星期一, 2月 25, 2008

最怕鑽牆……


家中好多買回來的牆上裝飾,亦咁多年影落的家庭合照,子曦可愛的笑容,有趣的古怪面,靚靚的相架,一一都想掛在家中的牆上好好的回憶、回味一下;可惜,住了六年的家,只掛上了一張結婚油畫,其他的牆都是白雪雪。


這幾個相架在宜家特價時買落,相信都有1年多了,總是沒有的起心肝去掛上,亦沒有勇氣自己動手鑽牆、打釘,只為了幾個相架,就要釘上六個洞,成塊牆就係咁………花晒,還有好多的靚靚掛牆裝飾,如果一失手,又多個洞,要填都填唔晒啦!好似信用卡廣告咁,成塊牆都係洞,掛幾多油畫都蓋唔晒啦!


亦曾經買過幾個無痕掛鈎,只可掛在平滑的、不退油的地方,不能掛在牆上,所以又係無用。


今天,這個終於可以實現啦!


 


點解,因為某日去探訪子曦爸同事的家,她與我們一樣,不喜歡鑽牆,亦在她家發現在牆上有我們同樣買了的相架,細心一看,原來是用一種物料黏上的,亦不會跌下來,嘩…嘩……值頭發現新大陸一樣,開心到跳起,原來係咁,快快回家就做了,因為有見證,所以好安心的掛上,因為相架是好輕的木,亦是用透明膠,不是玻璃,所以會比平時的相架輕,你看,是否好靚呢!亦好安全呀!好實!又不用鑽牆,得…得……得………咗!!!


而且還有買了好多年的掛牆裝飾,上次用掛鈎就一個又一個的跌下來,所以都沒有再掛了,而家幾靚,可以喜歡貼邊就貼邊,再唔會有一個洞、二個洞,唔會再一個又一個跌下啦!



呢種係咩,人人都可以買到,就是removable adhesive―萬能黏土』,每個人都叫它做『藍貼貼』,大家如果有我的煩惱,而家可以嘗試下啦!


最好就是見圖個種牌子,因為這種會軟身啲,亦不會容易老化而變硬,而且貼耐了,除下時不會有個印呢!


但要記住,太重的、玻璃片的都不能掛上,小心家居安全至上呀!



大家放心我掛了成两個星期都無跌落尼呀


1 則留言: