星期一, 5月 14, 2007

曲奇 / 麵包公仔做型模 ; 掃油掃

太古百貨戰利品,

可做曲奇及麵包做型,

見到這款有趣的模子,

價錢只需$26.9,

又點可以唔買呢???

掃油掃就$25.




7 則留言:

  1.  等我又去買番2pack先!!我住太古架 ^.^ 我日日放工都要行下apita先安樂 怪人的我 haha!! 我有一日睇佢d 小小的牙簽呀,pack lunch裝sauce的用具呀 都睇左成個hrs.. 包包都好靚 不過又唔知買黎做咩 =.=

    回覆刪除
  2. 你就好啦!!可以日日行,我要特登去,還要過海,車費都响返到.因見到有新超市,所以去看一看囉,我個日都行咗好耐,如果唔係要回家整餅,都唔會咁快走呀!!!個日有個戶外的醬油樽都好想買,好有趣的,另有好幾會餐盒都好靚架,不過唸唸下,無買到,因家中都好多了.

    回覆刪除
  3. 雖然我也很喜歡整蛋糕、甜品,但我總是不捨得買器具。 你知道我的節儉方法是怎樣嗎?就是用大張的餐桌紙巾抹上油/牛油,取代掃油掃,因為餐桌紙巾比較不吸油份。哈~~

    回覆刪除
  4. oh~ 又有新玩具! 個模好可愛啊!!! 但做包都ok嘛? 好似好難喎~

    回覆刪除
  5.   coralcat103  哈....哈....你真聰明呀!!!我有時都會咁做,我亦會將成件牛油就咁搽,一滴都唔浪費呀!!這個掃是用來掃蛋糕面的,而且買東西是女性的天性
    vanlily 做包就唔知得唔得,有d細個,但個包裝是介紹可以做包型,是將所以材料重疊..包+火腿+蛋,之後用個模按壓下去,就係咁就cut了出來,上面就有個公仔樣啦!!!但我主要用來做曲奇.

    回覆刪除
  6. 曲奇模做麵包都得?

    回覆刪除
  7. 柏琪 我可以嘗試下,不過我哋就一口两件,小朋友就一口一件. 因都好細個嫁.

    回覆刪除