星期一, 5月 14, 2007

雙親大人首次亮相

媽媽:母親節快樂呀!!!

昨天回娘家與雙親食飯,還帶了為媽媽整的蛋糕回家,他們見到都好開心,但爸爸就唔係太滿意的味道,話甜咗些,都唔係呀!!不過爸爸的口味係.............特別些,不過問心,個蛋糕好唔好食,鬆軟就不用講,一定好啦!!!但口味就淡咗d,我大老還講似鬆糕與海綿蛋糕混合體喎!!!問落,原來爸爸鍾意食忌廉個種呀!!!唔...........下次一定要做返個比他先.

今年,爸爸媽媽都成七十幾歲,都唔係好知實際年紀,但就爸爸身體都尚可,媽媽最近才知到有糖尿,之前痛風都可能係糖尿所影響,所以好幾年隻腳成日行唔到,現在食着糖尿藥還好,腳無痛,可四圍去,但對眼就唔係太好,一隻已經因白內脹看唔到,現在別一隻眼就開始有,本來要做手術,因發現有糖尿,所以要控制了才可做手術.不過她都好樂觀的,特別是見到子曦,两個七十多歲的老人家,與孫玩,就立刻變了小朋友咁,同他四周玩迷藏.



9 則留言:

  1. 祝你爸爸, 媽媽都身體健康. 我阿爸都有少少糖尿, 成日都要叫住佢食淡d. 不過佢都唔係好理我. 唉..... 講多兩句佢又唔鍾意, 不過我都會照講!!

    回覆刪除
  2. 多謝你呀!!! 我唔同他們住,所以唔可以成日提到他們,唯有爸爸長氣都要講,但爸爸又愛錫媽媽,見到她食得咁開心,就算了,真係有時都幾擔心,但老人家,真係可食到幾時呀!!只希望他們真係身體健康,食得,瞓得,便便得.

    回覆刪除
  3. 同意呀! 小豆苗公公七十幾歲,佢食野一定要超辣, 唔炸唔食,有食煙 我地只係有時哦下佢,公公當我唱歌,只要佢開心,縱下佢有咩所謂 小豆苗 = chloemon

    回覆刪除
  4. 祝你地母親節快樂

    回覆刪除

  5. 小豆苗 係呀!!!係呀!!!


    vyvy 多謝你呀!!!都祝你母親節樂呀!!!

    回覆刪除
  6. 我媽咪都有糖尿病,所以好多嘢都唔食得多,但佢又好為食,同佢食嘢都要睇實o的! 你媽咪要每個月都去覆診喎!一定要管住佢食嘢,為咗佢好,長氣o的都要呀!

    回覆刪除
  7. 唔知係咪年紀大,就會機械壞,個個老人家都係呢樣唔妥,個樣唔好,又時長氣,她又不高興,唔長氣,她又會辛苦.真係.......

    回覆刪除
  8. 帶個雪芳返去又真係比較齋....

    回覆刪除
  9. 齋...又真係齋咗d,但心諗媽媽有糖尿都唔想她食咁甜,加上又去街食返,已經超晒標啦!!!下次父親節就再做一個有忌廉的,因爸爸喜歡食.

    回覆刪除