星期四, 9月 27, 2012

低溫慢煮三文魚@ Miele DG 1450獨立式蒸爐

低溫慢煮三文魚 Miele  DG 1450獨立式蒸爐
低溫(60度)煮溫泉蛋, Miele蒸爐的確了得,再低溫慢煮三文魚又如何呢?
喎!今天就嚐試了這個方法,低溫漫煮三文魚真的很好味,魚肉很細緻柔軟,而且利用真空封密來烹調,更保存食物的營養,原汁原味!
Miele  DG 1450獨立式蒸爐本身的最大功用也是將食物的營養用蒸的方法保存,食得健康!




使用 Miele已經一段時間,機身有污垢,是時侯要除垢了,只要利用專有的除垢片來為蒸爐除垢,或選用專用的檸檬酸除垢劑也可以,做法請看說明書。


材料:
急凍三文魚 150g(二片)
橄欖油 1湯匙
海鹽 12茶匙
黑胡椒 少許
乾操刁草碎 少許
伴汁
蛋黄 一隻
即食柚子醬 一茶匙
伴菜
沙律菜
做法:
1. 三文魚在冰格取出,放入Miele獨立式蒸爐,用60度4分鐘解凍。
2.  取出,用橄欖汁,海鹽,黑胡椒,乾操刁草碎均勻抺上,用保鮮紙包好,放入雪櫃醃約3小時。
3. 放入真空袋中,放入一鍋煮至45度的溫水中,溫水覆蓋着三文魚,連同鍋放入Miele獨立式蒸爐內,用45度40分鐘。
4.   伴汁:蛋黄與柚子醬拌勻,放入Miele獨立式蒸爐,用80度5分鐘,放涼與三文魚拌食。













5 則留言:

  1. 引死人...
    個真空袋有興趣~ 可以係邊樹買?
    [版主回覆09/28/2012 10:42:13]http://blog.yahoo.com/yycake_yvonne/articles/32234/index

    回覆刪除
  2. 訂咗白神山酵母剛到,請問用法和份量是否跟速效酵母一樣呀?
    [版主回覆10/03/2012 10:27:14]都可以,但亦可以跟裡面的說明書呀!先用少量溫山浸一浸再用.

    回覆刪除
  3. 引死人了,好想食呀
    [版主回覆10/03/2012 10:26:54]食晒啦!!!

    回覆刪除
  4. 呢個低溫慢煮三文魚好正呀!IKEA 三文魚都係我存倉精選呢 我都要學下咁整先!
    [版主回覆10/22/2012 13:37:50]哈...真係又滑又好味,包你鍾意,細仔而家都食三文魚煲粥仔,ikea的三文魚一流呀!去開都會買....

    回覆刪除
  5. 請問這袋在那兒可買到?
    [版主回覆04/15/2013 19:18:11]當年係sogo買:)

    回覆刪除