星期二, 3月 18, 2008

☆豆漿吐司☆老麵糰+酸味酵頭(手搓)@告別舊爐

這個麵包是舊焙爐的遺作,想起都有悲又喜,不竟都培養了一段感情,雖然已經有個新的主人會好好愛惜你,但我都會永遠懷念你為我做過咁多美食,多謝你呀!舊爐……再見啦!


做了老麵糰要做一次麵包,今次就決心要用手搓一次麵糰,先預備地方,清理雲石枱面,將所有的食材放入盆,用打蛋器附加的‘S’型打麵糰,但一開機就將啲麵粉打起飛到四處,所以立即收手,要轉用膠刮刀混合,再倒在枱面用手搓麵糰,感覺都幾特別,但用力不好就會好疲倦,自已家中的廚房枱面是比常人的高了寸幾,所以我就要用椅子企高一級先可以用力呢……



做出來的麵包雖然起絲,但仍是不够鬆軟,可能搓麵糰時不够時間或手勢不好呢?真係要好好學習及實習多一點才會更好呀!


但因為有了個新的焙爐,這個枱面又唔可以用來搓麵糰、做朱古力啦,要尋找另一個好地方先得。


 


溫馨提示:


1.      老麵糰從冰格取出要放回室溫才可以分開,你可以預先一日放在雪櫃下層解凍,或用一杯暖的水(不要熱水),用袋包好坐在暖水中,不足30分鐘就會好容易解凍啦!(這方法是有BLOG友教我的)~~老麵糰做法~~請看分享呀!


2.      如果你們搓好的麵糰要用28℃的熱力幫助下作第一次發酵,但又沒有麵包機或焙爐預熱發酵幫助時,你可以用焙爐幫助,你先預熱焙爐約100度,最好用溫度計測試下爐頂的溫度,然後爐頂放上一個金屬架,再將包好的麵糰放在上面作第一次發酵。這樣就能有溫度幫助快些發酵了。


3.      夏天放在室溫都可以啦!


 


材料:12X 4寸半吐司模一個


a.       


高筋麵粉          270g


砂糖                  43g


                      4g


乾酵母              5g


b.       


全蛋                  43g


博多豆乳          40g


淡忌廉              15g


奶粉                  5g


酸味酵頭          90g


老麵糰              50g


c.        


無鹽牛油          25g


 


步驟:


1.      先將解凍的老麵糰分成細細份。


2.      ab材料放在盆中,但酵母不要與鹽及砂糖接觸,以免酵母脫水死亡,,老麵糰要分散放入,用手拌勻搓成有彈性及起根有薄膜的麵糰。


3.      完成後加入c,搓至混合至完全光身及有彈性;


4.      用保鮮紙包好放在28℃作第一次發酵約40分鐘至两倍大;★看溫馨提示。


5.      拿出排氣搓圓後静止15分鐘,(室溫便可)


6.      再做型放入模中作最後一次發酵,在室溫下再發酵至八成滿,入爐160°焙35分鐘;


7.      立即脫模放涼。



手搓麵包過程


 


27 則留言:

  1. 我仲未捨得去睇新爐....
    [版主回覆03/19/2008 16:39:00]唔緊要啦!!看中先都未遲.....

    回覆刪除
  2. 個包包真係靚得好緊要!
    [版主回覆03/19/2008 16:38:00]多謝.......不過都係唔够軟身....

    回覆刪除
  3. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年3月18日 下午3:31:00

    唔好唔捨得la..舊既唔去..新既唔黎呢...
    [版主回覆03/19/2008 16:38:00]係啦!!!不過我都會送部機比人,不要浪費呀!

    回覆刪除
  4. 我家中的廚房枱面都比常人的高,  所以做完蛋糕或麵包都會好累呢!!!!
    [版主回覆03/19/2008 16:37:00]係呀!!連做飯都好高呀!!

    回覆刪除
  5. 見到啦﹗老麵做的第一個包包呀﹗
    [版主回覆03/19/2008 16:37:00]哈....你重興奮過我呀!!我會再整,得你高興下.......

    回覆刪除
  6. 點解你乜都識整ga
    好想食包包添
    [版主回覆03/19/2008 16:35:00]唔係...我重有好多都唔識............

