星期三, 8月 29, 2007

☆柚子薑密雪紡蛋糕☆~"萬王之王"伴手禮

柚子薑密雪紡蛋糕


 


上得香港電台「萬王之王」又點可以無手伴禮呢?


第一次無送,因唔係太熟,第二上得去,雖然都唔係太熟,


都想送親手做的蛋糕給他們,


因他們成日都要開咪,把聲都要好好保護,


所以今次就做了☆柚子薑密雪紡蛋糕☆,唔飲得都食得。


不過被「毒蛋糕」事件影響,唔熟真係唔好食人家的蛋糕,


諗了好耐,做唔做好呢?


喔……做咗先算啦!


 


溫馨提示:蛋白未用時,放在雪箱保持冷凍,或打時放在冰水中打發及打時加小許鹽會加速打起。


 


20cm模,因焙爐比預期細了,所以這份量用了17cm模的分量,以免烤焦。


如果想更詳細了解,可看熱情果雪紡蛋糕篇。





材料:


20cm焙模


17cm份量


蛋黃麵糊


蛋黃                        40g (2)


砂糖A                    10g


沙拉油                    40cc (我用了葵花籽油)


                            65cc


低筋麵粉                80g


                            1/8小匙


柚子薑密果醬        70g(如果太大粒,要先碎細)


君度酒                    1大匙


蛋白霜   


蛋白                        160g(4)


砂糖B                     20g


鹽小許


烘烤時間                40 預熱175C 烤溫170C



步驟:


1.      事前準備:將所有材料秤量好。準備一盆打發蛋白霜用的冰水。低筋麵粉加鹽過篩兩次備用。


2.      製作蛋黃麵糊:將蛋黃倒入攪拌盆中,一口氣將所有砂糖A,這時要千萬不能攪拌過頭。只要砂糖完全溶解就行了,別讓蛋黃的狀態過白或過度膨脹,攪拌至如圖的狀態即可。


3.      將沙拉油加入2 的蛋黃麵中拌勻,接著依序加入水、君度酒、果醬,仔細拌勻。


4.      一口氣將過篩的低筋麵粉倒入3 中,以打蛋器攪拌至沒有粉狀為止。像這樣稀稀的流動糊狀,不會過於濃稠正是雪紡蛋糕的秘訣所在。


5.      製作蛋白霜:將蛋白倒入乾淨的攪拌盆中,並使用乾淨的打蛋器,隔冰水,將砂糖B分三次加入打發,直到呈圓錐立起,但前端微微往下低垂的狀態即可。


6.      蛋白霜打發完後,立刻用打蛋器撈起一部份加入4中的蛋黃麵糊中調和。接著再撈一部份加入,換以膠刮刀攪拌。


7.      6的麵糊全部倒回剩餘的蛋白霜中,快速拌勻。


8.      完成:將麵糊迅速倒入模中,在卓上輕輕敲兩下,去除空氣,不要太用力,因返而會讓空氣跑進去。讓麵糊容易膨脹撐起來,拿膠刮刀將麵糊往模子邊面沾黏。膨脹效果更好。放入預熱175C烤箱;轉溫度170C,烤40分鐘。


9.      馬上放涼:用高身玻璃瓶口倒扣放涼,最好放一個晚上左右,讓蛋糕涼透。放到隔天的蛋糕質地會更加Q潤。


10. 用刀脫模法脫模。



將蛋糊材料拌勻



打起蛋白



分三次拌入











 


 


33 則留言:

  1. 睇個樣已經覺得好好味啦~~

    回覆刪除
  2. 你整蛋糕一定無失手 我都好想試下呀!!!

    回覆刪除
  3. 好細心又詳細, chffion整得幾好喎

    回覆刪除
  4. 嘩, 好鬆軟咁呢.... 不如你俾我跟你上節目啦, 我又想食, 最多我乖乖哋唔出聲搶你咪....哈哈...

    回覆刪除
  5. 妳 d 步驟好清楚 ! 多謝分享 !

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2007年8月29日 下午4:15:00

    我又想食呀~~ 咩係毒蛋糕??

