星期二, 9月 25, 2007

沙田龍華酒店賀中秋




祝你哋個個都快快樂樂人月俩團圓呀!!!



日期:22-09-07 晚上


未到沙田前相約了柏琪在佐頓地鐵站來過交換禮物,我送的是柏琪8月生日時買的禮物,只是大家都沒有時間再見面,所以就相約了交收,點解是交收,我都有得收,因柏琪去輝SIR學整包,所以她就帶了一部份給我試食,見到時,她送上這個酥皮包,真的熱騰騰,好香,真係如果唔係在地鐵內,一定食一口呀!



今次娘家出外做節,是媽媽做完手術後外出一家人食飯的一次,相約在沙田,一行15人,原來不是咩大街大行,而是在沙田火車站還要行15分鐘,幸好弟弟駕車接父母來,行動不便的媽媽亦有預備輪椅,方便行走,我們源着火車路軌旁的小路行,十分黑暗,誰的選擇呀!咩地方呀!要入村,係村屋個D村呀!行到不久,見到好光的一座酒店,想不到這裡會有間酒店「龍華酒店」,原來都有好多人來食嘢,我問,呢度出名什麼呀?原來是乳鴿呀!哦!想起好耐之前,可以從幾個月之前都話來這裡食飯,但因媽媽身體不好,又時時下雨而影響路程,所以訂了幾時枱都沒有來到,今次真係幾特別的地方。


一入門口,已經被一路掛着的紅燈籠所吸引着,好有中國氣氛,而且內裡還有一個路天的茶坐,好有「雍雅山房」的感覺,建於1938年,裡面好大,有好多大的房間,可以容納好多枱客的,而且保留中國特色的建築物。


而令次食了12款食物,當然有最出名的乳鴿啦!两款都要食,有卥水及椒鹽呀!真係,好好味,卥水特物肥美,多肉,多汁。


而椒鹽豆腐亦好好味,豆腐花都是最有豆味,加上桂花糖食用就好清新呀!


而其他食物就一般,但12樣食物都係$1,536,我們付款$1600,每人都係$100,真係好底食呀!但感到好多味精呀!原來味精真的感好味!


地址:香港新界沙田下禾輋村22號


訂坐電話:26911594









子曦第一次食乳鴿,他好落力係咁食食食,


他細細個就可以食有咁多骨的食物,真……醒呀!哈……哈……



你看,這款最貴的是什麼呀!就是中間的一隻乳鴿蛋呀!大家都唔捨得食,不過就比了子曦食了落肚,我哋同他講,這是掌上明珠呀!他卻講了「廖明珠」呀!成日講:「廖明珠」呢?「廖明珠」呢?













有史以來,呢篇分享是最多人回應呀!!


哈...哈....


43 則留言:

  1. 中秋節快樂 , 曬月光快樂

    回覆刪除
  2. 咦... 好似好正咁喎 駛唔駛訂位呀?

    回覆刪除
  3. 都好耐冇去過啦! 唔知E家仲好唔好食啦!

    回覆刪除
  4.   黃夫人 訂定好D....上面有電話呀!!你打去問下呀!!!

    回覆刪除
  5. 龍華除左乳鴿之外, 都冇咩吸引到我去食囉 ~ 其他野真係一般過一般呀 !!!

    回覆刪除
  6. 龍華渡節都幾有氣氛! 祝:中秋節快樂 !

    回覆刪除
  7. 龍華酒店椒鹽乳鴿真係好好味呀!

    回覆刪除
  8. YY cake: 呢間龍華我細個都有去過,好耐歷史架喇,o係禾輋個度嘛,要上山o個喎...你地知道媽媽行動不方便,下次去d方便行走嘅地方喇!! 再祝你中秋節快樂呀!!

    回覆刪除
  9. 日本主婦之生活篇2007年9月25日 下午4:19:00

    多謝你呀 中秋節快樂

    回覆刪除
  10. 堯堯同傻媽祝你 :  中秋節快樂!

    回覆刪除
  11. 中秋節快樂,主恩滿滿

    回覆刪除
  12. 呢間野好耐都無去過了! 中秋節快樂

    回覆刪除
  13. 我陣間出去食飯玩通頂呀, 再祝你一家人中秋節快樂呀

    回覆刪除
  14. 妳呢餐很豐富喎!

