星期三, 4月 23, 2008

驚嚇24小時?!?!

驚嚇24小時?!?!


 


上星期五在家用餐,有2款餸,1款湯,湯是花生眉豆發菜雞腳湯,好味,因為我喜愛雞腳,所以食了4-5隻,還飲了1碗湯,這個晚餐用完後,同子曦瞓,起身收拾未飲完的湯放在雪櫃保存,當拿起湯料……發現…………


.


.


.


.


.


 


相片可能令人不安,如果怕的話,就不要看啦!


.

.


.


.


.

.


.


.


.


 


發現………一條疑似???尾………


.


.


.


.


.


.


心中發出好多個問號????


 


亦想像出好多種小動物的尾????


.


.


.


.

.


.


.


.


係咩呢架????


好恐怖呀!


立即叫子曦爸來看!


他都話唔知!


我就講!「係咪老鼠尾呀!」


子曦爸:「唔知呀!」


我就講:「有毛架!」


子曦爸:「老鼠尾係尖又圓架,這條又唔係,平身又唔係尖架!你影底它比鐘點睇下呀!」


影完後:「好恐怖,你同我處理它啦!


子曦爸:「係咪唔要啦!我倒了它啦!」


我就講:「緊係啦!唔通放條疑似老鼠尾响雪櫃嗎?」


你咁講,我更加會想到係老鼠……


 


當時越諗越想嘔,真係有氣嘔架,重有花生味添,死未……


其實點解唔同鐘點講,我怕她誤會,以為我哋會罵她,又因為我怕下次還有更多疑似東西。


 


後來,我同奶奶講,奶奶都心中疑惑,也想了一整晚,後來話比子曦爸知道。


 


奶奶講:「唔使怕,唔使驚,可能係豬仔尾呀!」


 


唔係嘩!豬尾,花生雞腳會有豬尾?


.


.


.


.

.


.


.


.


.

~~去片~~


.


.

.


.


.


 

 


第三日,終於忍唔住問一問鐘點!


 


我講:「個日煲湯有條………」都未講完。


鐘點:「係呀!豬尾呢架!」


我講:「點會得一條架,重要係咁短。」


鐘點:「我家姐買了好多,我取了两條來煲呀!我同子曦都食了好多,子曦問重有無添呀!我找來找去還有一小條找不到,咪就係這條囉!邊有咁多老鼠呀!我何來找老鼠呀!我整嘢好乾淨架,你放心啦!」


我講:「我唔知呀咩,還以為係老鼠尾,我倒咗啦!」


鐘點:「嘩……咁浪費呀!你唔打比我問呀嗎。」


我講:「都成11時多,都免打擾你啦!你下次都係唔好煲啦!恐死人呀!」


 


有咩理由煲湯落食材,連食的家人都唔知架……係咪好奇怪呀!


.

.


~~去片~~



沒有留言:

發佈留言