星期四, 7月 18, 2013

「自家製精緻甜品」2013年書展見大家!

「自家製精緻甜品」2013年書展見大家!

書展已經開始咗2日啦!到237就會完結,趁還有5日時間,趕快去買你的心頭好啦!

每年書展都有好多參考書想買,有食譜書,實用書,手工書,兒童書,宗教書,還有文具等等……

今年所認識的朋友中,有很多都出咗書了,當中有很多都做得好好,好用心,雖然不能全部買回來,但內心是很支持大家的,大家也加油呀!

如果大家還沒有買到我這本甜品書,可給大家看看其中的內容!多謝支持!












2 則留言:

  1. 我怕人多唔會去書展了!不過17號個日我去過書店搵新書好多都無!你尼本我都未見遲d要再去過尼!
    [Shirley k回覆07/25/2013 10:51:49]要快抽空去睇下!
    [版主回覆07/24/2013 15:52:07]書店有架啦!!!多謝支持.
    [Shirley k回覆07/20/2013 10:03:06]咁唯有等下啦!鬼叫我怕人多咩!!!
    [版主回覆07/19/2013 14:00:11]係呀!因為趕書展出,佢地未派到去書店,可能要完晒書展,書店慢慢先上架.

    回覆刪除
  2. YY 好厲害!! 又出書喇!! So proud of you and God bless always!!
    [版主回覆08/09/2013 11:35:21]多謝你,都係平時有啲底子先有機會出咋,,,,

    回覆刪除