    回覆刪除
  7. 我都係用你的溫馨提示(2)去發酵的
    [版主回覆03/19/2008 16:35:00]哈...幾好架....

    回覆刪除
  8. 好味道, 有麵包吃真開心. 希望快 d 放復活節假啦, 咁就可以有時間可以搓麵包啦.
    [版主回覆03/19/2008 16:35:00]你都係放假先可以開工,我都係呀!!!
    而家好d,子曦放假响奶奶到,放工我就可以在家做下啦!!

    回覆刪除
  9. 你就好啦有新爐用............我屋企冇位擺爐呀, 嗚鳴嗚~
    [版主回覆03/19/2008 16:34:00]都唔緊要啦!!嫁咗就有成間屋比你放嘢架啦!!!

    回覆刪除
  10. hello, 我本身係住响加拿大, 但呢個星期六會到香港玩3個禮拜, 成4年無返過香港嘞.  睇完你介紹既 放假食食食@都會海逸自助餐 .  真係好想試下.  但係點先至有 discount card呢?? http://hk.myblog.yahoo.com/yypkknthn/article?mid=11779
    [版主回覆03/19/2008 16:33:00]我有個朋友有卡先可以咁平架....
    返來玩必定好開心,你一家人回來呀!!

    回覆刪除
  11. 早排成日都整包,但係我搓極都冇薄膜...
    [版主回覆03/19/2008 16:31:00]點解架..........我第一次整都有喎!!但就唔够薄呀!!! 手搓麵包過程

    回覆刪除
  12. 請問用老麵團搓包嘅好處係乜?請指教!
    [版主回覆03/19/2008 16:24:00]好處呀.......鬆軟d,放得耐d呀!!

    回覆刪除
  13. 是個好靚好香好軟綿綿好好味的包包啊~ 舊爐是個乖乖的好寶寶~
    [版主回覆03/19/2008 16:23:00]重未够鬆軟呀!!
    係呀!其實他都好生性架....

    回覆刪除
  14. 我好希望我第時都有一張雲石枱搓包呀
    [版主回覆03/19/2008 16:23:00]我搬屋時就一次過整晒成個廚房,如果唔係而家都無位用呀!!!

    回覆刪除
  15. 用機打麵糰, 個盆一定要夠深呀!!! 唔係就抺餐死o架啦!!! 
    你個手搓包包都搓得好正呀!!! 包包o既組織好好呀!!! 
    幫我同你個舊爐講聲 bye bye!! 唔該!!! 哈..
    [版主回覆03/19/2008 16:22:00]係啦!!飛晒出來呀!!
    係好好架....但出來都係唔够鬆軟呀!!
    Bey bey...不過還未出門,重可以望多幾眼.

    回覆刪除
  16. Hallelujah@YY Cake ...好多謝你既幫助呀! 我尋日同你分道揚鑣後,即刻去左荃灣既mingling到買左張換領卷喇! 不過就要五月尾先有貨...好心急呀! 好想快啲可以試下整你之前教既包包呀!!! 我都唔知幾時先可以整到你以上甘軟熟既包包了! 睇黎...五月尾,我又要開始同我個新爐做好朋友喇
    [版主回覆03/19/2008 12:36:00]我都好開心認識你,雖然只係幾分鐘,但都好似好好傾咁呀!!!
    緊係啦!!重要快手添呀!!等下都好,咁平都好底玩....
    無所謂,如果你有唔明都可以問架,不過我唔係樣樣都識架喎!!!

    回覆刪除
  17. 好耐無黎探你啦!你好呀!多謝你既分享,我家既攪拌機唔知點解以前買個陣無個支S-棍,可能佢漏咗俾我,唔知有無得配番架呢!
    [版主回覆03/19/2008 12:34:00]我都係呀!!實在好忙,又要回應blog的留言,所以都無時間每一個都去到呀!!!
    我知唔係款款都有s型個支架....

    回覆刪除
  18. 睇見好想學, 不過我好懶好冇動力一個人整呀 !!!
    [版主回覆03/21/2008 00:34:00]哈...返而我一個人做又幾享受喎!!
    你出去上下當呀!!到時你學得多就會整得好好架啦!!還會主動整嘢食添...

