星期五, 7月 19, 2013

十分絹豆腐 @ Miele DG1450 20L 蒸爐

十分絹豆腐 Miele DG1450 20L 蒸爐

收到 Miele這份食譜,真的很興奮,很想快快嘗試食譜的做法,看似簡單,但很有內涵,單單這款十分絹豆腐就知道了。

食譜中有24款專用 Miele 蒸爐做的食譜,有湯,菜,魚,肉,麵,飯,連甜品都有,真的很精彩。

今次選擇試這款「十分絹豆腐」。

完成後十分幼滑,而且還可以配醬汁成為餐前小食,轉了黃糖就變成餐後的甜品「豆腐花」了。



書中的成份:

豆漿 500ml

蕃薯粉 1茶匙

熟石膏 1茶匙

清水 100ml

醬汁: 薑蓉10克,日本醬油2湯匙,日本黑醋1茶匙,日本麻油12茶匙,拌勻即可配上絹豆腐即食。

1.    豆漿放回室溫。

2.    清水加入蕃薯粉及熟石膏拌勻。

3.    加入豆漿裡拌勻。

4.    倒入容器內,以 Miele DG1450 20L 蒸爐 85度蒸13分鐘。

5.    放涼配醬汁即可品嚐。













3 則留言:

  1. 正! 一定要試~
    [版主回覆07/19/2013 09:42:12]真係好簡單又好味....

    回覆刪除
  2. 都好想試下~咁熟石膏可以在那些店買到?我正諗緊放法搵個位買佢番屋企!我暫時只屯門豐澤有代理!但我問過佢地無賣清潔部爐的藥片~我想請教下你是否要到總店先買到呢?
    [版主回覆08/01/2013 10:39:21]恭喜恭喜,有新歡入屋.
    [Shirley k回覆07/25/2013 10:49:57]哇~咁好!多謝指教!我就快可以請佢入門了!
    [版主回覆07/24/2013 15:49:07]熟石膏我係藥房買,有啲人就話蛋糕材料店都有.
    係sogo買,機同藥片都有,但原來你新機set返水性就不同成日洗,可以一年都ok架.

    回覆刪除
  3. 個樣好滑咁啊 ! 好想食~~~
    [版主回覆08/31/2013 16:33:06]真係好滑.....

    回覆刪除