星期二, 7月 22, 2008

子曦的感動位


子曦習慣每一晚要爸爸媽媽講故事才入睡,特別要指定是聖經故事。


 


某一天晚上如常地講故事,講到牧羊人放羊,


100隻羊,回程時發現有一隻羊走散了,


小羊很迷茫,找不到路回家,唔知點算……


 


這時發現子曦就眼紅紅,想哭想哭似的,還有淚水在眼窩裡流動着,


 


子曦聲音都變晒就講啦:「咁咪見唔到爸爸媽媽囉?咁咪返唔到屋企囉?」


 


媽媽再講:「唔使咁傷心!」


 


子曦突然哭起來,還說要毛巾擦眼淚,真係好傷心的樣子。


 


媽媽再講:「牧羊人會去找它回家嗎,牧羊人終於在一個山洞發現了它,還發現有一大隻大熊出現想食了它,牧羊人見到就拿起牧丈趕走了它。」


 


媽媽講:「所以你去街街時都唔好亂咁走,要拖實媽媽爸爸呀!咪走散啦,你就唔可以返屋企啦?」


 


子曦回應:「知道啦!」


 


媽媽講:「咁你响街唔見咗爸爸媽媽,你會點呀?」


 


子曦回應:「我會企响度哭囉!」


 


媽媽講:「跟住會點呀!」


 


子曦回應:「等媽媽囉!」


 


媽媽講:「媽媽見唔到你咁點呀!」


 


子曦突然哭起來又笑着回應:「自己返屋架嗎!哈...哈....笑c人嗎?」


 


 


真係笑死人,人仔真係人仔。


之後的日子,出街就拖實媽媽爸爸啦!


但一時玩得忘形都會唔記得。


38 則留言:

  1. 好好笑的故事!
    Y.Y.你講得冇錯. 當佢地玩到顛左的時候就咩都唔記得~~
    [版主回覆08/01/2008 10:57:00]咪係啦!!!有得玩就發晒癲,..

    回覆刪除
  2. 看完這個分享我都有一些感動,一個小朋友都可以咁得意
    [版主回覆08/01/2008 10:57:00]係呀!!時時都有感動位架....

    回覆刪除
  3. 小朋友真係好得意...
    我覺得子曦好可愛...
    [版主回覆08/01/2008 10:58:00]哈....小朋友真係好得心開心
    多謝你.

    回覆刪除
  4. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年7月22日 上午9:57:00

    哈..子曦好搞笑呀...小朋友真係好天真可愛呢..

    回覆刪除
  5. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年7月22日 上午9:57:00

    哈..子曦好搞笑呀...小朋友真係好天真可愛呢..
    [版主回覆08/01/2008 10:58:00]係呀!!!有時都會回心微笑.

    回覆刪除
  6. 很可愛呢﹐咁小年紀就懂得感受到別人的立場﹐真是懂事。不過如果比我見到佢喊我都會忍唔住流眼淚…因為我都好眼淺﹐好怕見到人喊﹐會好心酸架…真失禮
    [版主回覆08/01/2008 10:59:00]有時我都會,見他好可憐蟲咁樣,做亞媽都會好傷心.見到d電視劇好傷心都會流眼淚.....唔知點解...

    回覆刪除
  7. 我侄仔之前都係要自己行唔拖我哋,試過一次我哋行開了,佢回頭唔見我哋就大叫姑媽,繼而哭,自此後佢都會拖住我哋行
    [版主回覆08/01/2008 11:02:00]哈...小朋友要經歷下先會成長,子曦還未識怕.

    回覆刪除
  8. 子曦呢張相好可愛呀, 手瓜仔好想咬佢呀~
    見到你同子曦既對話就覺得好感動, 做媽媽真係唔易呀
    [版主回覆08/01/2008 11:02:00]這相是他1歲影架....好可愛.
    係呀!!真係出心出力架....

    回覆刪除
  9. 子曦細細個就有份同理心, 仲識講下笑, 哈哈!
    [版主回覆08/01/2008 11:03:00]哈...小朋友係會有好多"同理心"我好愛這樣,這樣才會感到別人都有難處呀!!!

    回覆刪除
  10. 感覺到子曦係一個好聽話,好聰明,懂得氹家人開心的小朋友。
    [版主回覆08/01/2008 11:04:00]希望係啦!!我都想他做人要體量別人.

    回覆刪除
  11. 小朋友的對話好可愛~
    [版主回覆08/01/2008 11:04:00]係呀!!!還有好多好好笑的對話....

    回覆刪除
  12. 子㬢係一個好善良的小朋友啊!每晚都為子㬢講故事,你真是一個好媽媽呀!
    [版主回覆08/01/2008 11:05:00]哈...唔講他唔肯瞓.....c未.....

    回覆刪除
  13. 子曦真係好得意呀...
    [版主回覆08/01/2008 11:05:00]哈...係呀!!!係呀!!!

    回覆刪除
  14. 幸福小女人- Diana2008年7月22日 下午12:33:00

    子曦好純真啊!!!
    [版主回覆08/01/2008 11:05:00]係呀!!!我們都要學像小朋友.