    回覆刪除
  19. 但個樣好靚喎 , 唔夠軟咩 我又要試下 ^^
    [版主回覆03/21/2008 00:33:00]哈...有時唔可以靠樣架.....不過下次可以唔同晒,到時你食就唔係咁加啦!!

    回覆刪除
  20. 幸福小女人- Diana2008年3月20日 上午5:06:00

    嘩,, 你個包包好正!!! 我好耐無開工,, 好想食啊!
    咁你個舊爐唔要,, 掉左佢啊?
    [版主回覆03/21/2008 00:31:00]你要keep住整先得架....唔係就生手啦!!!咁本書就無手架啦!!!
    舊爐已經找到個新主人啦!!希望它乖乖地,生生性性啦!!

    回覆刪除
  21. 幸福小女人- Diana2008年3月20日 上午5:06:00

    嘩,, 你個包包好正!!! 我好耐無開工,, 好想食啊!
    咁你個舊爐唔要,, 掉左佢啊?

    回覆刪除

  22. 個麵包軟綿綿,好似餐仔噃!我哩個麵包粉絲真想食咗佢呀!
    [版主回覆03/21/2008 00:35:00]哈...真識貨,出爐時真係我都想食咗佢呀!!!

    回覆刪除
  23. 原來落牛油係整細後再用手搓?
    [版主回覆03/26/2008 15:16:00]係呀!!重要搓好個麵糰最後先落再搓喎!!!

    回覆刪除
  24. 早晨呀 , 我尋日都整左酸味酵頭豆漿吐司 , 加左 30g 水 , 因為有 D 乾 , 我將第二次發酵放係雪櫃發 , 今日一早已過頂啦 , 入爐 10 分鐘己差吾多高過發熱線 , 不過真係好好咪 , 好有糯米 0 既 Feel, 我 D 同事都話 99 分呀 , 仲有一分因為太高燶左頂 , 我地仲留左 D 睇下午仲係咪甘好味 , 多謝晒您呀 , 仲有以下問題請教您 ,
    1.       酸味酸頭係咪一路甘用下加下 , 一直用落去 ka, 會吾會變 , 還是越來越好 ?
    2.       酸味酸頭 + 老麵係咪好味過 , 就甘是但一樣
    3.       仲有用完一次加返係由雪櫃拿出來室溫發 2 日 , 而家甘熱得吾得 ? 使吾使加左都係放係雪櫃呢 酸味酸頭係咪整咩包都得 ka, 吾該晒 , 甘多問題
    [版主回覆05/30/2008 12:15:00]99分咁勁.........
    我都係因為整包升得太高,個爐又唔够高先換爐咋......
    1.係呀!!!越來越有酒香(酸味).但記住唔好放多两星期唔用,如果唔係就唔用得,最好两日拌一拌好d.
    2.两者都得,但要看食譜.
    3.係,最少放一日,你怕就等她發起回落就放回雪箱.
    4.要看食譜呀!!!

    回覆刪除
  25. 我今日又整過一次 , 今之用左水同粉係一比一 , 尋日整用毛巾蓋住 , 今日整到成條毛巾都係 , 成湯豌甘高呀 , 跟住我唯有將佢分 2 樽 , 得吾得 ka, 我諗下次要一個高身 0 既樽先至得啦 , 仲有我睇左曾美子本書教人整天然酵母 , 吾知邊到有天然酵母粉賣呀
    [版主回覆05/30/2008 15:37:00]要用一個大d樽好d架......
    天然酵母粉香港我唔知有無,但日本是容易買到的.

    回覆刪除
  26. 嘩,你個焗爐好大架?個吐司模好似好大咁喎~!
    [版主回覆10/11/2008 14:10:00]哈...都幾大架,但唔夠高,所以要換個新爐囉....

    回覆刪除
  27. 我個爐 26 L....擺唔擺得落依個吐司模呢...
    [版主回覆10/11/2008 15:25:00]擺到,我這個都好似無咁大都擺到.
    但而家換了個大少少,有28L...哈

    回覆刪除