星期三, 2月 27, 2008

☆甜薯芝士條☆

甜薯芝士條


好耐無做芝士餅,今次來個甜薯,曾經做過一次用南瓜,非常出色的好味,今次就轉用了甜薯,配上一杯抺奶奶茶,嘩……真係食到口不停,作為一個靚靚的下午茶,真係人生一大樂事呀!


今次這大大盒的甜薯芝士條贈送了給子曦爸公司的同事呀!我時不時都整些甜點給他們呀!都有24人受惠呢!所以不會整了太多無人食呀!哈……哈……


這杯抺茶奶茶我一次過飲了两杯呀!雖然並不平宜,但勝在得了我心呢……















材料:


尺寸8X12寸長方盆一個 


6寸脫底蛋糕模


 


※餅底


消化餅底       


牛油               


※餡料


忌廉芝士       


砂糖               


黃糖               


雞蛋               


底筋麵粉       


玉桂粉           


甜薯茸           


雲喱嗱香油   


※餅底


160g


75g


※餡料


350g


45g


45g


1.5


1.5湯匙


1/8茶匙


175g


1/8茶匙


※餅底


100g


50g


※餡料


250g


37.5g


37.5g


1


1湯匙


1/16茶匙


125g


1/16茶匙


 溫馨提示:


1.      芝士餡完成後必須過篩一次,將不能打溶的物質篩去,口感會更滑。


2.      食不完的芝士餅包好放在雪櫃,夏天可保存3-4日,冬天可以保存4-5日,如果真係食不完,可以用保鮮紙包好,放入冰格急凍,可以保存一個月,食時一天前可以取出放入雪櫃下層,便可以食了,但好食的芝士餅又點會放一個月呢?不如早早食晒或送給好友還好呀!哈……哈………





預備


1.      預溫170度焙爐;


2.      消化餅乾壓碎,放入已溶牛油混合後,放入已舖好牛油紙的焙盆,用匙平均壓平。


3.      甜薯切件坐在鍋內用水蒸熟;後用攪拌器打成茸。


4.      芝士放回室溫後加入砂糖及黃糖用打蛋器打混合均勻;


5.      加入全蛋再次打混合均勻;


6.      入麵粉及玉桂粉,用膠刮刀拌勻;


7.      再加入雲喱嗱香油拌勻;


8.      最後加入甜薯茸混合均勻後放入已預備好消化餅底的焙盆上;


9.      將芝士餅坐於一個已注水的盆;


10.  170度焙1小時至金黃色;


11. 放涼後入雪櫃(下格)雪硬後切件。



 


 


30 則留言:

  1. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年2月27日 上午11:26:00

    早晨呀...芝士條我鍾意呀... 次次睇完你整d甜品就令到我好想食野... 肥死la...
    [版主回覆02/27/2008 15:05:00]哈.....咁比你食两口啦!!唔係好肥.......

    回覆刪除
  2. No.  1 ,但唔洗留俾我啦!甜薯條就要!甜薯芝士條就唔要!
    [版主回覆02/27/2008 15:06:00]哈...都知你啦!!!下次整甜薯麵包啦!!!

    回覆刪除
  3. 哇,你呢個好太太,仲整埋比老公帶番公司同其他人分享!
    真係幸福!
    [版主回覆02/27/2008 15:06:00]哈....如果自己食晒重唔幸福到膩.........

    回覆刪除
  4. 我都係到搵緊超濃芝士蛋糕的RECEIPE.. 其實我想問我係唔係加多D CREAM CHEESE就可以好濃架喇?! 其他材料又要唔要加減呢?!
    [版主回覆02/27/2008 14:10:00]唔係....超濃味是要不同的芝士架......不是這種呀!!!!

    回覆刪除
  5. 好想食呀, 我想整芝士蛋糕好耐喇
    食唔食到有甜薯味架?
    仲有我對你杯綠茶奶茶都好有興趣喎, 係即沖架? 有啲泡泡好好飲咁喎
    [版主回覆02/27/2008 15:04:00]都有架.....有甜薯的香同甜....
    抺茶係現成沖飲呢架,你看呢度有介紹架...好好飲.... http://hk.myblog.yahoo.com/yypkknthn/article?mid=8381

    回覆刪除
  6. 甜薯即係邊隻薯呀?
    [版主回覆02/27/2008 15:05:00]你見個圖,紅色同買時有介紹架....

    回覆刪除
  7. 我成日都想買cream cheese整嘢,但唔知用剩咗點樣可以保存耐d呀,你可唔可以教我呀?
    呢款芝士條,I like it呀!
    [版主回覆02/27/2008 15:13:00]你真聰明呀!!!
    好好味呀!!!

    回覆刪除
  8. 噢....我睇到下面你的溫馨提示喇,我知點樣keep cream cheese喇!Thank you!
    [版主回覆02/27/2008 15:12:00]放入冰格都係一個好方法呢架...我一買就買2kg,你話幾時先食得完呢.....

    回覆刪除
  9. 呢個下午茶真係幾吸引喎..
    [版主回覆02/27/2008 15:13:00]係一個好好的享受呀!!!

    回覆刪除
  10. I want mine with milk tea PLEASE
    [版主回覆02/27/2008 16:16:00]好好飲架...真係好好飲架.......

    回覆刪除
  11. 我平時行citysuper都唔覺有既, 唔通我眼細睇唔到
    放喺飲品嗰欄到架
    [版主回覆02/27/2008 16:16:00]好飲架嘢.......好快就賣晒,係angel話我知架.....

