星期五, 10月 11, 2013

“Sofia the first“ 5 Olina birthday cake


“Sofia the first“ 5 Olina birthday cake
早前為這位小妹妹做的生日蛋糕,她愛“Sofia the first“但我也是第一次認識她,要做得神似,真係要望多幾眼,最終就做了這成熟版的“Sofia the first“了。
原來要做小女孩做得神似,一點也不容易,要花好多心機,特別是樣貌,有時望多兩眼,又想修飾她,希望做到80%似樣。
這個蛋糕希望她和她的一家人都喜歡啦!再次多謝她的信任呀!









------------------------------------------------------
專為甜品而設的交流平台

網址
------------------------------------------------------


4 則留言:

  1. 好靚呀.佩服您呀.
    帶住兩件細路仲可以玩公仔.
    我知只係做一個公仔就己經可以攪成日。
    我就自知無咁既耐性和本事.

    回覆刪除
  2. 多謝你,我都係攪掂晒啲小朋友,先可以做自己想做的事咋.
    一個公仔唔只一天,係幾天時間,因為好多時都要等佢乾先可以繼續做.你都得架,只要鍾意.

    回覆刪除
  3. 我想請教下..你圖上面個本係乜野書??

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指公仔上面個本?係一本外國人出的書,Carlos lischetti, Animation in sugar!

      刪除