    回覆刪除
  15. 中秋節快樂呀~~~~~ 仲有, 你仔仔食乳鴿個樣好肉緊呢....哈哈..

    回覆刪除
  16. 祝你中秋節快樂呀!

    回覆刪除
  17. *..║╭╨╮╭╨╮╭╨╮╭╨╮║..* 。..║|中││秋││快││樂|║..。 *..║╰∞╯╰∞╯╰∞╯╰∞╯║.. 之前我都有打算去試下架 睇你介紹完更加想去了

    回覆刪除
  18. 香草脆皮包好唔好味呢?我前兩年都去過龍華酒店食晚飯,果度一家大細食飯真係唔錯架!最緊要叫乳鴿食。好味道! 祝中秋節快樂!

    回覆刪除
  19. 雖然我黎遲咗 , 不過都補句 中秋節愉快呀. 人家大細食飯, 好溫馨. 我係沙田友, 但都無去過食呀.

    回覆刪除
  20. 一家食飯真開心, 祝你中秋節快樂

    回覆刪除
  21. 我細細個就好中意食架啦...以前好衰架....我只食只尖尖...因爲炸到好入味同脆

    回覆刪除
  22. ※※※PUCCA※※※2007年9月26日 下午9:29:00

    呢間酒店好多報紙雜誌介紹過,都幾出名ga

    回覆刪除
  23. 龍華我好多年前都去過一次,專登再去唔會law!

    回覆刪除
  24. 那個小朋友好可愛呀, 仲食得好滋味

    回覆刪除
  25. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2007年9月27日 上午10:16:00

    豆花好型~~~ 好小見咁大碗, 桂花糖仲好襯中秋tim

    回覆刪除
  26. "龍華"我都好耐冇去食lu~ ,以前為咗佢隻乳鴿,專登揸車入去食,但後尾覺得佢d乳鴿冇以前咁好食,所以冇去食好耐呢 ,唉!而家好少有好味道o既乳鴿舖頭呢,以前都會去新兜記食乳鴿,而家佐敦間新兜記嫌租貴唔做之後,已經唔知去邊樹食乳鴿好喇~

    回覆刪除
  27. 睇到我流哂口水tim!!!!!!

    回覆刪除
  28. 椒鹽乳鴿好正呀 ...中秋嗰日做節, 酒樓啲一圍圍嘅菜都無雞食, 全部改為乳鴿呢...

    回覆刪除
  29. 龍華真係好耐冇去,見到 D 相又真係好有懷舊 feel 喎! 妳哋咁多人一圍枱都坐唔哂,好熱鬧好開心呀!  

    回覆刪除
  30. 樣樣都好似好大碟咁喎.  

    回覆刪除
  31. 集體回應: little four 都係一般咋,最好係乳鴿呀!!!
    Chrislin 豆腐花都唔錯...
     

    爆炸魔女(係個仔改) 雖然媽媽行動不方便,但都可以行到的,一段都都無問題架....多謝你咁細心呀!!
     
    mommy dearest 我真係好愛你呀!!好詳細呀!!好細心呀!!好正呀!!!
     
    天蠍GG 我都係第一次咋....
     


    GG 第日放假你又瞓到唔願起身啦!!!
     
    MoMo 係呀!!好好笑呀!!!不過咳未好,好怕他....咳死呀!!!
     
    1號 都值得一去架....
     

    柏琪 好味呀!!但老公話油佐少少呀!!!
     
    Purple_purple 唔緊要啦!!!
     
    Bottle 我個仔返而唔係喎!!!可能我哋唔比他食,因好焦呀!!
     
    FUNPUCCA 係嗎???真係唔知喎!!!
     


    Cindy 去過就會知,唔去過就會知呀!!
     


    chanC9 我囝囝呀!!
     
    ﻬஐஐﻬ 菇菇 ﻬஐஐﻬ 係一枱人食,所以咁大囉...諗唔到係桂花糖呀!!
     
    何師奶 係呀!!你唔講都唔知呀!!不過都好好味呀!!你講到以前咁好味,相信一定好好味呀!!
     

    嘉露物語 都唔錯的選擇呀!食乳鴿都好呀!!唔一定食雞架.....
     


    小齊 呎好有中秋氣氛呀!!
     
    Jenny Wong 係呀!!不過都食晒呀!!

    回覆刪除