星期一, 6月 25, 2007

子曦好叻,在街上第一次要求去厠所呀!!!


昨天,與子曦,老公及大佬,姊姊及妹妹去街街,

玩玩下,子曦要求要去厠所尿尿呀!!

他還穿著片片,他又再講要去便便喎!!

所以第一時間未意會到,所以沒有理他,

但見他成日用手拿吓拿吓,就知道他真係想去尿尿啦!!!

到了厠所,真係要去,還好自然添,好開心呀!!子曦可以自己要求,

第時返學就無又怕啦!!!

奶奶的教導果然無白費心機呀!!!奶奶你係得嫁.


15 則留言:

  1. oh 你一定好開心喇!! 仔仔咁叻仔

    回覆刪除
  2. 叻仔呀!!!大個仔呀!!!

    回覆刪除
  3. 你有冇請佢食糖呀, 獎勵下啦mami...hehhehe

    回覆刪除
  4. 集體回應: Mm&Jj 有D開心,但有D迷茫,原來子曦開始已經長大啦!!! 大楷B媽媽 我都覺得係呀!!! 1號 我只係讚他..叻..叻..炸. 大蚊 2歲人仔都幾叻啦!!!
     
    Cindy 係呀!!!好叻呀!!!他只學了一二星期炸.
     
    ChrisLin 無呀!!我怕他食開有條路呀!!!

    回覆刪除
  5. 好叻呀!點教佢架?

    回覆刪除
  6.  

    堯堯(from傻媽)
    奶奶日日在家無同他穿片片,一個小時就問他去不去尿尿,但又時他都話唔去,但都要他坐鴨鴨,他習慣了就一問他就會自動去囉,有時他會拿下拿下,就知道他想去,又叫他及幫他去囉,就係咁習慣了,他亦自己講去尿尿,希望他真係懂得啦!!!不過見到呢幾日,都ok喎,但一回家就無啦!!因坐開個嗰鴨鴨唔同,所以在家就要自己教啦!!!

    回覆刪除
  7. 子曦好叻喎!好多小朋友都要學好耐,有啲仲唔肯坐鴨鴨添!但子曦學咗咁短時間就識,好聰明呀! 仲有,佢呢幅相好可愛,好靚仔!

    回覆刪除
  8. 集體回應: Cynthia 多謝呀!!!希望唔係一時三刻啦!!! 第一百隻羊 當初歲半時都係咁,但玩在滿2歲,慢慢學得好快喎!!呢張相我都覺得好可愛呀!!這天在餐廳食飯,在椅上見到一包用於mp3的耳筒用的海綿,他拿來玩,你見,他手中的兩隻手指,哈....哈...幾可愛呀!!! Aquarius 多謝呀!!!要努力呀!!子曦,幾多姐姐都讚你呀!!

    回覆刪除
  9. 哈哈哈!我諗咗好耐都唔知佢手上拎住啲乜!好好笑!手仔size啱啱好!

    回覆刪除

  10. 第一百隻羊 真 係好好笑呀!!!有得意....

    回覆刪除