星期一, 8月 27, 2007

“萬王之王”做嘉賓



有幸再有機會上香港電台第二台“萬王之王”做現場嘉賓,


係再次呀!


還記得第一次都是一年前了,


上年719日,


亦是與一班BLOG友一齊上去,


都係自己無奈寫了封FaxShirley


過了2日就收到亞Lu的電話,


相約幾時幾日到電台訪問,


當時還以為開玩笑,


心定了才知道係真的,


一個人都幾緊張呀!


後來與亞 Lu傾過,


話可以有5個人一齊都無問題,


這次就第一次與blog友一齊上電台接受訪問呀!


令次好唔同,


見唔到梁生,


會與張繼聰會面傾計,


亦是單槍匹馬,


話題、型式與上次一樣。


講咩,


大家留意下今個星期三500-700pm啦!


呢度呀!



http://www.rthk.org.hk/rthk/program_archive.cgi?progdir=radio2/kingofthekings&event_name=萬%20王%20之%20王

 

如果大家想知道主持係咩樣.....


入呢度看看呀!


梁奕倫Blog


 

34 則留言:

  1. 我一定會留意架!!!!! 等我MARK底先

    回覆刪除
  2. OK! 我會記住留意架!

    回覆刪除
  3. 日本主婦之生活篇2007年8月27日 下午4:46:00

    請問訪問你乜topic 架? 亞lu真人係點架?

    回覆刪除

  4. Mm&Jj / 飄零燕~~Hidy 多謝支持呀!!
     


    日本主婦 到時你咪知囉....
     

    回覆刪除
  5. 萬王之王我日日聽喎, 到時快啲做哂嘢坐定定聽先..

    回覆刪除
  6. 有機會去做訪問真係好難得呀~~我會記低個時間喇~

    回覆刪除
  7. 梁生今日上電視,有官非~ 有邊幾個blog友呀??

    回覆刪除
  8. 返緊工,聽唔到呀!有冇得聽番o架?

    回覆刪除
  9. 係喎!呢個「嘟」咀仔o既係咪子曦嚟o架?好得意呀!

    回覆刪除
  10. 咁攪笑,我都有聽開佢個節目ga!! 你地上去,訪問關於寫blog的野呀????

    回覆刪除
  11. halo, 我平時都有睇開你個BLOG咖:) 都跟過你POST D食譜整野食;) 哈哈!!! 你可以同張繼聰做節目真係好!!! 我星期三一定會聽;) 唔知係關於D咩咖呢?

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2007年8月28日 上午2:15:00

    我係到未必聽到喎.. 我剩係聽903咋.. 你會唔會有條LINK俾到我去聽呀??

    回覆刪除
  13.  時間唔啱聽唔到喎!遲啲有冇得聽番o架?

    回覆刪除
  14. 要返工, 冇得聽呀....

    回覆刪除
  15. 我都好鐘意聽萬王架...一放工就開黎聽架啦~~

    回覆刪除
  16. 唔好意思, 我唔聽港台, 我係商台fans

    回覆刪除
  17. 集體回應:
    MoMo / 為食mui / 吳家吾居 記住啦!!!
     

    天蠍GG 係啦!!真係念唔到呀!!諗住上次無事添,點知今次會係咁.....
    無呀!!係得我一個咋,上次的blog友係bk的(babykingdom)呀!!!
     
    第一百隻羊 可以上網重溫架...上面條line呀!!係子曦呀!!這張相係8日大.
     


    曲奇小欣子 唔關寫blog事架.....你到時聽就知啦!!
     


    健康達人 多謝你呀!!!
     
    Cindy 可以上網重溫呀!!
     


    ahyo ;) 多謝你的支持呀!!下次你做弓食物,話我知,我入來看看呀!!多謝你支持呀!!!咩題目,你到時聽聽呀!!與blog無關的.
     


    幸福小女人 - Diana / 小齊 / Vv 上面條line都可以立刻修聽或上網重溫架...
     
    Jenny Wong 唔緊要啦!!!
     

    回覆刪除
  18. 勁喎,上電台~ 我都想呀 梁奕倫惹官非嘛~

    回覆刪除
  19. 嘩..以前有聽, e+新公司無得聽, 到時聽下重播係咪會聽到你的靚聲! 記得同張繼聰說他唱歌好好聽.

    回覆刪除
  20. 你會唔會帶仔仔上去見識下?

    回覆刪除
  21. 我一定會聽O架. 哈..... 唔知今次係乜O野王呢???

    回覆刪除
  22. 集體回應: chanC9 邊樹係呀!!人人都可以上架....梁生....係呀!!! Purple_purple 多謝...同他講.....我怕到時唔記得呀!!
    綠蛙 唔會啦!!到時講唔到嘢呀!!他會好似樹熊咁呀!!
     
      GRACE 哈....失敗的媽媽王...

    回覆刪除
  23. 我差唔多日日都聽家~ 不過唔記得一年前有無聽~星期三我會乖乖地坐o既收音機旁邊聽家啦~ 另外希望梁生無事啦~早日可以返去開咪啦~

    回覆刪除
  24. 哎呀...我今晚要去食buffet聽唔到呀...聽日要上網睇下搵唔搵到先

    回覆刪除

  25. 嘉露物語 重溫都得架.....

    回覆刪除
  26.  

    陳小姐 通常唔多覺就無聽...
    我都無話比家人知,老公當然知啦!!

    回覆刪除
  27. 喂喂我而家係公司聽緊呀!
    好勁呀!!

    回覆刪除
  28. 嘻嘻~ 或者啦~不過今次有聽~<湊bb媽媽王>~勁呀~

    回覆刪除
  29. e.........我要重溫番先

    回覆刪除
  30. ♡♡Katherine♡♡ 我同你都好緊張呀!!!

    回覆刪除
  31. 陳小姐 邊樹係呀!!最初就以為只是講母乳...點知變咗媽媽王????

    回覆刪除
  32. GG 我都要上去重溫下,有無改善空間呀!!不過臨尾香....

    回覆刪除