星期六, 9月 29, 2007

馬拉松式的茶聚


日期:27-09-2007    時間:下午2時至6時半      晴天

這個約會已經約了好耐,從幸福小女人 - Diana在杜拜時已經時時講,回來一定會約出來見面,本來只有Diana同我,但Diana又會約CindyAuntie Goo 菇菇姐亦會約Cindy,而且大家亦是主內姊妹,而且Cindy我都見過幾次了,不如就順理成章4個天使一齊食個tea啦!就係咁,我哋就約了一齊啦!

亦相約在九龍灣的『Pokka café』,由放我唔係太認邊間打邊間,坐地鐵時便打比Cindy,誰知Diana就打來,原來她們已經約了在地鐵等,我就下一站與她們相遇了,真係開心,未到餐廳已經見到面,Cindy的打扮特別明艷照人,而Diana是第一次見,但從她的BLOG中都知道她的樣子,與真人無咩分別,都係咁靚呀!

我們到逹『Pokka café』就打個好舒服的卡位坐下,一到幾分鐘Auntie Goo 菇菇姐又出現了,她第一時講,我重諗着早到同茄子人食咗個午餐,行了一會才來取位,誰知你哋還比我早到喎!Cindy當然不弱,第一時間就講她遲到,我唔係幫Auntie Goo 菇菇姐,係幫道理,她真係無遲到,重早到呀!只是遲過我們坐下咁咋!

大家都預料會坐好耐,所以就慢慢食、慢慢坐,還想等到3時食Tea,好呀!我都有此一着,叫佐奶奶幫我接子曦放學,我就可以安心,完全沒有掛慮地與她們傾過痛快呀!

但我們一坐下,當時是2時正,唔食嘢又唔係幾好,我們竟然4個人食一個set lunch,哈……哈……係我哋先做得出呀!

set lunch鴨胸煎雞扒午餐配芒果鮮蝦沙律,還有一個麵包。


到了3時,就開始每款食物叫,食完一樣再叫一樣,最終服務員都幫我們更換三、四次餐具呀!她們想,你哋都食完啦嘩!我哋重複講,我哋會再叫嘢食架!我們會慢慢坐、慢慢食的。

第二輪則是脆香厚多士伴朱古力雪糕,還有密糖添來食的。


第三輪鮮芒果吉士多士及特色蕃茄叉燒拉麵,由整了好靚靚閃石GelDiana幫忙分拉麵。

第四輪係軟殼蟹雜菜卷、雞翼釀餃子和豚肉餃子,雜菜卷的醬汁原來是芥末醬油,不時不留神一口食落去,Auntie Goo 菇菇姐同我都流晒眼淚呀!好可憐咁呀!

最後就是飲品,Auntie Goo 菇菇姐同我都選了青檸檬特飲、Diana的熱咖啡及Cindy的鮮橙紅茶。鮮橙紅茶很特別,是要自己親手榨鮮橙汁加入紅茶內,但Cindy只講了一聲,自己榨呀!Diana就立刻動手幫Cindy榨橙汁,原來Diana時常在杜拜榨橙汁的。


就係咁!由2時坐到6時半,如果唔係有時間限制,要回家照顧子曦,她們不是要回家或約了男朋友,我們一定繼續傾呀!

真奇妙,神的安排都有祂的心意,如果大家不是主內姊妹,我們都不會將大家內心心處的問題、不能解決的事情、個人見證一一的吐出,在主內是完全明白及理解的,而且亦會互相鼓勵及支持,亦會回家不停為這些事祈禱的。

而我們的交談真係唱所欲言,無一不談,完全沒有理會四周的人,當然最『瘋癲』的都一定係Cindy啦!加上Auntie Goo 菇菇姐的痴喪』,這俩個天使就好似在對唱一樣,我同Diana就只好望着、聽着,間唔中先可以插咀呀!

DianaAuntie Goo 菇菇姐初次見面,Diana真係好詩文,好少女,好有陽光氣色,而Auntie Goo 菇菇姐就不是傳聞的慢熱,她其實好熱情架。

依依不捨地,來個熊抱後,Diana就走了,而我們3人就向Ikea出發,各人都買了少許家品就回家了。


唔知Diana走前還有沒有機會再見一次呀!真有點捨不得你……








 


12 則留言:

  1. 姨姨, 最近你個blog都係成日食食食.....小心個肚腩..... 小豆苗都有去過這間pokka, 仲有小童餐具供應架

    回覆刪除
  2. 估唔到你哋都好食得喎.  有時想同朋友傾幾粒鐘, 但都因為大家點完第一輪就飽了, 所以好快就要被迫離場.

    回覆刪除
  3. 我都係主內姊妹!  祝福你們各人~

    回覆刪除
  4. 嘻, 我都係o個句: 我係慢熱架. 不過我就唔係傳聞中所講咁斯文. cindy咁強, 將我溶化左, 你就見到我裡面係幾火熱.

    回覆刪除
  5. Auntie Goo 菇菇姐 你都係見cindy咁強,先表現出你是強者呀!比我同diana就一定無咁強呀!!可能只是講下嘢算啦!!! 我突然諗,我哋4個都好正,不多不小,好合拍呀!!!連傾計都係呀!完全無冷場呀!!

    回覆刪除
  6. 係呀係呀. 哈哈, 你記得嘛? 我地連坐位都係好自然分配左, 一嘈搭一靜. 無錯, 我響自己那邊都咁講, 如果我只係見你或 diana, 場面就唔會係咁. 我見angel 都唔係咁架. 我會講野, 但一定唔係當日一副同cindy拼過o既樣囉.

    回覆刪除
  7. 唔知加多個得唔得呢? (至唔怕醜呵) 唔駛答我,我驚傷心呀!

    回覆刪除
  8. 所以囉,神真是好奇妙的安排,好讓主內姐妹可彼此扶持,分享,代祷,都是好

    回覆刪除
  9. 睇到我流哂口水添

    回覆刪除
  10. 睇見你o地真高興啊~  

    回覆刪除
  11. Auntie Goo 菇菇姐 ANGEL係一個靜的人,她一定唔係主動出擊,與ANGEL出來,多嘢講嗰個唔知係咪我呢??? 如果有CINDY出來,我就變得靜D,因無一個能敵得過她呀!!

    回覆刪除
  12. 幸福小女人 - Diana 收到啦!!!收到你電話啦!!!會為你及他祈禱的,放心....

    回覆刪除