星期二, 5月 15, 2007

韓國人的奇偶

今天早上帶子曦到奶奶到,坐地鐵的時侯,

坐在我左面有四個韓國遊客,她們好興奮的講話,吱吱喳喳,

還見到子曦,因子曦未聽過這種話的人,就眼定定咁望着她們,

她們亦豆子曦玩
,還從袋中取出糖果出來送比子曦,但他不要,

後來就送上一個哨子鎖匙叩,他亦不要,

點知,

那個韓國人就用另一個玩比他看,真係放落口吹响它,

當然,四圍的人就望着,幸好唔係好大聲,

後來我就拿了,免再送來送去,我拿在手中,

曦見媽媽拿着,他就用手拿了我手中的两粒糖,

還叫我開...開...開...

本來唔係好想比他食,

都食了半粒牛奶糖.



11 則留言:

  1. 子曦既吸引力果然驚人!!! 搞到我都好想同佢玩下tim

    回覆刪除
  2. 哈....哈..他最吸引人的就是笑容,一笑..........望着他的人都會不奇然咁大笑.不過就越大越難教呀!!!有時都會氣壞人呀!!!

    回覆刪除
  3. 真係好搞笑喎, 估唔到韓國人都咁主動, 好彩佢地唔係拎 D 泡菜出O黎, 我諗到時你仲驚呀!!

    回覆刪除
  4. 泡菜,係我最愛呀!!!

    回覆刪除
  5. 感謝你來為我打氣支持!

    回覆刪除
  6. 你都要努力呀!!!會再入來探你的.

    回覆刪除
  7. 你個仔仔咁得意 比我係街見到我都會同佢玩下喇 不過D KOREAN又好熱情WOR 仲送咁多野比仔仔 哈哈!!

    回覆刪除
  8. 最唔好就係而家大咗少少,會容易發皮四,一不喜歡就眼超超,要玩好耐才笑下,咁就先開始同人家玩呢

    回覆刪除
  9. 好搞笑呀,不過從另一面睇,子曦好乖,媽咪唔攞,佢就唔敢攞。

    回覆刪除
  10. 哈哈~~點解可以自己吹完個哨子送比人o既~~~ 都唔知要好定唔要好呀!

    回覆刪除
  11. 柏琪   唔知係咪乖,或者怕羞呢??? Wing Wing 地   我有要,是新的,因她只是拿另一個吹,但會唔會送比下一個就唔知,或這個可能都被她吹過亦唔知呀!!!

    回覆刪除