星期三, 7月 23, 2008

同爸爸去踢足球

見天氣非常好,跟爸爸去打籃球先,


但我又唔夠高,不如帶個足球去踢啦!


好啦!去踢足球啦!


好嘢!快快著鞋!


因為第一次跟爸爸去踢足球!


 


 


子曦,你做咩攬住個足球唔放响地下呀!踢唔到喎!


 


個地下好污穢呀!


 


踢完返屋企洗咪得囉!


 


咁好啦!


 


我踢……


E……個度有水呀!媽媽你幫我攞返呢呀!


好啦!


我又踢……


E……媽媽個度有螞蟻呀!你又幫我踢返過來呀!


接住啦!


我再踢……


E……媽媽個度有樹葉呀!你再幫我踢返過來呀!


 

玩玩下又在爸爸打籃球的籃球架底走來走去!好危險架嗎!


 


玩玩下我都無晒心機…………


 


走人……………………


 


沒有留言:

發佈留言