星期六, 3月 15, 2008

終放買了個新焙爐啦!(換爐記)

本來是想用印花換個焙爐,所以問定了Godma取了換購印花,但崗好Kenwood開倉,今日就抱着看看的心態,有沒有心水的焙爐,看了又看,嘩好多款的焙壚及電器,焙爐由$1xx$200$400$990及$1200都有,而且其他都重好平,點知就看中一個,而且是全場最貴的一個呀!原價$21XX,而家就只係$1200,雖然是陳列品,但勝在是made in Italy。還買了一個$200的細暖爐。

 大家如有興趣,可以到這裡看看。但只有今天及星期一的日子,時間由2:00-6:00


http://hk.myblog.yahoo.com/kitchen-blog/article?mid=4916


 

不過崗崗試爐時發現個時間顯示燈唔着喎……唔通又要拿返去換。



你看,原先舊的與新的有幾大分別,原先個部就細小小,


無咁高,可以放在微弱爐上面。



想了一會,經過一番內心的爭鬥,終於鼓起勇氣再徒手拿回去,大家都想像到,崗崗两個笨大人徒手由長沙彎徒手帶了個又重又大件的焙爐回家,而家又要徒手拿回去是要用幾多的勇氣呢?當然,有部手推車會好一點,但家中真的沒有這家伙,唯有再坐港鐵到觀塘公司再取了一部手推,轉送它回去,真係方便好多,如果唔係,徒手拿去,又要徒手取回一部新的,你話係咪好得人驚呀!


回到貨倉,與售貨員傾談部爐的情況,點知得來的答案是……


售貨員:「這款爐係咁架,你開了一會個顯示燈係會自動關了,不會長開。」


子曦爸:「唔係喎!原先就著,後來唔著,我還等了一會再開囉喎!我嘗試過3次都唔著喎!」


售貨員:「你初開的時間,一會兒係會關的,你再開就要再開大一點熱力先會再著架。」他嘗試給我們看,而……又係喎!


我就講啦:「我好辛苦由西貢區拿回來換架,你不如開多一部比我看看係咪真架,唔該你呀!比我看多一部啦!我都係有啲擔心呀!」


售貨員:「不如你問下經理啦!看看他比唔比多一部你再看啦!」


我就講啦:「好呀!邊個係呀!……經理經理,我咁咁咁…由西貢區搬返來換架,頭先重徒手搬返屋企,重特登找部車仔再搬返來,你可唔可以幫我換架。」


經理講:「西貢,我都係西貢,你西貢邊到呀!」


我就講啦:「我係西貢區呀!我係xxx囉!」


經理講:「又話西貢,你一個人徒手呀!」


我就講啦:「唔係……两個囉!」


經理講:「又話得你!」我邊有咁話咋……


我就講啦:「唔該你啦!而且部機重有小小凹咗添!重有呀!個焙內裡制位內的發泡膠有啲爛呀!」


經理講: 「咁你都看到,唔係掛!」我指給他看「好啦好啦!開多部比你看啦!」


第一部,    一看,個玻璃門角又係爛了,雖然係小小,但都係爛,而且一開立即有煙出。雖然我在家嘗試時都有小小煙,但都唔會咁勁,他們講,新機係咁,但係度玻璃門好多油漬,所以又叫他開多部。


第二部,    又看,一開,全個都係新,一啲包裝都沒有拆過,子曦爸心想,今次係呢部啦!咁新,還有說明書添。(我個部無架,要他們寄返比我),但再看真啲,個門框角位两邊都花晒,花得好勁,就算係新,你可能都唔會接受,所以真係揀唔落手。


經理講+售貨員:「如果真係揀唔到,唯有退錢給你們架啦!唔會再開,而且部部都有啲問題,其實你呢部已經好小問題啦!」

我就講啦:「內裡的發泡膠爛咗真係無問題!」


售貨員:「無架,放心!放心!」


看真啲,又係架,咁平,而且又係陳列品,總有啲問題,唔接受都無計,而且心態上,唔換過,唔看過其他,你又唔知自己個部都唔係好差。都叫自己死心啦!終於將部無換過的焙爐又搬返屋企,回到家中已經是6時了,由下午1時多,玩到6時,重要放好它。如果無子曦爸,我真係唔掂呀!


 


這個微波爐上面就是放我部舊爐的,


而家新的就放唔到,因為大部好多,又重呀!


放在微弱爐下面枱位又唔够長,個洗碗盆大了2mm,隻腳放不平。



放在雪櫃旁幾好喎!


不過就好似浪費了好多位,


而且好似看不習慣,但都放好了。算啦!



本來由子曦爸到奶奶到接子曦,他話行到有啲陰影,所以這個重任就由我負責啦!


與子曦回來瞓的時候,想了又想,放這裡真係好煩,浪費了好多地方,點解唔張個焙放在微弱爐下而打撗放可以嗎?起身量一量,而……可以喎!就係咁,放在這裡啦!



Fit晒!



 


 


1 則留言: