星期一, 6月 25, 2007

從綱上集體訂購的Papillio涼鞋終於到手啦!!!


從綱上集體訂購,只要十對就可以啦!!!


但實際她們唔知訂咗幾多對呢???可能超過十對都未定呀!!!


我訂了這對,是新款呀!!!只係$369.


出面賣幾錢????我都唔知,但只知係平好多啦!!!


多謝小慧同亞Ring呀!!!


8 則留言:

  1. 一定超過10對啦...我都好想訂呀...55555

    回覆刪除
  2. 同B記有無唔同架~ 個花睇離唔錯喎

    回覆刪除
  3. Fatgarfield 肥加菲2007年6月25日 下午10:36:00

    Very pretty! Is it comfortable?

    回覆刪除
  4. YY, 我係BK都夾埋人一齊訂過一對, 但因對鞋帶裡面D料對我皮膚敏感, 所以對鞋已經無著啦

    回覆刪除
  5. 我上年都有集體訂鞋呀, 我訂左3對, 所以今年唔使買, 慳d

    回覆刪除
  6. 集體回應: Bottle 只要訂10對就可以免費送貨啦!!!你在綱上看看呀!!! http://www.tobiasmayer.com/
    ♥阿愛♥ 係呀!!D花好靚呀!!!同B字頭個種係同一公司,但唔同係列呀!!!B字頭個種應該貴一D,唔知係咪Made in germany,而這款就平D及多花款囉.made in  xxx(無留意喎!!!)
     

    Fatgarfield 係呀!!看落去好柔和舒服呀!!
     


    Cindy   喀....咁你D皮膚真係好容易敏感喎!!!
     
    ChrisLin 3對....我本來都想訂2對嫁,但....真係穿唔到咁多呀!!!

    回覆刪除
  7. 好多款好正喎 .  係咪香港無office要用visa網上付款?

    回覆刪除
  8.  

    綠蛙 香港無嫁,要綱上訂及要用visa找數,你用master都應該得呱...

    回覆刪除