星期五, 7月 29, 2011

玉桂曲奇

玉桂曲奇

子曦放暑假,但又要返興趣班,唯有要請奶奶來幫忙,但原來只是上午一小時及下午一小時的興趣班,已經用了你整天的時間了,昨天放假自己親自來負責,但一整天就忙個不停,只是想好好休息,也是沒有可能呢?正想,全職的家庭主婦,真的不簡單。






昨天,也抽出少少時間做了這款奇脆的玉桂曲奇,

一出爐,已經聞到肉桂的香味。



這款曲奇是用曲奇槍唧出來的形狀,
塊塊都是同一份量、同一尺寸,
而且它的形狀是唧咀很難做到的,多美麗呀!
這支曲奇槍,由瑞士設計,
最特別是唧出每一塊曲奇的份量,都是同一份量,
因為它設計的功能,每唧一下,就是一個份量的,
而且它已經申請了專利,實在是一個很好的設計呀!
下次要玩另一的款式。
官方網站
http://www.kuhnrikon.com/products/tools/tools.php3?id=397&show_tab=2#tab_loc


食譜會登在以下網址

專為甜品而設的交流平台





YyCake Yy Dessert  












15 則留言:

  1. where can buy this??thx
    [版主回覆07/29/2011 12:31:00]上海街,因為是朋友買比我,所以我不清楚在那一間呀!!!但我可以幫你問一問,ok.
     

    回覆刪除
  2. 我支曲奇槍買左好多年都冇用過幾次,差d 唔記得左

    回覆刪除
  3. 曄真係好得很啊,以後做曲奇餅就真係方便兼好玩 ~ 多謝你的 link, yy ~ 等陣上去佢地網址到睇下先。 http://www.ricebowltales.blogspot.com/ JaneLee

    回覆刪除
  4. 大細均一真係好好 , 用人手(我啦) 就做唔到咁平均喇

    回覆刪除
  5. YY, 我都有興趣,可否給我詳細地址,THANKS ^^

    回覆刪除
  6. 我都想知o係邊買ar~thx

    回覆刪除
  7. 我上次用曲奇槍唧唔到呀! 不過我個套唔係你呢啲靚野...

    回覆刪除
  8. Charmpedia‧手作雜貨2011年7月31日 上午1:16:00

    Woo...I love 肉桂曲奇~

    回覆刪除
  9. 我都覺得呢個花型好靚呀....

    回覆刪除
  10. 在最上和最下的相片常常看不到啊!  點解呢?

    回覆刪除
  11. 肉桂我最鐘意喇 !!

    回覆刪除
  12. 想問上海街那一間買的噢?

    回覆刪除
  13. Do you make wedding cookies? Please reply me at NEL1008@YAHOO.COM.HK
    Thanks!
    [版主回覆08/29/2011 15:55:26]不會了,因為囝囝小學我都唔係好得閒呀!!!!SORRY..

    回覆刪除