星期三, 6月 27, 2007

子曦又受傷了!!!

昨天晚上,子曦睡著了,幫他剪手趾甲時,發現他其中一隻手趾甲黑咗,

問老公,他看完講瘀黑咗,我話唔係喎,應該係插到刺喎!!!

老公話插到刺會好痛喎!!

見他又無咩事,無大叫,

我又話,點解會瘀咗,老公話唔知道,

但我見有D刺未插晒,就算係瘀都無理由係一條長條嫁,

在夢中的子曦,知道我們在討論他的趾甲,

就好似上次腳趾公咁,縮下縮咁,唔係好想我撞他呀!!!

一定係好痛啦!!!!!

今早我問子曦,隻手趾公做咩黑黑嫁,

他講,將椅囉,唉...唉...(加上手勢,想話你知撞到將椅到囉!)

再看真D,原來真係插到刺呀!!

要同他拔掉先得,好難才同他合作,

影底D證據比老公看看先,

又話瘀咗,你看幾大條刺.

一集手仔插入咁大條刺,應該真係好痛啦!!!



沒有留言:

發佈留言