星期六, 4月 12, 2008

難得两日半天遊@大潭水塘

316日星期日下午,子曦爸見到天氣非常好,所以特別選了這裡戶外及影相,但可惜我們沒有食零食的習慣,所以沒有特別帶零食,子曦見到小朋友的食物,又話要拿來食,下次真係要帶一點呢?幸好我們都預備了一個小蛋糕。


 


大潭我都是第一次去,因為多數坐車只會經過,每次的目的地都是赤柱,今次就在中途下車,大潭水塘只行了一部分,另一邊比較大的一部分要留待下次先可以再行了。



一星期後,子曦爸果真選擇再到這裡,但今次就去了水庫的另一邊,足足行了5小時到逹太古,他就醒啦!不到两小時就瞓著了,幸好有俩寶在身,唔係就成身散晒,一寶就是印尼背帶,人家話5歲都背得起,5歲,又無咁大力呀!就算係子曦爸,而家都成日講,好重呀!抱唔起啦!這天,子曦就瞓在爸爸身上2個多小時呀!


但這天天氣真好,好舒服,那天晚上還瞓得好好呀!




沒有留言:

發佈留言