星期三, 7月 27, 2011

發惡夢!!

子曦今早與我分享!!



子曦講:「媽媽,我發咗個夢呀!」



媽媽:「咩夢呀!」



子曦:「唔講得!」……咁神秘,沒有理會他。



食完早餐、食藥,好趕出門口那一刻,還著鞋中……



子曦:「媽媽,我發咗個夢呀!」



媽媽:「咩夢呀?­




子曦:「有一日,你同爸爸係房度瞓緊覺,我係個廳度玩,度大門又打開咗,有個壞人走咗入來,捉走咗我,去咗佢屋企,瞓咗一晚之後,跟住有兩個人捉咗我去一個好大好深咖坑度,用好多好熱的水同凍水沖我,最後就沖死咗………」



媽媽:「吓……沖走咗?」



子曦:「唔係呀!係熱死咗呀!」



媽媽:「吓…………,呢個壞人係點樣咖?」



子曦:「有兩個頭咖大隻佬!」



媽媽:「好大隻咖?兩個頭呀?另一個頭係咪响呢度呀?」



子曦:「係呀!」



媽媽:「可能你發燒,又冷又熱…………發惡夢咋。」



子曦就笑笑口………



媽媽:「咁你記住啦!你一個人係廳度,就唔好開住度大門啦!」



子曦:「知道…」



媽媽都知道,發燒發了幾日,時冷時熱,真的會令到他很不舒服了,幸好無燒壞腦,只是發咗個惡夢咋……



最近子曦愛上牠

時不時也畫圖畫

與你分享最近他的大作。


 

專為甜品而設的交流平台




YyCake Yy Dessert  

3 則留言:

  1. 子曦的梦好搞笑!不过,一个人在家就真的要锁好门喇!
    Angry Bird 目前的热门游戏吧!

    回覆刪除
  2. 子曦好洒未????

    回覆刪除
  3. 原來子曦都鍾意angry bird

    回覆刪除