星期六, 9月 29, 2007

馬拉松式茶聚@拌手禮

第一次見面又點可以無拌手禮呢?雖然Cindy唔係第一次見面,但都好早預備禮物給她,我預備了三份禮物,幸福小女人 - Diana的是一個好有『幾米』特色的羊皮手提包及『從女人的故事說起』這本書,希望她會喜歡呀!其實我都好喜歡呢個手提包及這本書,書內是從聖經中選了十二位事奉 神的使女的故事,希望Diana會慢慢咀嚼它啦!

Auntie Goo 菇菇姐亦為她選了同款不同顏色的羊皮手提包,原來她的工作都好合用喎,時時外出,可以用來放手電及證件呀!真巧合啦!而且還為她選上好有『幾米』特色的『心靈加油卡』,希望這是她隨時的幫助及提醒啦!

突然好想送一節金句比你呀「你們要先求他的國、和他的義這些東西都要加給你們了。所以不要為明天憂慮。因為明天自有明天的憂慮。一天的難處一天當就夠了。馬太福音:33-34

Cindy的禮物是一早預備了,而她亦一早已經為自己選上了,就是這盒內的東西啦!大家估下咩,不過我不會在這裡講,你要知,就到Cindyblog看啦!而我亦為她選上與Auntie Goo 菇菇姐一樣的『心靈加油卡』,亦是想比多d鼓勵你呀!


而自己的禮物重豐富呀!

Diana送給我的是好有杜拜特色的彩色沙樽,還有好華麗的香水玻璃瓶,香水係好有中東特色的味道,而且重好香噴噴,當然,醉翁之意不在香水,都係在乎個瓶也。好靚……好靚……真係好靚呀!我好鐘意呀!




Auntie Goo 菇菇姐就送了一個掛袋比我,上面有九個格的袋,上面寫上9種屬靈的果子呀!多謝你的提醒,真係要結好多果子先得啦!如果唔係點放滿d袋呢?

Cindy就送上紅蘋果茶,上面重有两張卡,但還欠我地貼紙喎!你知點做啦!









 


16 則留言:

  1. 大家的禮物都好有心思。

    回覆刪除
  2. 希望個屬靈果子掛袋你用得著啦... 因為買野送俾主內姊妹有時幾頭痛, 通常你地都有書有貼紙有唱片有擺設..... 我在基道揀時都好頭痕....就係o個刻俾我見到個掛袋, 我好喜歡呢, 希望你唔嫌棄啦. 你送o既袋仔好o岩我返工用啊!!! 多謝哂你.

    回覆刪除

  3. Angel 係呀!!個個都好有心思呀!!

    回覆刪除
  4. Auntie Goo 菇菇姐 多謝你呀!!我重未諗掛响邊呀!!但真係好實用呀!!希望個錢包都合你心意啦!!!我都係估估下,我想,個個都會喜歡錢包,特別女性,多個唔多,而且呢個有實用,細又唔細,大又唔大,最合落下街,去旅行呀!!!放小小嘢最好,而且有個活動叩,可以叩起添,放鉄了呀!!!我都有两個呀!! 一大一細呀!!你呢個係細架......

    回覆刪除
  5. YY Cake : 哈哈~第時約你出嚟真係好有壓力呢,因為都唔知帶乜野伴手禮比你好添,因為你已經收咗好多不同款式o既禮物,真頭痕呢 Hahahaha......

    回覆刪除
  6. 你地既拌手禮真係好經過精挑細算呀...好窩心

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年9月29日 下午8:03:00

    知你有儲開香水瓶.... 見你寫真係好鐘意我所揀的... 我都好開心呀!!!!! 美中不足係味道實在太濃烈啦...不如倒左佢換上自己既香水啦.... 搭訕TO CINDY... 係喎,,,欠我貼紙呀!!!!!幾時還先??  

    回覆刪除
  8. 妳哋D禮物好有心思呀! 難得的gathering!羨慕C人呢! ~~不要為明天憂慮。因為明天自有明天的憂慮。一天的難處一天當就夠了。~~ 這是我最心刻的金句,是我初信主時的安慰!

    回覆刪除
  9. 好欣賞你哋咁有心思,何師奶都講得啱,第時要約你出嚟之前,要花啲時間諗諗送咩禮物俾你先。

    回覆刪除
  10. 收禮物真的唔係份禮個價, 而係大家的心意呢

    回覆刪除
  11. 何師奶 最大的禮物是錢都買唔到架....你出來都係好大禮物了....

    回覆刪除

  12. 幸福小女人 - Diana 我真係好喜歡,而且重鐘意原創添...所以我不會用它的,放向處都幾有特色呀!重可以同人講是杜拜靚女送添呀!!!

    回覆刪除
  13. 第一百隻羊 不用啦!!!物質不等如一切的,你哋都咁客氣,認識你哋都好開心啦!!!

    回覆刪除
  14. 本書好似既吸引~
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]我都考慮咗好耐先送比她,應該合她心意的.

    回覆刪除