星期二, 11月 20, 2007

你換咗未?!?

你換咗未?!?


早前因為看見地鐵賣廣告,買「新假期」可以用$20換一套三冊的日本旅遊天書,早前「U」換北海道時錯過了,所以今次一定要換,每一次買「新假期」時,都好快賣晒,只淨返一本,好難或好容易就買到两期,但換的當日,19/11開始換,一早到指定商鋪,心想,應該早呀!必定換到,誰知一問,換晒啦!咁幾時再有呀!唔知架,可能要幾日呀!吓!心諗!唔係掛,一出就換晒,重要等幾日,心心不快就走了,放工,6時左右,再去看看先,可能有呢?誰知見到有人在商舖拿着3本類似的日本書走出來,又見到有人排隊換,快啲,咪又換晒,幸好!重有好多,終於換到啦!好開心!真係未去都先興奮呀!



上两期「U」都換旅遊天書,不過呢個地方不用坐飛機的,就是澳門啦!我都有換,都是用$20換的,點解澳門都換,因為爸爸原產地都是從澳門過來香港的,所以爸爸的親友都在澳門,所以時時都有機會返去,認識下澳門,等第日回澳門都可以四維去玩呀嗎?





13 則留言:

  1. 我只換佐澳門個本乍。另一套都未換呀﹗
    [版主回覆11/21/2007 17:00:00]你要快手啦!!
    真係好多人換,要密密問下呀!

    回覆刪除
  2. 我都諗住換日本套書呀...
    齋睇無得去都開心呀~
    [版主回覆11/21/2007 16:52:00]快手喎!!
    好快無喎!!

    回覆刪除
  3. 我都諗住換日本套書呀...
    齋睇無得去都開心呀~
    [版主回覆11/21/2007 16:53:00]你都快d換來開心下.

    回覆刪除
  4. 我有聽聞,未有行動
     
    [版主回覆11/21/2007 17:00:00]快d行動呀!!

    回覆刪除
  5. 換得咁辛苦,你要慢慢刨呀~
    [版主回覆11/21/2007 16:52:00]係呀!!
    每粒字每個圖都要看清潔呀!

    回覆刪除
  6. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2007年11月20日 下午7:31:00

    我今日問左尖沙咀及荃灣都已換哂。可能要 22/11 先再有囉。
    [版主回覆11/21/2007 16:51:00]真係好快手喎!!
    你等閒要問多幾次架....

    回覆刪除
  7. 我打算換, 不過儲得一個coupon咋...努力中...
    [版主回覆11/21/2007 16:51:00]應該去到12月頭,你快d啦!!
    連新假期都難買呀!

    回覆刪除
  8. 月頭先去完東京,而家先換咪遲咗囉﹗
    有無台灣書出呀?我下個月去台灣喎﹗﹗
    [版主回覆11/21/2007 16:50:00]哈....你又去旅行呀!!
    你就好啦!!!台灣好多好嘢食喎!!!

    回覆刪除
  9. 我家姐姐換o左新假期果set書呀......好抵呢
    [版主回覆11/21/2007 16:50:00]係呀!!
    好多嘢睇,不過要去就要好好安排下..

    回覆刪除
  10. 我都好想換呀, 但遲左換唔到!
    [版主回覆11/21/2007 16:49:00]快d呀!!
    一係就返工前,
    一係就放工後,
    但要密密去問下,好快換晒架啦!!

    回覆刪除
  11. 我在第一日 (11/12),巳經換咗澳門那一本喇! 但其他就無換喎!
    [版主回覆11/21/2007 16:49:00]澳門都幾好,近近地又可以玩下.
    你幾時過大海呀!!

    回覆刪除
  12. 要快手啦!!
    好多人換,好快又無啦!!

    回覆刪除
  13. 我都換左新假期呢幾本書
    我 19/11 朝早七點幾換都係得番幾套咋....

    回覆刪除