星期五, 8月 24, 2007

★牛尾湯有機豆腐麵★

牛尾湯有機豆腐麵

 

昨天放假,帶了子曦返學校後,食了個靚早餐,亦遇上一位朋友食早餐,後來傾了半小時。他有他返工,我有我回家。

可能之前十分疲累,沒有多休息,加上早起身,變得有點沒精打彩,好像有些作感冒呀!回家後就瞓了三小時,都唔係太好,有點頭重重,所以食了二次的傷風感冒藥。

亦為自己煮了個無人食的有機豆腐麵,這個麵是前天做飯時留給老公,因實在太像豆腐皮,一點其他味道都沒有,就算有餸一齊食都唔係太好食,真係講得啱,越健康的食物,就越唔好食,所以放左响雪箱內,等了又等,等人家食它;不浪費食物的我,真係又愛又恨,點先至整得好食d呢?

有計,開罐牛尾湯煮個湯底咪得囉,嘩………好味呀!估唔到,一個無人要的有機豆腐麵,會轉一轉變得咁好味……真係好好味呀!

老公,你走寶啦!




16 則留言:

  1. 有機豆腐麵係邊度有得買呀

    回覆刪除

  2. bigheadMABEL@草 响健康工坊,重係$10,可份二次食添呀!!(2人份量)

    回覆刪除
  3. 幾特別喎...等我又買黎試下先...

    回覆刪除
  4. 呢個有機豆腐麵好特別喎~ 都未曾見過! 真係要搵黎試下先!

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年8月24日 下午2:51:00

    好有益喎! 你要多多休息啦~~

    回覆刪除
  6. 日本主婦之生活篇2007年8月24日 下午3:36:00

    豆腐麵?? 我未見過呀?邊度買架?

    回覆刪除
  7. 真係幾吸引喎!不過我估係個湯底掂o者!

    回覆刪除
  8. 豆腐面...幾特別喎....睇落都唔咁咁差者.... 個湯好燶好正呀

    回覆刪除
  9. 豆腐麵?真係大鄉里喇 ,未聽過又未見過喎!等我聽日 速速去健康工房see see 先!

    回覆刪除
  10. 個樣好似好好食咁喎!攪到我而家有啲肚餓添!

    回覆刪除
  11. 豆腐麵?真係未聽過喎,好特別。

    回覆刪除
  12. 豆腐麵都幾特別喎 !

    回覆刪除
  13. 好健康呢~~你要休息多啲呀

    回覆刪除
  14. 我之前喺一間餐廳試過豆腐面,同你呢個個樣差唔多呀,但真係沒什麼味道哦>

    回覆刪除
  15. 集體回應:
    1號 不過要好似我咁先好食...
     
    飄零燕~~Hidy / Mui家姐 / sweet Irene   我都係第一次見同食咋....
     

    幸福小女人 - Diana / 嘉露物語   多謝你呀!!無得休息,還要返工.....唯有食藥....
     


    日本主婦 香港健康工坊$10...
     
    天蠍GG 你真聰明呀!!係呀!!!
     

    麗達 口感幾好呀!!唔會太琳.
     
    優悠 多謝金X湯呀!!
     

    +2簡單就是快樂 都係個湯好味咋....
     

    小齊 買咗未呀!!好似要買嘢加$10換架...
     
    第一百隻羊 我而家見返都好肚餓呀!!
     
     
     

    回覆刪除