星期五, 5月 18, 2007

特別的果汁

上星期行太古,入了超市,

買了正在推廣的這幾款天然果汁,還有好幾種味,

最令我深刻的,

是一位外國人做推廣的,

但只買了這幾款,用來飲,好些太過濃,

因除了主要本身的果汁味,還加了四種果汁,

用來做慕斯蛋糕一定好好味.

 


 


15 則留言:

  1. 呢隻果汁我都飲過一次,係我honey買o既,都幾好飲,係濃味o的,但味道都幾天然。

    回覆刪除
  2. 係呀!!!我都覺,所以用來做慕斯蛋糕一流呀!!!

    回覆刪除
  3.  你又要我去APTIA比錢錢喇 買D返黎又整下CAKE先!!!

    回覆刪除
  4. 依,好似好正wo!我都要去入貨先!

    回覆刪除
  5. Mm&Jj   我今日去北角,我都心思思想去多一次呀!!! Cindy   你要小心身體呀!!!行下唔好買咁多嘢,就算係,都要找人同你拿呀!!!

    回覆刪除
  6. Hallelujah YY Cake, 我唔係今日去,遲d先啦!

    回覆刪除
  7. 好期待伙個 mouse cake 呀!一定會好靚!

    回覆刪除
  8. smoothie 呀..........好似幾正喎, 我都幾鐘意smoothie果種結身o既口感

    回覆刪除
  9. 我都好期待妳的慕斯蛋糕呀....

    回覆刪除
  10. Cindy   身體好返d才去啦!! 第一百隻羊 我暫時未諗到做咩呀!!   Karen 你都嘗試一下呀!!!包你有意外收穫呀!!
    cream 都未知,做咗一定比你看的.

    回覆刪除
  11. 慢慢諗啦!唔好俾自己壓力,慢工出細貨嘛! 其實可唔可以用嚟做鮮果撻?

    回覆刪除

  12. 第一百隻羊   鮮果撻?????? 可能未必得.

    回覆刪除
  13. 咁APTIA多唔多整蛋糕d嘢賣呀 ...得閒我都想去行吓

    回覆刪除
  14. 尚可呀!!!不過一定貴d,其實永安都有嫁.

    回覆刪除
  15. 我搬到英國後才認識這果汁叫 smoothies。自家製是很容易的。如mango smoothies, 只需要熟芒果和熟香蕉一隻就可以了。果汁濃稠的主因是香蕉呀! 如您有 blender, 不妨一試。我們做過不同口味的smoothies, 如芒果, 士多啤梨, blueberries....但沒有試過用榴槤 
    [版主回覆03/09/2010 09:54:00]哈...咁多年,好耐無用這種果汁做甜品了,而家多數用果容.
    但你這個方法都幾好,可以日日有不同口味的果汁飲,不用買了..哈..
    而..
    係响英國邊度呀!!
    我入過你blog,但唔見你更新呀??
     

    回覆刪除