星期五, 8月 31, 2007

我與曾淑儀、張繼聰在錄音室的一個鐘!




上香港電台第二台「萬王之王」做嘉賓,今日終於聽返重溫,聽自己把聲真係有些奇異呀!但又好熟悉,內容又好熟悉,其實都是自己把聲,重溫返後,感覺好自然,聽返自己的分享過程,原來都唔錯呀!幾好呀!係臨尾總結時,不知講咩,是旦就講左D無呢頭說話,真係臨尾香呀!


為免遲到,所以早了20分鐘,亦比節目開咪前40分鐘就到了,因是第二次來,所以登記一般手續都好順利,坐在大堂等Shirley出來接我,坐坐下,見到王書琪喎!原來他是下次的嘉賓主持呀!


後來Shirley要開咪,由Hide接我,到逹有點熟悉的錄音室,亦未開始,與Hide傾談湊仔經,其實都是令自己放鬆心情,免一出街就講錯嘢就唔好啦!


原來令次由Shirley控制大局,上次就由梁生,原來每一個主持都要學懂去控制呢部大型音響,我突然覺得Shirley好有型呀!


一開始,就拿着相機影些相片,雖然都來過,但上次沒有開blog,令次就不要放過影相的機會,要與你們分享,但亦是別人的地方,所以都不太放肆,只影了幾張就收手,當然,心裡其實好想影下錄音室的控制器,其他閃閃下的燈及每一角落,但都沒有時間咁做呀!因一開咪就不停講,心與腦都不停轉,一個話題接一個話題,有時想講長些,都被主席Shirley及張繼聰再開一個新的話題而接唔上,真係沒有時間接位及補充呀!不過原來張繼聰這位新任爸爸對湊仔真係抱着開心及興奮的心情,一講湊仔就可以不停地講,而且他真係好支持母乳,我都感到好難得在大氣電波分享母乳的益處,亦有這位公眾人物公開支持,真的令我好感安慰。


到了新聞時間,錄音室變得人來人住,有報導新聞的姐姐,亦有天氣,亦有財經,原來都出出入入,我為免防外他們,都走出門外另一個空間,我相信都是錄音室,相信亦是用來錄其他東西的,亦可在這個錄音室望到入面,所以亦可以留意他們的舉動,方便接位,在這個新聞時間與張繼聰傾了幾句,其實他做節目與他本人都一樣,一樣好傾、一樣聲線,還不停傾湊仔,感到他其實是一個好爸爸呀!


臨尾亦見到教整餸的大師父及王書琪及其他人在頭先個間錄音室裡面,我們都可互相對望,但因已經夠鐘了!亦沒有時間與他們接觸,亦因要接下一個環節,大家都好忙,只有Hide送我走了。


雖然今次只有我一個,亦不知道他們宣傳時以為是一班媽媽,但我感覺幾好呀!


多謝大家收聽呀!


如果想重溫,請你入去呀!


~~~重溫~~~
 


18 則留言:

  1. 我有聽呀!! 我放工係夜5點架 我仲唔走聽埋先走添呀!! 呵呵!! 聽到你的聲音有一種很親切的感覺

    回覆刪除
  2. 有機會去電台做訪問真係好呀.....我都好想去參觀下呀...不過要我開聲就唔好啦.... 等我都聽下你個訪問先....

    回覆刪除
  3. 我聽到近尾部 10 分鐘 !

    回覆刪除
  4. 啱啱聽完,講得好好丫 ,其實驚唔驚ga,比我實會口震喇!

    回覆刪除
  5. 你好勁呀!做電台節目!好型呀!

    回覆刪除
  6. 聽左啦,聽左啦,講得好好哦

    回覆刪除
  7. 妳呢個訪問好好呀, 我都係聽晒先放工, 我幾支持妳呀!

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年9月1日 上午2:54:00

    聽緊聽緊~~ 仲未有你出現!!! 好心急~~

    回覆刪除
  9. 我未聽呀!但尋日我喺公司時已經有個blog友打嚟問我識唔識你喇! 我聽日會聽番o架喇!聽完再返嚟講意見啦!

    回覆刪除
  10. 我依家聽緊呀...佢地超讚你個CAKE喎... ...仲有..仲有..你好"啖定"呀

    回覆刪除
  11. 嘉露物語 你聽緊呀!!係咪好緊張呀!!!我個時其實好緊張,不過扮淡定咋....

    回覆刪除
  12. 聽咗喇!聽咗喇!你講得好好喎!好鎮定!原來你把聲開咪都幾好聽! 仲有呀!好佩服你可以堅持喂母乳,我身邊好多朋友想喂都失敗咗!你好叻呀!仲可以堅持到而家添!勁呀!

    回覆刪除
  13. 等我陣間聽下先.........

    回覆刪除
  14. 好犀利呀!!超級媽咪....我都要叫我家姐好似你咁先得!!!

    回覆刪除
  15. 我個日無機會聽,但之後聽番錄音。你好叻呀,到而家仲餵人奶。

    回覆刪除
  16. 集體回應: 多謝各位收聽呀!! 實在不能每個都回應,但我有看晒你哋D留言架....

    回覆刪除
  17. 子曦 媽媽, 你真係好叻呀~~
    你會唔會開班授徒呀 ?
    我睇左你個Blog之后開始煮下野食.
    我老公佢好開心呀! 因為我之前唔會煮架
     
    [版主回覆06/03/2008 11:17:00]咁咪好囉,老公都愛老婆愛入廚架......而且做咁多美食最有口福都係家人,你要努力d呀!!!
    我唔會啦!!開班好煩,地方,時間..........
    如果你有地方唔明,你問我啦!!
    如果有機會一齊出來傾下計呀!!blogger聚一聚呀!!!

    回覆刪除