星期五, 8月 24, 2007

8月新書!!??!!

8月份買了這两本書,第一本書「五星級蛋糕甜點」$98,看過好多好多次都沒有買,因無咩特別,但上次BLOG聚與雪雪兔講過呢本書裡面有教一個用魚膠做的朱古力淋面的裝飾,另個朱古力面做出來是反光的,好靚架……

就係咁,看完就買了回家,為的是這個食譜呀!但看完後,裡面都教好多好食的甜點,但就要花時間去做啦!有時間,一定要跟來做一次呀!

另一本是做果醬的書,$48,呢本書亦是看了好耐,那時未開始研究果醬,所以沒有感動買,但最近發現果醬原來好受人歡迎,加上送禮自用都幾好喎!又想學下用什麼材料會更加好味,邊種果肉配邊種果肉係最好味的,而且原來這裡教的是好快好簡單的方法,不用花上好多時間。

 

 


 

而呢本書唔係我買架,是上次去朋友仔家做鐘點時,他借我看架,是他在公司唔知邊到買呀!定係邊樹拿回來,我都唔係好記得他講過咩嘢,總之就拿了回家先算啦!

 

 

嘩……你看,呢本書有咩特別,是介紹名店食家大師父的菜式,還有好多食譜呀!是飛機餐的食譜呀!

哈……哈……有機會都跟來做下,响家食下飛機餐都好呀!






20 則留言:

  1. 我買o左兩個樽, 都e家都未整果醬呀, 巧懶-ing 另 : 放心.....在我離開地獄之前一定會call你食lunch呀

    回覆刪除
  2. 係呀,越來越覺睇cook book係享受,唔一定要跟住做,睇下都海心,感覺好似煮左咁 ,我睇極都唔厭架,但就係得個睇字囉

    回覆刪除
  3. 恭喜晒..你是3號幸運兒被我點中要玩的人HAHA... ↓請到以下網址COPY 出來玩玩吧!! http://hk.myblog.yahoo.com/lyc0221carol/article?mid=461&prev=-1&next=459

    回覆刪除
  4. 回來啦!﹝國語呀!唔該!﹞ 打個招呼,得明先追睇係呢幾日既舊網誌! 靚花Cindy

    回覆刪除
  5. 哈~~~我就鍾意睇 但就未試過做

    回覆刪除
  6. 逐樣做都有排做呀. 哈...快 d整啦, 好想睇到你 d 整成品呀@@@

    回覆刪除
  7. 五星級蛋糕甜品 嗰本我都買左呀!哈哈, 不過我唔識整個喎!我屋企啲蛋糕書都有幾本,成日比佢哋吸引左我買嚟睇 ,而家見倒妳哋整cake咁叻,都好想附諸行動ga, 首先買個oven先啦!

    回覆刪除
  8. 我都心郁郁想買書呀!!

    回覆刪除
  9. 我鍾意睇,不過懶得做哩!

    回覆刪除
  10. 好期待妳既新作呀!心急,心急!!

    回覆刪除
  11. wow! 又有新書!你好似每個月都買新書喎...   哈哈!買多啲整多啲,快啲學完之後post 新嘢上嚟啦!

    回覆刪除
  12. 期待你的作品呢...喺我無家可歸嘅日子就唯有睇住你地啲作品作為我嘅精神支柱喇...

    回覆刪除
  13. A La Claire Fontaine2007年8月25日 下午2:01:00

    Hi,你好呀!我有睇你個blog ga! 果本果醬書我都有買呀!

    回覆刪除
  14. 買左新書,我諗妳又會好快有新作品! 好期待!

    回覆刪除
  15. 集體回應: GG 重唔快d整...不如你比個2個玻璃瓶我呀!!食飯...一定要啦!!唔放過你呀!! 愛蛋糕 係呀!!看多過做呀!!但又好想食喎!!!又好想做喎!!! MĺOGGĺ ☆水晶☆ 唔好意思呀!!我要有時間先玩得呀!! Cindy 歡迎你返來呀!!呀!!你要好好休息呀!! 1號 你做下呀!!好開心架... GRACE 係呀!!有時有d材料都唔知係咩呢架.... 小齊 幾時買呀!!買左你就會成日整啦!!我都好想看下你的成品呀!!
    喬媽 買呀!!買呀!!
     
    喜歡回憶的人 當你勤力時,話我知呀!!入來看看你d成品呀!!
     


    Vv 你有無新作品呀!!!
     
    第一百隻羊 係呀!!有時無啦啦又買新書呀!
     
    嘉露物語 希望你快d裝修完間屋請我去坐坐呀!!整嘢食都ok架....
     
    A La Claire Fontaine 多謝你常常入來呀!!果醬你有無做過呀!!

    回覆刪除
  16. 五星級o個本我有呀~之前書展好似賣5x蚊咋~ 不過我就書展前買~~大眾八折 佢個 朱古力淋面 我有整過呀~淋o係芝士蛋糕面唔錯~不過有次傻左淋左o係海綿蛋糕面=口= 索晒………

    回覆刪除
  17. 我有新作呀, 係朱古力威風蛋糕, 請指教....

    回覆刪除

  18. 蠍 嘩....平咁多.... 你做過呀!!!係咪好容易架....

    回覆刪除
  19. Vv 入來看看先....唔好指教....大家研究下呀!!!

    回覆刪除
  20. Hi, 我都有買「五星級蛋糕甜品」呀,我好欣賞Tony既作品,真係好有心思...

    回覆刪除