星期六, 3月 29, 2008

Easter Party

崗好是復活節紅假的第一天,有幸得到何師奶的邀請,她妹妹公司舉辦的復活節小朋友聚會,子曦與表姐都一齊參加,當中有好多小朋友,但相信以年齡計算,子曦都是排尾二啦!所以成個party的一些遊戲都不太積極,一見到小丑姐姐重驚到縮成一團添,不過最愛就是拿禮物及丑丑姐姐扭扭波啦!


當中都很好,還有小食預備,有扭扭姐姐玩遊戲,詳情可到何師奶blog看看啦!


而最開心的是完了之後到會所的兒童遊樂場玩,子曦玩到成身都係汗呀!




17 則留言:

  1. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年3月29日 上午10:05:00

    子曦之前係咪未見過D小丑姐姐所以好驚呢..?不過見佢D相秧得好開心呢..佢真係好鍾意D扭扭波
    [版主回覆03/31/2008 11:00:00]係呀!!!因為同平時的人不同,好驚呀!!不過最後都OK接受了....

    回覆刪除
  2. 見到小朋友玩得開心,做媽咪既一定開心到暈啦!
    [版主回覆03/31/2008 10:59:00]你第時就知啦!!是一個好開心的過程呀!!

    回覆刪除
  3. 子曦玩得好開心呀! e 個年紀真係好好玩, 好得意架! 係唔係全場最細個佢呀?
    [版主回覆03/31/2008 10:58:00]哈....係尾二細,所以好多都唔知做緊咩呀!!!

    回覆刪除
  4. 咦....我識扭扭波架~有機會扭比子曦玩下~
    [版主回覆03/31/2008 10:58:00]係呀!!你幾時開個扭扭班呀!!

    回覆刪除
  5. 原來 子曦個髮型好型仔啊
    [版主回覆03/31/2008 10:57:00]型............好攪笑就真呀!!!

    回覆刪除
  6. 子曦個新髮型幾得意喎~~
     
    [版主回覆03/31/2008 10:57:00]你看最新分享就知架啦!!!

    回覆刪除
  7. 子曦笑得好開心好甜啊,他好似肥了少少,氣色好好
    [版主回覆03/31/2008 10:57:00]哈...係呀!!!都大了少少.

    回覆刪除
  8. 子曦玩得好開心喎, 好多小朋友都怕小丑架
    佢個新髮型好型啫

    回覆刪除
  9. 子曦玩得好開心喎, 好多小朋友都怕小丑架
    佢個新髮型好型啫
    [版主回覆03/31/2008 10:56:00]係呀!!大D好D.
    你看最新分享就知個髮型係邊個經手啦!!

    回覆刪除
  10. 點解妳放d相咁靚,係唔係關部相機事,我縮細後放上去都唔靚
    [版主回覆03/31/2008 10:56:00]可能係啦!!因為用單鏡會好一點,但這此已經不好了,因為不够光呀!!!

    回覆刪除
  11. 點解妳放d相咁靚,係唔係關部相機事,我縮細後放上去都唔靚

    回覆刪除
  12. 我之前已經好想問嫁啦!
    子曦的新髮型係邊個經手?
    好攪笑呀!
    [版主回覆03/31/2008 10:52:00]你看最新的分享就知啦!!
    攪笑.........我搖晒頭....好想同他剪過,但可惜他不喜歡我們動呀!!!

    回覆刪除
  13. 做現今的小朋友真係好開心哩!!
    你囝囝嘅髮型  形爆!!
    [版主回覆03/31/2008 10:50:00]哈...係呀!無掛慮.....
    哈...你看最新分享就知啦!!!

    回覆刪除
  14. 靜玟,今年 3歲。  沒有 眼睛和嘴唇。  已經死了。 看完不傳者- 靜玟今晚一點會在 床邊看著你喔。今晚會在天花板上看著你喔,還會一直叫著你的名字   在1994年6月29號,某人因把這封信刪除,第二天他突然死亡 , 被人發他的屍體,連醫生也不知他突然死亡的原因 , 身邊的親人先後因連串的不明原因死亡和人間蒸發。如果你把這封信刪除的話,你的家人會在5天內死亡,如果你在看 這封信的24小時內,傳給30個人你家人不會鬧鬼。 把這封信發給你的30個朋友,10天後,你喜歡的人就會喜歡上你。如果不發,你媽媽會在50天後,被車撞死(很靈)不知道誰傳的  ,我也是被逼傳的
    [版主回覆03/31/2008 10:49:00]咁毒的傳言都有架......
    我為你們祈禱,願你們平安.........
    奉主耶穌基督名求 阿門!誠心所願!

    回覆刪除
  15. 新髮型喎 ~~~ 您剪架??
    [版主回覆03/31/2008 10:47:00]哈....你看新的分享就知啦!!!

    回覆刪除
  16. 我個啫喱仔個日都有去,係由我家姐帶去,原來你同子曦都有去~
    [版主回覆03/31/2008 10:45:00]係呀!!點解你唔出玩呀!!!

    回覆刪除
  17. 幸福小女人- Diana2008年3月31日 下午1:14:00

    好似好多小朋友都好驚小丑...
    [版主回覆03/31/2008 14:39:00]係呀!!!大咗會好d,因為未見過呀!!
    不過見耐咗.又有波波,所以怕都要走向丑丑取波波呀!!

    回覆刪除