星期一, 8月 27, 2007

恐怖的家屋意外

今日子曦起身仍在牀上,因早上好大風,他見到窗廉被風吹下吹下,他極度開心地拍打窗廉,當然我都是看着他,免他撞到個窗發生意外,但拍了幾下,子曦站着牀上腳失平衡,撞落了個大衣櫃上,“評”的一聲,唔係太大聲,但就見到衣櫃上的玻璃門撞擊而破裂了,我立刻抱着子曦,看看他的頭仔有沒有受傷,如果流血爆光就麻煩了,幸好,感謝天父,咩都無、血又無、傷又無、瘀傷亦無,我問子曦,你痛唔痛呀!他又話唔痛喎!

頭仔就係撞在中心點,都唔知點解咁容易就撞到裂咗!

我與子曦立刻祈禱,感謝天父看顧着子曦,每時每刻都與子曦同在,免受不必要的傷害。

之後子曦當然繼續玩啦!還懂得講 “裂”咗呀!

我話:你個頭係咪鐵頭呢架,

他還講“玻璃頭”,

我話:如果你個頭係玻璃頭,你就流血啦!

他回應:媽媽係玻璃頭。

真係無修呀!



 


32 則留言:

  1. 哇, 好危險喎... 使唔使去睇醫生check下有冇事啊...

    回覆刪除
  2. 以後 小心d呀!   感謝主的保首!

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年8月27日 下午1:21:00

    嘩~~ 撞得都好應喎!!!  不過小朋友少不免有碰撞... 好彩佢都無事!!

    回覆刪除
  4. 好彩冇事jia, thanks god!

    回覆刪除
  5. 真係要感謝主! 嚇都嚇死.

    回覆刪除
  6. 豬小姐 我都有感諗過....會唔會有玻璃碎呢???會唔會入了腦呢???? 但他返了學啦!!!點呢???但塊玻璃又無碎喎!!會唔會有碎的玻璃呢????

    回覆刪除
  7. 嘩, 真係好危險呀, 好彩無事咋...

    回覆刪除
  8. 男仔真係比女仔冇時停架, 好彩冇事咋 ~ 叫子曦下次小心d啦

    回覆刪除
  9. D衣櫃玻璃門真係好昜破裂, 我細佬個衣櫃之前無撞過,但都會無啦啦裂開, 佢女朋友咁岩坐響電腦檯前, 之後仲俾D玻璃插左落條腰到呀! 好彩子曦無受傷, 所以真係要小心D呀!

    回覆刪除
  10. 嘩~比我都會嚇親呀!!! 仲要成塊玻璃裂開 真係要小心呀!!

    回覆刪除
  11. 好采冇事咋....以後要小心d啦...始終都係玻璃....怕會割親呀....

    回覆刪除
  12. 嘩, 咁都冇事????  真係要多謝天父啦!

    回覆刪除
  13. 嘩!咁恐佈!真係要感恩喇! (我睇到玻璃倒影入面o既你...)

    回覆刪除
  14. wah!!!沒事嗎!!!! 好彩咋!!! 小心d啦下次!!!

    回覆刪除
  15. ※※※PUCCA※※※2007年8月28日 上午9:24:00

    照顧一個小朋友真的好大壓力

    回覆刪除
  16. 哇!塊玻璃真係好傷喎。感謝天父保守子㬢平安。

    回覆刪除
  17. 感恩你地各人都無事~

    回覆刪除
  18. 集體回應: Cindy   真係好感恩呀!! 感謝天父的保守呀!! Vv / 吾愛吾家 / Jenny Wong / 珍妮仔 / Mui家姐 / 真係好感恩呀!! 亦多謝大家關心呀!!
    Lilian / +2簡單就是快樂 真係好感恩呀!!如果有事我都唔知點呀!!
    綠蛙   心都跳咗出來呀!! 幸福小女人 - Diana 係呀!!都唔知力度問題,咁應,同個接觸點,就係咁裂咗.但又無傷.... 飄零燕~~Hidy 咁危險....你細老女友無事嗎??? Mm&Jj 係呀!!當時只係希望子曦無事咋... 優悠 當初做的時候都無諗過,有了小朋友就無計,唔通要換晒所有玻璃的嘢...都幾多呀!!!
    minicorgie 係啦!!!一定係天公保守呀!!
     


    第一百隻羊 感謝天父呀!你真細心呀!!咁都比你見到.
     

    曲奇小欣子 小朋友係唔知危險架,真係要成日看着他都唔掂呀!!
     
    FUNPUCCA 做咩都有壓力,但照顧小朋友就多一點責任,亦要放棄自己的私人空間.
     
     
     

    回覆刪除
  19. 嘩! 要小心呀! 真係好恐怖!

    回覆刪除
  20. 嘩...真係要小心啲呀...小朋友真係睇少一秒都唔得呢

    回覆刪除
  21. 集體回應: chanC9 / 柏琪 / 大蚊 / 嘉露物語 多謝你的關心,小朋友真係看小一眼都唔得呀!! 亦都要上帝看顧着他,因他實在唔知咩叫危險呀!!

    回覆刪除
  22. Hallelujah: 感謝神,每天每日每分每秒都在看護祂的兒女.......... 所以妳一家都平安

    回覆刪除
  23. 哇, 好驚險........幸好子曦冇事, 有驚無險!

    回覆刪除
  24. 叮叮 多謝你呀!!亦感謝天父的保守呀!!

    回覆刪除

  25. A moon 係呀!!當時個心都跳咗出來,幸好無事呀!!

    回覆刪除