星期二, 8月 21, 2007

做左人家的鐘點!!???!!

上星期日晚上相約一家人在他的家裡食飯,因大家都好耐無傾計相聚,當然大家都係附近住啦!不過去人家到食飯,又要我下廚,我都好耐無下廚了,不過大家都無咩要求,亦都是做來做去個幾樣,無咩難度呀!順便探下他的新成員,包包猫猫。

 

誰知,去到他家,諗着動手時,唔係做飯,而係同他洗煲洗碗,洗死人嗎?原來女主人去了北京學習一個月,男主人就自己照顧自己,可惜他又時常公幹唔在家,連個煮食爐都發左………酵,有好多毛毛呀!救命呀!當然又係我出手啦!

不過子曦都好開心,可以同包包玩,而且玩到唔知時間,晚上十一時先走呀!第二日返學唔肯起身呀!

 


心太軟+忌廉吉士醬



灰白的包包猫猫


我哋果日做了薯仔pizza,比上一次整的還要好食。

因用了美國焙薯,連皮一齊整。



又做了天使麵,用湯做底加材料入去做個汁,

簡單又好味,男主人下次你一個人就知道點整啦!


又整左雞翼,用酸辣醬汁做架,快又好味!


最後我都帶了一d蛋糕工具去他家做心太軟,這是第一次做的,看書時,覺得快手又容易整,而且又好好味,加上上次做了吉士醬又未食完,用來襯心太軟真係一流呀!不過就焙耐咗小小,個心唔係好軟呀!下次要快d收手先得。

因沒有預備,所以呢個心太軟沒有拍下過程,下次再做時先啦!


另做了一個藍莓芝士蛋糕拿去食,但因實在太飽,

無人食,每人拿了幾件要留返下慢慢次食。







36 則留言:

  1. 心太軟難唔難做? 我都想試下~^^

    回覆刪除
  2. 哈,,,你煮嘢一定好好味,,,咁快就清晒~~

    回覆刪除
  3. 嘩!你好快喎!一個 lunch時間就可以 post 多一篇喇! 隻貓叫「包包」?你知唔知呢個係我個花名!?用咗好多年...

    回覆刪除
  4. 好勁呀, 你整咁多嘢, 仲要洗埋煲和碗?? 好嘢

    回覆刪除
  5. 你講開我先發現你真係好小煮飯仔架喎 咁你平時食咩架呢?!  日日都出去食?! 睇見你整的PIZZA, ANGEL HAIR, WINGS 仲有蛋糕都好吸引呀!!你真係樣樣都得勁勁勁

    回覆刪除
  6. 嘩.... 去人家屋企會帶埋工具... 我都試過搬埋個焗爐去阿姨屋企! (我地真係相逢恨晚喇......)

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年8月21日 下午7:34:00

    你真係好勁呀!! 就算去到別人家, 你都一樣可以揮洒自如!!! 我只懂係自己屋企落煮咋, 去到人地到, 我唔願整架..heeeeeeeee

    回覆刪除
  8. 幾時得閒黎我度做鐘點呀! 嘻嘻!

    回覆刪除
  9. 我屋企都想要個鐘點呀

    回覆刪除
  10. 包包真係好得意架,仲好聽話添~

    回覆刪除
  11.  你一個人要洗野又要整咁多野食 & 甜品都只係 11PM 走呀, 勁呀

    回覆刪除
  12. 知佢無事我就安落哂 ~ 我都想去探她, 不過...怕佢興奮過度~

    回覆刪除
  13. 哇你真係無得頂, 幫人地省埋個爐!!!!!!!!!!!! 唉, d男士真係....無左女主人在身邊就真係可以住響垃圾堆裡面架!!!! 你好勁呀. 整呀整, 整咁多野食.

    回覆刪除
  14. 你哩個朋友真係唔話得啦,幫手煮菜之餘,就連清潔都做埋~~~

    回覆刪除
  15. 勁﹗ 邊有鐘點有你咁勁先得架﹗洗得,煮得。瓣瓣妥。厲害﹗

    回覆刪除
  16. 咁你不如黎做下我朋友啦.........

    回覆刪除
  17. Haha, 做朋友嘅, 無計啦...

    回覆刪除
  18. 你真係唔話得呀!  
    我上親人哋屋企飯局98%都係叫外賣ga! 你咁好.....你蝦子餅真真有福呀!  

    回覆刪除
  19. 哈哈, 你真係好人!!  下次去我屋企玩一定要叫你!!

    回覆刪除
  20. woo ~ 勁丫 做埋到會 €~ 有足料 好味 ^^

    回覆刪除
  21. GOOD!! GOOD!! 今個星期六我都有PARTY攪呀!!要跟你偷下師先得!!!!  我現在都煩腦緊!! 整咩好,成十二個人呀!!!

    回覆刪除
  22. 嘩!好似到會咁呀!妳對手係咪装左摩打ga ?又做清潔重整到咁多 美食!妳幾時嚟我屋企坐坐呀?

    回覆刪除
  23. 你一個人煮左咁多野...仲要有埋甜品tim呀 你朋友一家真係有口福啦... 個心太軟整得好靚呀 ....不過我唔係次次都甩到模呀 ...所以好多時都要連杯食... 連吉士醬一齊食會唔會好甜架??

    回覆刪除
  24. 你一個人煮咁多野,真係好勁呀 ~~有主菜、小吃、甜品,仲要樣樣都咁靚,薯仔pizza個底係薯仔整成?即係唔使落麵粉發酵?

    回覆刪除
  25. 妳好厲害呀! 換轉係我實做唔到咁多野!

    回覆刪除
  26. 又幾好喎.......同係混熟下叫你黎至得... 你要清潔...........又整到咁多野...超人黎架..??

    回覆刪除
  27. 洗煲洗碗仲要洗埋煮食爐 ,仲有時間 整到咁多野, 真係 勁

    回覆刪除
  28. 咪做到無停手law? 好勁呀, 好pro 呀! 非平常人可以做到呀!!

    回覆刪除
  29. 乜你都識整,勁呀 

    回覆刪除
  30. 好期待下次的"心太軟"呀

    回覆刪除
  31. 你幾時可以上黎我屋企同我整一餐呀?

    回覆刪除
  32. (歌) 你總是心太軟~ 心太軟~ 得閒都試下整心太軟先!

    回覆刪除
  33. 嘩..... 你哋好嘢喎!!! 我一話都咗人鐘點就咁多人回應... 你哋係咁想我做到嘔先.....

    回覆刪除
  34. 好犀利呀~不如下次去你屋企開大食會~順便可以見埋你仔仔
    佢好得意呀

    回覆刪除
  35. 我都整左個薯仔pizza呀, 係喎我都係買焗薯, 做乜刨皮@口@! 你呢個係薯批底脆唔脆? 我整出黎淋既………同d餡太濕有冇關係?

    回覆刪除