星期二, 8月 28, 2007

☆柑桔雪紡蛋糕☆

柑桔雪紡蛋糕


上次做派時還有這款果醬,用來食麵包好似唔係太好食,用來飲用又唔係大好飲,不如用來做個雪紡蛋糕啦!


真係好香的柑桔味,好鬆軟,我自己就食了好多件啦!


但今次跟食譜減了油的分量,用水代替,唔知可以與否,因之前看過書介紹,減少溶液的分量可以用水代替,當然油份是不能太少啦!亦要看看蛋黃糊的密度而決定的。要看看你的感覺啦!


溫馨提示:蛋白未用時,放在雪箱保持冷凍,或打時放在冰水中打發及打時加小許鹽會加速打起。


我用20cm模,因焙爐比預期細了,所以這份量用了17cm模的分量,以免烤焦。


如果想更詳細了解,可看熱情果雪紡蛋糕篇。



材料:


20cm焙模


17cm份量


蛋黃麵糊


蛋黃                40g (2)


砂糖A            10g


沙拉油            40cc (我用了葵花籽油)


                    60cc


低筋麵粉        80g


                    1/8小匙


柑桔果醬        60g


君度酒            1大匙


蛋白霜   


蛋白                160g(4)


砂糖B             20g


鹽小許


烘烤時間        40 預熱175C 烤溫170C





步驟:


1.      事前準備:將所有材料秤量好。準備一盆打發蛋白霜用的冰水。低筋麵粉加鹽過篩兩次備用。


2.      製作蛋黃麵糊:將蛋黃倒入攪拌盆中,一口氣將所有砂糖A,這時要千萬不能攪拌過頭。只要砂糖完全溶解就行了,別讓蛋黃的狀態過白或過度膨脹,攪拌至如圖的狀態即可。


3.      將沙拉油加入2 的蛋黃麵中拌勻,接著依序加入水、君度酒、果醬,仔細拌勻。


4.      一口氣將過篩的低筋麵粉倒入3 中,以打蛋器攪拌至沒有粉狀為止。像這樣稀稀的流動糊狀,不會過於濃稠正是雪紡蛋糕的秘訣所在。


5.      製作蛋白霜:將蛋白倒入乾淨的攪拌盆中,並使用乾淨的打蛋器,隔冰水,將砂糖B分三次加入打發,直到呈圓錐立起,但前端微微往下低垂的狀態即可。


6.      蛋白霜打發完後,立刻用打蛋器撈起一部份加入4中的蛋黃麵糊中調和。接著再撈一部份加入,換以膠刮刀攪拌。


7.      6的麵糊全部倒回剩餘的蛋白霜中,快速拌勻。


8.      完成:將麵糊迅速倒入模中,在卓上輕輕敲兩下,去除空氣,不要太用力,因返而會讓空氣跑進去。讓麵糊容易膨脹撐起來,拿膠刮刀將麵糊往模子邊面沾黏。膨脹效果更好。放入預熱175C烤箱;轉溫度170C,烤40分鐘。


9.      馬上放涼:用高身玻璃瓶口倒扣放涼,最好放一個晚上左右,讓蛋糕涼透。放到隔天的蛋糕質地會更加Q潤。


10. 用徒手脫模法脫模。
















 


26 則留言:

  1. 啊, i see, 原來可以咁樣倒扣. tks

    回覆刪除
  2. Jenny Wong 蛋糕唔高過個模都可以就咁放涼...

    回覆刪除
  3. 有次我都係咁倒扣, 可能我果個係易脫模, 倒倒下... 個蛋糕跌左一半出黎, 自此全部模具都唔敢咁樣倒扣

    回覆刪除
  4. 我有時都唔記得要將個蛋糕倒扣! 不過要放成晚嫁!? 我通常好心急,等一陣就算嫁啦!

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年8月28日 下午7:42:00

    咁樣倒扣都得!!! 勁呀~~~ 我想問咩係君度酒呀??

    回覆刪除

  6. Hallelujah @YY Cake ,我想問:麯粉.低筋麯粉.高筋麯粉有什麼分別?thanks  邊到有得賣ga

    回覆刪除
  7. Hallelujah @YY Cake ,,我想問..高同低筋粉有什麼不同ga? 向邊到買ga?thx

    回覆刪除
  8. 大楷B媽媽 戚風唔應該用易潔模架~^^ yycake, 咁你用水代部分油之後食落同之前有冇咩分別呀?

    回覆刪除
  9. 真的好想跟你做一次呢

    回覆刪除

  10. 大楷B媽媽   亞 蠍 講得啱,用易潔唔係幾好,做唔到倒扣,因雪紡要倒先鬆軟的.不如你考慮買個新架....

    回覆刪除
  11.  

    little four 雪紡就一定要倒扣,如果唔用呢個模就無計啦!!因用平時海綿蛋糕模焙起會高過個模,真係扣唔到呀!!

    回覆刪除

  12. 幸福小女人 - Diana ????係君度橙酒呀!!!

    回覆刪除
  13. 幸福小女人 - Diana 你看呢度呀!!! ~~君度橙酒~~

    回覆刪除

  14. 靜- 靜靜看天下
    麵粉(中筋)--通常在超市買的是中筋,用來做水餃皮的,亦可做派(pat)皮.
    低筋--通常在蛋糕材料店買到,主要做蛋糕的.
    高筋--通常在蛋糕材料店或超市都有,主要用來做麵包的.
    希望幫到你呀!!

    回覆刪除
  15. 原來係咁架, 不過我都係得1個易潔模啫, 等我下次唔用果個模用其他模試先

    回覆刪除

  16. 因我有好多本雪紡的書,本本用的油都唔同,有d用好多,有d用小d,後來看書話可用水代替其他流質的.
    之前做的,好油,拿起手已經油琳琳,所以今次就將油減小10g,水加多10g,做出來的都一樣鬆軟,而且無咁油呀!!不過都要看看蛋糊完成時的流質感,如果太稀或太"kam"就要稍微加減.太稀可加麵粉,太"kam"可加水.
    唔知你明唔明呢????

    回覆刪除

  17. 1號 幾時呀!!!

    回覆刪除
  18. 曲奇小欣子 welcome

    回覆刪除

  19. 大楷B媽媽 做咗話我地知喎!!

    回覆刪除
  20. 嘩~呢個倒扣方法超型呀!

    回覆刪除
  21. 你倒扣得好型呢, 仲要搵到個o岩o岩好的樽蓋位呀.

    回覆刪除
  22. 真係無諗過可以咁樣倒扣喎~~

    回覆刪除
  23. 柑桔雪紡蛋糕好有新意喎, 我飲就多!蛋糕真係未試過喎!

    回覆刪除
  24. thx...好詳細..蛋糕材料店邊間好呀?  我向超市買左盒鑽石麯粉...愛來做咩好呀?

    回覆刪除
  25. 嘩!原來有秘技ga!勁呀!

    回覆刪除
  26. 靜- 靜靜看天下 你 看呢度.... 呀!!唔知幫唔幫到你呀!!!

    回覆刪除