    回覆刪除
  15. 那就是童真!
    [版主回覆08/01/2008 11:05:00]係呀!!!我愛單純的一面.

    回覆刪除
  16. 小朋友好天真好可愛呀 ! 子曦既答案都好叻, 真係要企喺度等架 !
    我記得denise4歲時, 我叫朋友將denise細個既相整成一隻DVD配埋音樂, denise一路睇一路喊, 佢話有daddy mami錫好幸福喎 ! 真係眼淺 ~
    [版主回覆08/01/2008 11:07:00]係呀!!!子曦有時回應的都好好笑,有文有路架....
    第時我都要被子曦看返他現在的笑料呀!!!

    回覆刪除
  17. 噢 , 好一個感性小子 ........
    [版主回覆08/01/2008 11:07:00]哈.........係呀!!!

    回覆刪除
  18. 子曦好感性又好古惑
    [版主回覆08/01/2008 11:07:00]哈.....係呀!!笑c人呀!!!

    回覆刪除
  19. how cute he is, can relate to the story itself!!!
    [版主回覆08/01/2008 11:08:00]哈....這個小子好好笑架.....他的故事都好有趣,特別係對話呀!!!

    回覆刪除
  20. 小朋友既說話真係好可愛.....
    一出街小朋友咩都忘記哂啦.....只係掛住周圍望呢....
    [版主回覆08/01/2008 11:18:00]係呀!!!真係對話都好好笑呀!!!
    我有時都好怕他出街四維走,好似好危險,但唔被他走,又唔得.

    回覆刪除
  21. 子曦真係好得意,呢幅相影到佢肥嘟嘟好可愛
    [版主回覆08/01/2008 11:18:00]係呀!!!這張係1歲時影架...

    回覆刪除
  22. 真係好鬼sweet呀!如果第日有個仔好似子曦咁可愛就無得頂呀!妳教得佢好好呀!好媽咪!
    [版主回覆08/01/2008 11:19:00]哈.....多謝你呀!!!希望他學到好的一面.

    回覆刪除
  23. 法律先生和法律太太2008年7月23日 上午12:07:00

    子曦好cuite呀!!
    [版主回覆08/01/2008 11:19:00]多謝你....

    回覆刪除
  24. 子曦好可愛,相信要快點教識佢返屋企﹗
    [版主回覆08/01/2008 11:19:00]哈.....都係時候啦!!!

    回覆刪除

  25. 是一個很乖巧的小孩 .... 周算走失 , 也會有人幫他的
    [版主回覆08/01/2008 11:20:00]我都唔希望他走失,因為實在太危險....

    回覆刪除
  26. 有時小朋友可愛既地方就係佢地"人細鬼大"既說話同行為.  可愛, 可愛!
    [版主回覆08/01/2008 11:20:00]哈...都幾可愛架.....

    回覆刪除
  27. 子曦真的可愛呀!!!!!!!咁細個就識得感動!!!!!
    [版主回覆08/01/2008 11:21:00]都幾感動,還有好多感動的對話....

    回覆刪除
  28. 子曦咁可愛, 就算走失都實有人幫佢既!
    [版主回覆08/01/2008 11:21:00]哈....一次都唔想呀!!!

    回覆刪除
  29. ※※※PUCCA※※※2008年7月23日 上午9:31:00

    好TOUCHING
    [版主回覆08/01/2008 11:21:00]哈...係呀!!!

    回覆刪除
  30. 細路仔係好天真架
    [版主回覆08/01/2008 11:21:00]係呀!!!天真可愛呀!!!

    回覆刪除
  31. 子曦大個啦.....已經好懂事了, 知道有時發生時點處理..
    不過佢真係好得意呀!! o的答法..haha
    [版主回覆08/01/2008 11:22:00]大了好多,但還是細細粒....
    有時都還有好好笑的對話.

    回覆刪除
  32. 你叫佢日日背住你個電話, 再買一個碗話比佢, 一秒內唔見媽媽就要即刻打比你, 咁就唔使驚啦
    [版主回覆08/01/2008 11:22:00]哈...他背來背去都背唔到,成日話咩話......

    回覆刪除
  33. 你叫佢日日背住你個電話, 再買一個電話比佢, 一秒內唔見媽媽就要即刻打比你, 咁就唔使驚啦

    回覆刪除
  34. 自己返屋企﹖﹗係真唔係呀﹖﹗
    宜家 d 細路思考力真係好高~
    [版主回覆08/01/2008 11:23:00]哈....邊有咁叻呀!!!得個講字...
     

    回覆刪除
  35. 小朋友講話真係好有童真, 每句說話都會令人好開心!
    [版主回覆08/01/2008 11:23:00]哈...係呀!!如果有時間都想記起佢.

    回覆刪除
  36. 子曦都係一個好感性o既小朋友!!
    [版主回覆08/01/2008 11:23:00]係呀!!超可愛.

    回覆刪除
  37. 好可愛
    [版主回覆08/01/2008 11:23:00]哈...係呀!!!

    回覆刪除
  38. 每個孩子小時候總有令爸媽感動的時候.
    [版主回覆05/25/2011 11:22:00]無錯,昨天我都再重溫這編,實在好感動.

    回覆刪除