星期四, 4月 10, 2008

擴建……

擴建……


自從子曦出生,照顧他識行識走後,加上會閒時上網,認識到好多做餅的好友,做蛋糕的興趣就有增無減。4年前由2-3個月才會做一個蛋糕,特別是有朋友生日先開工,而家就因為愛蛋糕、愛看書、愛與朋友分享、愛在網上討論(200611月開始開blog)、愛與blog友們相聚,蛋糕甜品就成為了我生活的一部份。


而看到很多blog友們都對做甜品蛋糕的過程好有興趣,而自己亦對別人做出來的作品很好奇,成日會問,怎樣做出來呢?所以分享內容都會加插製作過程,希望對這款甜品有興趣的blog友們都可跟隨製造,有時我都會問自己,是否好無聊,好多朋友都明啦!不用多此一舉呢?哈…哈……可能我實在太天真啦!


而蛋糕材料、用具,有關它們的東西,包括包裝、模具、用具、餐具,可以用來影相的都會買,最近又認識了上海街,哈…你話……邊有唔買嘢的一天呀!所以家中的廚房就開始擴建存放蛋糕材料及用具的空間,可惜,廚房有限,不能放太多,時不時就要大搬位,亦時時與自己講,唔好再買咁多啦!可惜,自從換了個新爐之後,興趣不減之餘,重成日心思思想整嘢,上星期還買了好幾樣蛋糕模,加上大哥托妹妹送了一套六款的值膠模給我,哈…哈……真係好開心,成日都諗,用邊個模做邊款蛋糕好呢?




大家看,廚房有三個空間都放滿蛋糕食材呀!連平時用開的工具,一入廚房都會看到。



 

還有部新爐不用的時候都成為存放模具的櫃啦!




這樣空間已經用晒!唯有一個出路,就是要擴建啦!


哈…今次就擴建出客廳啦!


書櫃下層有個空間好耐無用,放的東西都是大哥史前物品,一於你送嘢比我,都要找個位放的,所以搬走大哥的物品,用來放自己的東西啦!哈…哈……好開心,崗崗放得晒,不過真係無咩位再買嘢啦???係咪呀!




介紹一下比大家知道,曾經有blog友們問過我,你有幾多本食譜書,你看,書櫃上層有這樣的空間,下層有四個格,其中占了三個格都是蛋糕食譜,數過手指,超過50本啦!(但我細時不喜歡讀書,真奇怪,而家先知學到用時方限少呀!)下層就是崗崗擴建的,用來放蛋糕用具啦!係咪好一致呢?哈…哈……




 

無聊一事


某日sogo大減價,買了這個裝飾,未用過就被我打破了,用了$20現金卷,一心諗着平$20,而家無咗$20啦!


 


 





沒有留言:

發佈留言