星期六, 1月 26, 2008

☆博多豆乳吐司☆―湯種

博多豆乳吐司―湯種


叫咗你無咁大個爐就唔好整咁大個吐司啦!你看!燒焦晒啦!點見人呢?


這又是一個警報了,焙爐雖然大,但就唔够高,真係要考慮買個再高啲的焙爐先得啦!


這次整得好大,大到頂到上焙爐頂,焙到10分鐘後就已經焦咗,要拿出用錫紙包着麵包先可以再焙,但都來不切了,焦晒、黑晒,無得救,最多無個皮食啦!


但雖然無外表,但勝在有內涵,好柔軟、好鬆柔,好有彈性,組織特別鬆軟,好好味呀!可以搽牛油、果醬拌食非常好味。三日.....三日都咁好味呀!


突然想,有部麵包機真好,搓麵糰又不用整到成個廚房都係粉,又可以預設發酵時間,當然有熱力幫助下不用擔心會否發起,如果你整緊嘢無時間都可以放在麵包機內等多一點都不怕,哈……哈……


溫馨提示:


1.      如果你們搓好的麵糰要用28℃的熱力幫助下作第一次發酵,但又沒有麵包機或焙爐預熱發酵幫助時,你可以用焙爐幫助,你先預熱焙爐約100-120度,最好用溫度計測試下爐頂的溫度,然後爐頂放上一個金屬架,再將包好的麵糰放在上面作第一次發酵。這樣就能有溫度幫助快些發酵了。





材料:12X 4寸半吐司模一個


a.     


高筋麵粉          540g


砂糖                  86g


                      8g


乾酵母              11g


b.     


全蛋                  86g


博多豆乳          113g


奶粉                  9g


湯種                  184g


c.    


 無鹽牛油          49g





步驟:


1.      ab材料放在盆中,但酵母不要與鹽及砂糖接觸,以免酵母脫水死亡,用手拌勻搓成有彈性及起根有薄膜的麵糰。(我用麵包機混合的,亦可用電動打蛋器搓)


2.      完成後加入c,搓至混合至完全光身及有彈性


3.      用保鮮紙包好放在28℃作第一次發酵約40分鐘至两倍大;(我用麵包機,所以有熱力幫助發酵)。★看溫馨提示


4.      拿出排氣搓圓後静止15分鐘,(室溫便可)


5.      再做型放入模中作最後一次發酵,在室溫下再發酵至八成滿,入爐180°焙35分鐘;


6.      立即脫模放涼。




請大家密切留意「酸味酵頭」的秘密


 



25 則留言:

  1. 請問這個食譜﹐搓出來的粉糰有多重﹖﹖﹖彈性力很強渥﹗你覺得它會很快老化嗎﹖
    [版主回覆01/28/2008 11:53:00]幾重呀!!!我又真係未量過喎!!!!
    老化....唔知呀!!淨知可以放到2-3日都好軟身,好好食...

    回覆刪除
  2. 搓得吾錯喎!就算焦燶吾緊要,好味就得喇!
    [版主回覆01/28/2008 11:53:00]哈...下次都要小心D,用錫箔紙蓋着先焙會好D呀!!!

    回覆刪除
  3. 個組織好靚丫
    一定好軟 好想食喔~~~
    [版主回覆01/28/2008 11:53:00]係呀!!好好味....

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2008年1月27日 上午12:24:00

    哈... 好正呀!!!
    你咁鐘意整蛋糕麵包,,焗爐真係要換個大D, 好用D架!!!
    你講到個麵包機咁正,, 我又想買呀!!!!
    [版主回覆01/28/2008 11:56:00]哈....成日以為自己個爐都好大,有可以整9寸的蛋糕,但原來係唔够高呀!!真係要好好考慮下換一個正嘢.....
    麵包機真係幫到搓麵糰,不用花氣力,時間及D粉周維飛呀!!正呀!!!你又買....又拿返去...好大部架,成個電飯煲咁架...

    回覆刪除
  5. 有麵包機真好~
    我都唔知搓幾耐先ok...d步驟錯晒!
    [版主回覆01/28/2008 11:57:00]係呀!!好正呀!!
    不過有時步驟都與手搓有D唔同架,最後先落牛油就得架啦!!!

    回覆刪除
  6. 唔掛得之你叫我買個大啲既焗爐啦! 哈哈...
    麵包睇落去真係好鬆軟喲!
    [版主回覆01/28/2008 11:58:00]哈....咪就係囉.....

    回覆刪除
  7. 我未食早餐呀, 好肚餓~
    [版主回覆01/28/2008 11:58:00]哈.....咁你食住先啦!!!

    回覆刪除
  8. 好想食哇!>v<
    [版主回覆01/28/2008 11:58:00]請你食呀!!

    回覆刪除
  9. d組織好鬆軟咁喎!係啦,快d買新爐啦!
    [版主回覆01/28/2008 11:59:00]哈..... 好多人叫我換呀!!!

    回覆刪除
  10. 日本主婦之生活篇2008年1月27日 下午4:59:00

    支持!
    [版主回覆01/28/2008 11:59:00](Empty)

    回覆刪除
  11. 好美味呀~~
     
    新[知]點 -- 博益出版集團結業
    [版主回覆01/28/2008 11:59:00](Empty)

    回覆刪除
  12. 個爐咁曳??!! 整燶o的包!!! ......好彩包包都有內在美o姐~~~
    買新爐啦! 買新爐啦!
    [版主回覆01/28/2008 12:00:00]哈....係呀!!咁都得,下次都係要用錫箔紙包好先焙啦!!!

