有隻鳥飛過,大家就嘩一聲,好有氣氛喎!




走到海灘,子曦好怕D沙,因好少與他行沙灘,他講:好驚,好“烏jo”呀!

我話:唔係呀!係沙呢架!唔係烏jo”呀!

他都係要我抱,後來爸爸幫他除鞋話玩水,他才肯行沙灘咋。

你看,老公隻腳d戰績,一黑一白呀!




看見沙灘上的風帆,又想起好耐無出海,老公問我,還懂得玩嗎?我答,都可以架,老公當然無問題啦!一有風就出海,而自己就自從有了子曦就無出海了,呀!唔係,好似有了子曦幾日時,唔知道都出過海一次呀!

其實子曦都與我們一齊出過海喎!唔知他當時只有幾日大,有無暈船浪呢?

子曦好可愛,無啦啦自己玩人力車,沿路d人見到他自己拉自己的bb車,個個都笑他,呢個bb咁可愛架,呀!又幾好玩喎!有一對年老父夫見到都好好笑,還影底子曦的有趣樣添。



13 則留言:

  1. 你仔仔個樣好可愛, 好得意呀 ! 細路仔咳真係要好小心睇住, 尤其而家香港空氣質素咁差, 要快D醫好呀!

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年9月28日 下午2:12:00

    子曦好快手喎!!! 咁快己經搶左杯汽水!! 我諗你好難再抑制佢唔飲汽水~ 佢大個仔啦....

    回覆刪除
  3. 天氣真係唔錯喎~ 但我們去西貢好遠架~ 你仔仔個樣好可愛呀~

    回覆刪除
  4. 呢d都係不可多得的回億

    回覆刪除
  5. 集體回應: 小紅莓 係呀!!醫生話有敏感呀!!可能老公傳了給他呀!!! 幸福小女人 - Diana 可惜杯氣水唔係我呢???係人家飲完架..... chanC9 你去一d近自己的大自然都可以架....多謝呀!! Jenny Wong 係呀!!

    回覆刪除
  6. 好靘既相wo!攪到我又想入西貢玩玩tim!

    回覆刪除
  7. 仔仔都病到無心機玩喇..

    回覆刪除
  8. 好正既一個假期

    回覆刪除
  9. 日本主婦之生活篇2007年9月28日 下午10:52:00

    子曦好似病病地咁呀 而家冇事o麻? belate 中秋節快樂

    回覆刪除
  10. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2007年9月28日 下午11:30:00

    希望你囝囝快d 好返la ~~~~ ^.^ 入下西貢都好架~~~ 空氣都唔錯, 我sunday都會入去放下狗hehe

    回覆刪除
  11.   Cindy 要假日先有咁多嘢看架,平日連一隻風帆都見唔到,一隻dog都無(流浪可能有架) ,拍船賣海鮮就要看時間啦!

    不過這裡真係幾好幾爽架....

    回覆刪除
  12. wa 我住西貢,都無你地一1次過去咁多地方...
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]通常住個度係唔去個度,我地小去嗎?咪度度行下囉.....

    回覆刪除
  13. 真係好寫意呀! 唔知妳會唔會試下比子曦食多D維他命C嘅食物~橙、奇異果之類, 因為初初返學好容易傷風感冒,我囝囝讀幼稚園時,他每日都食puppy jelly,真係小D傷風ga! 不過我知道妳主張天然食物,所以妳可以試下從囝囝的食物着手丫!
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]多謝你關心呀!!他响奶奶度就日日食奇異果,回到家中真係小食,因咳,所以無食橙呀!!其實天然食物真係好d,都會比他食多d架,多謝你呀!!

    回覆刪除