星期二, 4月 22, 2008

8大嘩嘩@鳥結約會

今次由Joyce發起,目的是想請我們食鳥結糖,因為她好想,好想,所以就應承了她,問下一個,問下又一個,所以今次就越來越多blog友們出來,但我應承了她才知道自己教會舉行佈道會,本來想不來啦!但其中有blog友們拍晒心口話一定等我,幾夜都等我,哈…哈……令我受寵若驚,所以完了都必要出席,來到已經是1020分了,但一坐下,真的好熱鬧,雖然遲,但亦感受到她們的喜悅,最終都傾到打烊先走人呀!


 


今次blog友們有 Joyce /查查 /貓姐 /Agnes /yoyo /Angel /MC ,相約到金羅寶韓國料理晚膳,可惜我只食了小許食物,你看,來到見到枱面的碗碟,全部都十室九空,你們可想而知,她們幾飽,我有幾肚餓…嘩……嘩,不過我不是因為食物而來,而是一班好投契的Blog友們呀!想起又係喎!她們好似無收我錢呀!哈…哈……


 



第一次見貓姐同Agnes,我時時都入她們的blog,特別是貓姐,還以為她真係一個亞姐,我真係大錯特錯啦!原來係一位美小女;Agnes 原來同我住得咁近,亦一同坐車回家,真係開心,將來可以一齊整嘢食啦!


 


 

今次我都錯過了好多歡樂的話題,但我相信在不久的將來都會再見面,到時我唔會錯過啦!


 


我雖遲,但都見到她們的禮物放在枱上,係一座山,係一座食物山,好多,包裝得好靚。



Joyce的禮物袋,回家一拆,嘩……了一聲,真係好似聖誕老人派禮物咁,主角係鳥結糖,還有長條曲奇,两個禮物包裝袋及一包包裝紙袋,好靚,好開心呀!



貓姐的包包,真係好似,我一看時真係有想過係食得架,子曦好幸福,還多了一個甜甜圈比子曦呀!



Angel的貝殼蛋糕及曲奇,幾好味呀!我都要學點整先得!



查查的蛋糕,曾經都想過整,而家有得食,不用煩我啦!


Agnes亦有禮物包,有香蕉杏仁蛋糕及曲奇,還有鬆餅紙杯,可以開工做鬆餅啦!



MC出場,必有包王,當然有包包食啦!真係超軟,好好味呀!分了一份給子曦爸。



還有你為子曦親手織的冷衫仔,好靚,好柔軟,要等明年冬天先可以出場呀!原先托你讓支火槍比我,但又唔收錢,真係不好意思呀!重有蛋糕紙托,下次食飯我架!還有你的小禮物,手功好靚呀!



Yoyo雖然無禮物,但我哋唔會介意架,只要用心一齊就得啦!我哋等你個爐返來,一定食窮你呀!哈…哈……


 

我所預備的,希望你們喜歡,雖然果凍來到時有點溶,希望你們不要介意啦!


 


 


little four (小四)你真好好,人不到禮必到,


這個13度甜蘋果還未食,好感動,感動到唔捨得食呀!



楊太,好多謝你咁夜都送上班蘭葉,未入管理處,從玻璃窗望入都已見到一袋東西,心諗,係咪我呢?當然係啦!回家一開,好香班蘭味呀!個心就立即想,用來做怎麼甜品好呢?一時諗起好多款甜品,幸好你教我點保存,如果唔係就要快啲開工先得啦!哈哈……



沒有留言:

發佈留言