    回覆刪除
  12. 好好味呀 … 我好肚餓呀陰公呀 …
    [版主回覆02/29/2008 10:27:00]哈....好好味,你c旦找d嘢頂住先啦!!!

    回覆刪除
  13. 一路都想找有關蕃薯既食譜,一定要試下整先
    [版主回覆02/29/2008 10:27:00]唔明找我問下呀!!

    回覆刪除
  14. (Empty)
    [版主回覆02/29/2008 10:27:00](Empty)

    回覆刪除
  15. 咦咦...
    等我假期又試下先!
    [版主回覆02/29/2008 10:28:00]好呀!!!唔明問下我呀!!!

    回覆刪除
  16. 你真係好細心, 不只詳細教導還預備了個尺寸的分量, 謝謝呀 !
    [版主回覆02/29/2008 10:28:00]哈....因為我整個份又唔係8寸,又唔係6寸,你們好難預架....

    回覆刪除
  17. 巧令既甜薯芝士條呀! 仲有你下面杯抺茶奶係唔係無印嗰隻呢?
    [版主回覆02/29/2008 10:29:00]唔係呀!!無印有咩,等我又去看看買來試下先,看看有沒有分別呀!!!

    回覆刪除
  18. 幸福小女人- Diana2008年2月28日 上午6:05:00

    好正呀!! 我又要食!!!!!
    我呢邊D蕃薯唔知甜唔甜呢? 我試下用南瓜整先
    係咪份量同做法一樣呀??
    好想食呀!!
    [版主回覆02/29/2008 10:32:00]你要嘗試下先得喎!!南瓜我都做過,都好好味架....
    你看我呢度呀!! http://hk.myblog.yahoo.com/yypkknthn/article?mid=3490 所有份量用一半就是6寸架啦!!!

    回覆刪除
  19. wa~你先生娶到你呢個老婆~真係好幸福呀~!!!
    睇見就好想食啦~~~
    [版主回覆02/29/2008 10:32:00]哈....肥c就真.....

    回覆刪除
  20. 好靚ah~ 是個優雅的下午茶啊~ (像在高級餐廳的感覺呢) 您先生的同事們真幸福啊, 他們一定很喜歡您的~ 其實我不愛吃芝士餅的, 不過我很想做這個... 做好可以請同事吃, 有事情想多謝他們呢~ 謝謝您的食譜啊~
    [版主回覆02/29/2008 10:33:00]如果我係高級餐廳食呢款餅,一杯抺奶茶真係重正呀!!!
    有時對同事好一點,人生都會快樂d呀!!
    你快快做啦!!!

    回覆刪除
  21. 芝士條,正呀~
    細細條食左無咁多罪惡感,感覺上無咁肥嘛~
    [版主回覆02/29/2008 10:34:00]哈....係呀!!!

    回覆刪除
  22. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2008年2月28日 上午11:28:00

    呢個餅, d 甜薯味會唔會比芝士味搶晒呢 ?
    [版主回覆02/29/2008 10:34:00]两者都有呀!!!!哈...不過可以甜d.

    回覆刪除
  23. 哈...重以為你自己整添....原來妹妹先係高手.....
    reply:
    因我阿妹鍾意整甜品呀...所以佢會時不時會整俾我食呀...得益人就係:我地一家啦!!hehe~~所以我會將你個食譜交給佢,叫佢整俾我食呀....hehe~~

    回覆刪除
  24. 哈...重以為你自己整添....原來妹妹先係高手.....
    reply:
    因我阿妹鍾意整甜品呀...所以佢會時不時會整俾我食呀...得益人就係:我地一家啦!!hehe~~所以我會將你個食譜交給佢,叫佢整俾我食呀....hehe~~
    [版主回覆02/29/2008 10:35:00]哈....你真係福,不用整都有得食....

    回覆刪除
  25. 我都好想試下喔~
    [版主回覆02/29/2008 10:35:00]係又整呀!!!

    回覆刪除
  26. 幸福小女人- Diana2008年2月28日 下午9:10:00

    仲有呀,, 我想問你杯綠茶奶茶係邊到買架? 我想試下喎!!
    [版主回覆02/29/2008 10:26:00]响citysuper呀!!!!好似係$25只有五包....不過好好味呀!!!

    回覆刪除
  27. 杯奶茶係自己沖ga?好香綠茶味咁呀~甜薯芝士條賣相仲靚過sticks stick呀! 我幫襯你仲好啦!
    [版主回覆03/03/2008 16:38:00]抺茶係買架....不過真係好好味,好滑,好香....
    哈...你要幾多件呀!!!

    回覆刪除
  28. 你個裝飾甜薯片係自己焗既 ??
    [版主回覆04/14/2008 14:39:00]係呀!!一片片用焙爐焙架....

    回覆刪除
  29. 我今日整左,,好味呀! 我而家用淨左150g芝士,,,可以用黎整d咩簡單甜品?! 仲有黃糖係唔係即係咖啡用的?!
    [版主回覆10/05/2009 10:09:00]150g都可以做好多甜品架,你找找一個食譜,又鍾意的,又用150g芝士,最啱就係咁啦!!
    黃糖=咖啡糖

    回覆刪除
  30. 小圈子  :你個裝飾甜薯片係自己焗既 ??


    Hallelujah@YY Cake :係呀!!一片片用焙爐焙架....
    我想問係咪切完就咁放入爐?駛唔駛話落d咩? thanks
    [版主回覆06/03/2011 09:43:00]不用加住何東西,就咁焗乾.

    回覆刪除