星期一, 8月 27, 2007

自家原味薯片

早前在BLOG聚時收到柏琪 送給我的生日禮物,

就是這個微波爐薯片盒,

第一次做時,

好成功呀!

重好得添,

好脆,好有原來,

加小小鹽就好好食。

但當第二次用返咁架時間,

D薯片就燒焦了,

而且個盒有小小溶左呀!

點算呀!溶左呀!係咪太耐呀!係咪太熱呀!

係咪……唔可以再用呀!

柏琪 ,唔好意思呀!

整到……咁,

唔知重用唔用到呀!





21 則留言:

  1. 我之前睇到有d blog友話要係網上買, 我都心大心細買唔好好! 你覺得好唔好用呀?

    回覆刪除
  2.   Jenny Wong 如果日本個個就一定無問題架....不過好貴要過百喎!!!

    回覆刪除
  3. 日本出品....

    回覆刪除
  4. 我之前都見到另外有個Blog友上網買左個呀! 佢都有整出黎, 攪到我又係好想買一個試下, 因為我好鍾意食薯片, 自己整會健康D嘛!

    回覆刪除
  5. 吓!咁化科既~我要同佢反映吓喎!但係依足說明書都出事呀? 啲薯片焗得好靚呀~

    回覆刪除
  6. 有左呢部機可以自製薯片呢!好香脆咁呀~

    回覆刪除
  7. 你要整篇blog講下點整喎!好攪野下~

    回覆刪除
  8. 日本果個$70到 我打算去日本時買返來

    回覆刪除
  9. WAHWAH !! 好勁呀!我都想整呀!係邊到買ga!!好得意呀!!!

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年8月28日 上午2:12:00

    咁啱既.. 我今日又有自製薯片.. 不過就... 唉!! 你呢個係咪唔係日本個隻呢??

    回覆刪除
  11. 幾得意喎~不過我咁懶,都係唔會自己整喇

    回覆刪除
  12. 個盒會溶咁得人驚!

    回覆刪除
  13. 集體回應:
    飄零燕~~Hidy 唔知唔用個盒做唔做到呢???
     
    柏琪 係呀!!第一次無問題架...第二次就容咗啦!!都係用咁架時間呀!!!
     

    為食mui 但唔知重用唔用到呀!!

    回覆刪除
  14. 集體回應:
    天蠍GG 好呀!!不過..個盒溶咗唔知重用唔用到喎!!
     


    大少奶 我好想要呀!!好想要一個呀!!!
     

    曲奇小欣子 好似响潮日蛋糕食材店呀
     
    幸福小女人 - Diana 見到呀!!你個d都好正喎!!有沒有用盒架.....唔係日本個個呀!!!
     


    chanC9 有時好想食,都會買一两包食下呀!!
     


    Purple_purple 係呀!!都唔知點解呀!!!

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年8月28日 下午7:44:00

    我無用蓋呀, 因為放入焗爐焗, 無諗咁多喎.. 就咁放入去焗10-15MINS...咁就燒焦了!!!

    回覆刪除
  16. 再整啦! 一定得架!

    回覆刪除
  17. 再試下啦...無理由只係用得一次架...最衰我唔用微波爐, 否則我都買一個黎玩

    回覆刪除

  18. 幸福小女人 - Diana 我見你個d無焦呀!!幾好喎!!!你有無企身叮呀!!如果一大堆,會一片片貼着喎!!

    回覆刪除
  19. 大蚊 / 嘉露物語 我都會再嘗試下架....但都有d伯呀!!!

    回覆刪除
  20. 你仲有無keep住個盒呀? 我昨日去朝日問過,佢都想知道溶既情況係點樣。你係焗完一盤就即焗第二盤/ 待個盒涼咗才焗第二盤? 爐溫和時間係幾多呀?

    回覆刪除

  21. 柏琪 有呀!!!第一次係就咁爐,用8分鐘,第二次就無等個盒冷咗再爐第二次,但就唔係太熱喎!!都係用8分鐘,但就焦晒添.

    回覆刪除