    回覆刪除
  7. YY cake :就嚟做喇,我趕返嚟開機聽架,不過訪問o個part好似要等到6點先有架....頭先去咗你屋企附近個商場行,不過好似冇咩嘢行咁,但係都好過我屋企樓下好多...

    回覆刪除
  8. 到妳出埸喇~~~我聽緊喇! 無添加媽媽~~  

    回覆刪除
  9. YY cake :我都聽緊喇...母乳餵哺!!你仲餵緊,好叻呀!!

    回覆刪除
  10. 張繼聰有口福喇XDD

    回覆刪除
  11. 哇, YY cake, 好精彩的雪芳蛋糕丫!!!

    回覆刪除
  12. YY Cake,妳幾時出埋書呀?

    回覆刪除
  13. 等我又整下先

    回覆刪除
  14. 我今日都聽左少少呀~~~ 同你電話把聲爭好遠~~~

    回覆刪除
  15. yo..........你上電台 ? 好勁喎

    回覆刪除
  16. 只係聽個名已經覺得好好味啦..... 我仲見到有果肉呀......

    回覆刪除
  17. 好複雜好複雜...勁勁勁^^^^^^

    回覆刪除
  18. 正....好詳細,咁有心思的講解, 點可以唔試先

    回覆刪除
  19. 原來係你離架??? 哈哈哈~~我肥妹媽媽話我知架 等我重溫離聽吓先

    回覆刪除
  20. 巧靚 . 巧詳細. d 相又影得好...

    回覆刪除
  21. O係萬王之王度見到你個廬山真面目喇!!

    回覆刪除
  22. 好詳細嘅講解呀...我回歸家園時一定要試下你呢個CAKE先

    回覆刪除
  23. ohhhhhhhhhh~~~~~ i missed it! 聽返先得! 好犀利呀你~ 哈!

    回覆刪除
  24. oo ~ 好正丫 包得好令令 ~~

    回覆刪除
  25. 個蛋糕又滋潤又好味~真係一流~ 我都有聽個節目呀~係講母乳餵哺,原來你也叫yvonne呢!

    回覆刪除
  26. 我食飯時間係5:00-5:30...聽唔到呀...激死...!!

    回覆刪除
  27. 好犀利呀~~ 上電台!!

    回覆刪除
  28. 集體回應:
    bigheadMABEL@草 我無分食呀!!
     

    Mm&Jj 當然有啦!!!重成日添...你想食???
     

    JULI 都可以啦!!!
     


    MoMo 如果下次有講整蛋糕,都會架....
     
    sweet Irene 唔便客氣呀!!
     

    回覆刪除

  29. 幸福小女人 - Diana
     
    ~~~~毒蛋糕事件呀~~~~

    回覆刪除
  30.  集體回應:

    爆炸魔女(係個仔改) 你可以重溫.係呀!!我樓下真係無咩行,我都唔行啦!係行都去旁邊的大型商場啦!! 係呀!!重餵緊呀!!!
     
    飄零燕~~Hidy 其實我都唔係好知會講呢d話題呀!!
     
    ahyo ;) 其實係我有福至真,肯食我個蛋糕.
     


    A moon 我都是向你偷師咋...
     
    小齊 我真係無本事呀!!!個個都咁叻....
     


    豬小姐 / 豆漿&豆沙 / Joy   重好好味添...應該...
     
    A La Claire Fontaine- Wendy / 愛蛋糕 / 嘉露物語 整咗話我知喎!!
     

    黃夫人 係咩....我d朋友都係咁講呀!!!
    GG / 小欣子 / MĺOGGĺ ☆水晶☆ 邊樹係呀!!!其實你哋都有機會架....
    優悠 係呀!!!我諗都係呀!!!
    +2簡單就是快樂 掌握到就好容易啦!!!


    ♥阿愛♥ 你肥媽報料.....你聽下比d意見呀!!
      GRACE 無計...他們一定放上去的......


    為食mui 哈哈...比知道添....


    小琪 重溫呀!!!一樣精神呀!!!

    回覆刪除
  31. 真係好有心思呀

    回覆刪除