星期一, 8月 20, 2007

疲累!!!???!!!

最近真係好忙,好疲倦呀!

 

子曦返學,

每晚都要先預備好返學的書包,

要早起身,忙着幫子曦穿校服,食早點,預備返學,

 

本月是適應月,

第一星期返一小時,

第二星期返二小時,

第三個星期返三個小時,

後天又轉了可放下午3時,

 

我同老公就要好好安排邊一日誰要請假,

邊一個放上午,邊一日放下午,

 

好讓我們接子曦放學,

 

晚晚又唔夠瞓,

加上我又要星期三及星期四返學,

又要做功課,又要返工,

 

唉……真係好…………疲累呀!


11 則留言:

  1. Take it easy 呀, relax

    回覆刪除
  2. 哈哈, 你同我上年完全一模一樣呀.  唔好話你仔仔要適應, 你都要時間適應呀, 有時間就要休息, take care    

    回覆刪除
  3. 而家先係返幼稚園咋, 壓力未算大, 遲d返小學就好難講啦。你仲要返學tim, 仲辛苦啦 ~ 不過呢個係過度期, 一個月左右你就慣架啦, 放鬆d啦

    回覆刪除
  4. 咁妳要好好休息喇~~小心身體呀! 慢慢妳會習慣!

    回覆刪除
  5. 其實家長都要適應架~ 初初我個大仔番小學時,我都為咗適應,自己反而病咗!真係”咋”!

    回覆刪除
  6. 有時間你就要好好休息呀!! 唔好捱壞自己身子呀

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年8月20日 下午3:38:00

    父母真係偉大~~

    回覆刪除
  8. 你要好好照顧好自己呀~~~

    回覆刪除
  9. ※※※PUCCA※※※2007年8月21日 上午9:12:00

    見到你咁辛苦,我都好驚我第時有小朋友時會應付唔到

    回覆刪除
  10. 大人細路都返學,真係好忙呀!每次都要你哋自己接子曦放學?有冇人幫到手呀?咁樣好辛苦o架喎!你自己要小心呀!太忙就會好容易感冒,同埋小朋友返咗學會易啲受其他同學仔傳染傷風、咳,因為小朋友唔係個個識得打噴嚏同咳時掩咀嘛!小心睇住子曦豬豬,但唔使太擔心,放鬆啲啦!返幼稚園 Play Group其實好好玩o架!

    回覆刪除
  11. 集體回應: 多謝各位關心及問候呀!! 呢個月真係極辛苦, 天氣又唔好,成日落雨,帶子曦返學又要抱着,又要拿書包.... 我重好似有d作病添呀!!! 如果習慣了,每日就要我送返學,接放學,分分鐘都要煮飯添..... 老公又返工返得比我早,放工又放得比我遲, 無計啦!!全部都係要自己負責晒囉.....

    回覆刪除