星期二, 8月 21, 2007

不一樣的blog友8月生日聚會― 蠍

有幸得到 邀請相約她的blog8月生日聚會,抱着高興、開心的心情應約,因知道今次的聚會會有12人出席,早幾天都諗帶什麼禮物送給她們呢?但又沒有時間預備,所以今次令大家失望了。

第一次見面,大家原來都已經好熟落,不停講嘢,當然除了我啦!原來之前大家都已經見過面了,而且原來她們是減肥一族,又不是做cake一族,變相話提又小了,但都好開心,知道她們另一面,愛笑、愛玩、愛食、點解減肥都愛食,其實她們都唔係好肥呀!不過女孩子個個都話要減肥囉。

今次食的地方係日本放提,你看!食物放到全枱都係,我影相都影到手軟,最後都放棄再影了,實在太多,而全場最好食的,當然唔係魚生,而係亞 8月生日的blog友做的蛋糕啦!她好細心,做一個蛋糕都分開兩種味道,一半是原味海綿蛋糕,一半是綠茶海線蛋糕,“青蘋果熱情果慕絲蛋糕”,真係好味,好滑,因用了青蘋果,所以食落好似有一粒粒椰絲的口感,當然無椰絲咁大粒啦!而且個賣相相當好呀!有幸食到蠍的生日蛋糕,真係會不生難忘呀!

而亦有茜茜親手造的朱古力,不過忘記影相呀!我會補影放上來架啦!

而今次我都預備金錢與你們食餐飽,但當要附錢時,大家已經約定是要請8月生日的blog友,真令我好意外呀!又食又拿走,又不用比錢,真係唔好意思呀!在這裡真係要多謝大家呀!多謝晒你哋呀!

 


 















 


沒有留言:

發佈留言