    回覆刪除
  13. 麭包機真的好好用呀!!!!我都有一部呀, 同事們都喜歡食我的Home-made 麭包!!
    [版主回覆01/28/2008 12:01:00]嘩.....好呀!!又多一位麵包高手呀!!!

    回覆刪除
  14. Hello,
    我的麵包機是雖另一牌子, 但功能基本上是大同小異. (我部有9個功能)
    今日跟住妳的方法用麵包機弄了.
    本來我懶, 只用七十幾度暖水開湯種, 點知混和即跌至四十多度, 唯有再用明火加熱至65.
    我又係懶唔想攞個麵團出黎排氣, 於是按多次麵包機Dough功能. 
    可能我個爐太熱或者我呢度較乾(沙漠氣候)又或者我唔應該焗0甘耐(多兩分鐘). 放焗爐最入面0個舊個皮好啡.
    總括而言全部包個皮都較厚和硬, 反而入面起絲之餘(即好靚0既洞洞同纖維組織), 仲好軟棉棉. 味道同出面蛋包類近.   
    報告完畢.
    [版主回覆01/28/2008 12:07:00]唔緊要架,我最初都唔識用,做包做得唔得幾好,整多D,看多D書,原來好容易掌握,你個多幾次就得架啦!!
    如果你用麵包機,有無一個功能係淨搓麵糰架,如果有,你信它,它會幫你做搓粉及第一次發酵,如果你用其他功能做麵包,焙了,就只按一個制,全程交比它處理,做好,停了,拿出放涼就OK架啦!!當然你要跟說明的指引啦!!
    不過我唔太鍾意麵包機焙麵包,所以只會用搓粉功能,再拿出來做型及第二次發酵及用焙爐焙包囉....

    回覆刪除
  15. 又有食神!
    [版主回覆01/28/2008 12:07:00](Empty)

    回覆刪除
  16. 祝 大 家 新 年 快 樂 ^ ^
    [版主回覆01/28/2008 12:07:00]多謝你呀!!

    回覆刪除
  17. 但係你果個咁似"面包機"
    [版主回覆01/28/2008 12:08:00]麵包機搓粉嗎..咪似囉.....

    回覆刪除
  18. 係啦係啦`
    買新爐啦...
    [版主回覆01/28/2008 12:08:00]點呀!!係咪真係要買呀!!!

    回覆刪除
  19. 好似喺面包店買咁呀 !!!
    [版主回覆01/28/2008 15:05:00]哈...不過人哋個d唔係燒焦架....

    回覆刪除
  20. 幸福小女人- Diana2008年1月28日 下午7:10:00

    麵包機真係好吸引..但又要攞過黎,,好似真係太大部!! 同埋將來又要攞返去..好麻煩呀!!!
    你意思係咪麵包機可以搓到D麵粉起薄膜咁勁呀??
    同埋你呢個recipe既博多豆乳係咪即係豆漿.. 我用普通豆漿或牛奶代替得,, 係唔係呀??
    我依家對搓包充滿熱誠...好興奮呀!!! heeeeeeee
    [版主回覆01/29/2008 12:41:00]係呀!!真係幾大部....攞來攞去又真係幾煩,但你又想做,唯有用住雙手先啦!!如果你決定返香港先買囉..... 麵包機就無咁勁,但都接近,但有時拉起時都會破架...
    係豆漿呀!!牛奶都得....因為我家無牛奶,所以用豆漿呀!!
    我都係,有小小成功感就越做越起勁呀!!大家努力啦!!

    回覆刪除
  21. 很靚的質感呀!!
     
    麵包機和手搓的感覺是不同的,
     
    如果只想天天吃, 麵包機很方便,
     
    如果作為一種樂趣, 就要手搓了, 我喜歡手搓, 因為是一種遊戲.
    [版主回覆01/29/2008 12:51:00]哈....係呀!!你講得好啱...
    我實在無咁架力及耐性.....
    所以用麵包機做囉....
    我都會嘗試下呢種樂趣......玩下遊戲

    回覆刪除
  22. 依家天氣咁凍, 我要發酵 d麵糰, 都係用你話果個方法o架, 唔係發到天光都未發完呀. 哈..
    [版主回覆01/29/2008 16:18:00]係呀!!好好多架.....好容易就發起,或煮緊飯時放在爐邊....重快呀!!

    回覆刪除
  23. 整左啦 ! 試左啦 ! 第一次親手做吐司, 第一次用湯種 !!! 跟你既食譜, 因為材料問題改左小小野, 效果唔錯, 味道 ... 要聽日早餐後至知 ! 不過, 都好開心呀 ! 有時間過黎我到睇下o丫 ! =)
    [版主回覆04/17/2008 09:42:00]嘩.......看到啦...看到啦!!!你好有創意,懂得變化,重好有新意添.....
    你下次用個細d模,咁個型就會靚你d喎!!!
    味道點呀!!!

    回覆刪除
  24. 我今朝試左有朱古力o個個, 好味呀, 不過綠茶粉應該要再落多 d. 但可能發酵時間都仲未夠, 唔係太鬆, 但起到絲, 比以前既好 ! 下次我要向 "酸味酵頭" 出發, 睇下佢既效果會唔會再好 d ! 我無吐司模架, 不過經過尋日一試, 已經諗住買翻一個啦 ... =)
    講個秘密你知, 尋日焗完個吐司已經十一點, d 人又話新鮮焗起既唔好即刻食, 咁就唯有只係得個望字啦, 但好開心 ... 卒之訓唔著 ... 直到 2 點 ... 今朝起身牙都未刷就即刻試啦 !

    回覆刪除