星期一, 11月 05, 2012

桑寄生蓮子百合蛋茶@ Miele DG 1450獨立式蒸爐

桑寄生蓮子百合蛋茶@ Miele DG 1450獨立式蒸爐

天氣轉涼,要得閒飲杯滋潤的糖水了,今次用蒸爐來煲,不知效果如何呢?
桑寄生對胎兒有幫助,平時飲用又可以行氣活血,對頭髮和皮膚也有益處,所以間中飲用,當作保健也有幫助。
 桑寄生連子白合法茶5

材料:3

桑寄生     20g
蓮子     18g
百合     18g(去籽)
黑棗     6
冰糖     適量(一隻蛋分量)
雞蛋     3

做法:
1.   蓮子、白合,黑棗洗淨,先用熱水浸約1小時,其間熱水凍了,可再更換熱水。
2.   桑寄生洗淨,放入鍋中,再加3杯熱水,加蓋放入盤中,連同盤放入蒸爐,盤再加入3杯熱水。
3.   在盤中放入3隻雞蛋,去蛋殼備用。
4.   100度蒸15分鐘,取出雞蛋,再繼續蒸30分鐘,待桑寄生出味。
5.   取出,蒒去桑寄生,再加入蓮子、百合、黑棗、冰糖及去殼雞蛋。
6.   再放回蒸爐中,用100度蒸20分鐘,取出享用。

溫馨提示:
1.   蓮子、白合先要用熱水浸透,煮出來才會淋身。
2.   食療參考:http://www.cmchk.org.hk/pdf/ich_sjs.pdf
 
上次提到Miele獨立式蒸爐用了一段時間就會出現清洗顯示的標誌,今次又要清洗了,可能使用量實在太多,每日都會開蒸爐,有時真的一次過蒸魚、蒸飯、蒸菜、蒸雞………,最多可以一次蒸三款食物,所以污垢特別多。
只要用專有的除垢片來為蒸爐除垢,做法請看說明書。
過程中只需要22分鐘就能完成,清洗後,只要更換水箱裡的水,清洗完水箱就可以再次使用了。
其實可能會出現未夠水的標誌,亦有聲音提醒你,那時只要取出水箱加水便可。








3 則留言:

  1. 呢個天氣飲就最好不過了....
    [版主回覆11/12/2012 13:11:22]無錯,可以再煲,你又煲啦!

    回覆刪除
  2. 部爐真係唔錯!我覺得尼部爐睇價錢好似好貴!但只要善用其實咩野都扺番哂!可惜我屋企暫時唔買得佢~無位放!如果唔係早前介紹我己經買咗喇!
    [版主回覆11/21/2012 21:37:10]係呀!其實係一啲都唔熱,又無水氣,GOOD啦直頭,但開門時就有水蒸氣走出來。
    [Shirley k回覆11/12/2012 16:02:02]重有啊!聽聞開動佢個陣廚房無咁熱咖!我住村屋三樓好熱咖~買咗佢我娘就無咁辛苦喇!但我一定要改動廚房先可以買佢囉!
    [版主回覆11/12/2012 13:12:29]我都係放棄微波爐及小焗爐個位,但真係日日用,咩都底返晒,又唔使睇火先最正,又可以一次整幾款餸.

    回覆刪除
  3. 原來咁有益嫁,唔講唔知
    [版主回覆11/12/2012 13:12:37]女士飲多啲.

    回覆刪除